punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Rozdíly 1.1 40kW (HDY) a 44kW (HDZ)
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Rozdíly 1.1 40kW (HDY) a 44kW (HDZ)

Dundee
Zaslal: čt prosinec 22, 2011 11:49 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 12. 2011 Příspěvky: 144 Bydliště: Čečelice (okr. ME)/ Praha- Kbely
Hledal jsem snad všude možně, ale nikde se mi podle popisů motoru nepodařilo zjistit, v čem tkví ten 4 kW rozdíl mezi těmahle motorama.
Můj osobní názor je, že pouze v SW řídící jednotky motoru, ale třeba se mýlím.
Hlavně jsem se setkal i s rozdílnýma údajema např. u motoru HDZ (komprese apod.). A nikde jsem nenašel časování vačky.
Máte někdo lepší informace než já?
Díky za odpovědi Wink

_________________
Ford Puma 1.7 VCT '97- "Mazlík"
Felicia Combi GLxi '96 LPG- "Karkulka"
Kymco Agility 125 MMC '09- "Agilitka"- na prodej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: čt prosinec 22, 2011 12:02 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
když jsem měl ještě 1.1 tak sem měl taky ten starší 40kw motor a zjištoval sem jak tam ty 4kw navíc dostat, řešil jsem to i tady a dodnes jsem na to nepřišel. Všude jsem se dočetl jen že proběhla modernizace ale včem spočívala to už se člověk nedozví. Ani na service.citroen.com tyhle dvě verze nijak nerozlišujou. To samé je i u 1.0 tam jsou taky dvě verze výkonu.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomáš Spiššák
Zaslal: čt prosinec 22, 2011 1:19 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 18. 12. 2010 Příspěvky: 1013 Bydliště: Martin - Priekopa, SK
Co mam info z Citroen-u tak niake upravy hodnot v riadiacej jednotke, inak to iste
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Dundee
Zaslal: čt prosinec 22, 2011 8:25 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 12. 2011 Příspěvky: 144 Bydliště: Čečelice (okr. ME)/ Praha- Kbely
Takže teoreticky jen jednotka, to zní dobře, díky za info chlapi Wink

_________________
Ford Puma 1.7 VCT '97- "Mazlík"
Felicia Combi GLxi '96 LPG- "Karkulka"
Kymco Agility 125 MMC '09- "Agilitka"- na prodej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dundee
Zaslal: pá prosinec 23, 2011 10:57 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 12. 2011 Příspěvky: 144 Bydliště: Čečelice (okr. ME)/ Praha- Kbely
Teď mě tak napadlo- když budu zkoušet jinou jednotku, tak budu potřebovat ze starýho modelu (s klávesnicí) a taky kód imobilizéru, že?

_________________
Ford Puma 1.7 VCT '97- "Mazlík"
Felicia Combi GLxi '96 LPG- "Karkulka"
Kymco Agility 125 MMC '09- "Agilitka"- na prodej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: pá prosinec 23, 2011 12:23 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
kód je asi jen v klávesnici, protože u klávesnice to funguje tak že když se zadá kód a pak se odpojí tak pak už není potřeba.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dundee
Zaslal: pá prosinec 23, 2011 7:38 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 12. 2011 Příspěvky: 144 Bydliště: Čečelice (okr. ME)/ Praha- Kbely
Ten trik s klávesnicí znám, dělal jsem to známý na 406ce, protože tam byly zlomený kabely.

Jde mi o to, že starý model má imo v klávesnici a novej v klíčku. Ale nevim, jak si to přebírá ŘJ motoru, protože pokud je klávesnice, tak v ŘJ je jeden šváb, ve kterym je ten kód uloženej...

_________________
Ford Puma 1.7 VCT '97- "Mazlík"
Felicia Combi GLxi '96 LPG- "Karkulka"
Kymco Agility 125 MMC '09- "Agilitka"- na prodej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: pá prosinec 23, 2011 8:03 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
ten svab neni v jednotce ale je zasitej pod palubkou za pojistkama

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Dundee
Zaslal: pá prosinec 23, 2011 9:17 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 12. 2011 Příspěvky: 144 Bydliště: Čečelice (okr. ME)/ Praha- Kbely
Takže je jedno, jestli bude ŘJ ze starýho nebo z novýho modelu? To by bylo fajn, chystám se na to rozstřelený Saxo, tak by se to mohlo vyzkoušet Laughing

_________________
Ford Puma 1.7 VCT '97- "Mazlík"
Felicia Combi GLxi '96 LPG- "Karkulka"
Kymco Agility 125 MMC '09- "Agilitka"- na prodej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: pá prosinec 23, 2011 11:39 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
u imo v klicku asi takhle

klic + dekoder + jednotka musi byt z jednoho auta Wink

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved