Autor |
Zpráva |
|
troskalp |
Zaslal: čt prosinec 22, 2011 11:06 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 01. 09. 2008
Příspěvky: 2204
Bydliště: Střílky
|
ja jezdim za 9.1
na citroeny.cz sou i borci kteří mají takovou spotřebu na 1.4kách |
_________________ saxik 1.6 8v BÍLÁ KŮŽEE exxx - nezapomenu na nej-prvni auto
Citroen c4 vts 2.0 16v 130kw aktual muj RED DEVIL
Další citroen C5 |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt prosinec 22, 2011 11:08 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
njn když se to honí tak to žere jako asi všechny auta |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
v4s1m4 |
Zaslal: čt prosinec 22, 2011 11:11 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 09. 2010
Příspěvky: 392
Bydliště: Brno
|
jako mě nafta jezdí za 5l po brně, faktem je, že se mi motor zahřeje když su u školy a zimáky mám taky zatím naprd, jo takoví okresky bez kolon to je jiná |
_________________ 1.5D 1998 červený 1.5D 1996 zelený 1.5D 1998 modrý
až ucítíte vůni friťáku, jedu před váma ve svým nafťáku... |
|
Návrat nahoru |
|
Dundee |
Zaslal: čt prosinec 22, 2011 11:11 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 12. 2011
Příspěvky: 144
Bydliště: Čečelice (okr. ME)/ Praha- Kbely
|
v4s1m4 napsal: co, jaká, když to srovnáš s feldou
Oproti Feldě mám spotřebu o cca 0,8 litru nižší Ale zase Felda je 1.3 50kW a Combi... |
_________________ Ford Puma 1.7 VCT '97- "Mazlík"
Felicia Combi GLxi '96 LPG- "Karkulka"
Kymco Agility 125 MMC '09- "Agilitka"- na prodej |
|
Návrat nahoru |
|
troskalp |
Zaslal: čt prosinec 22, 2011 11:12 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 01. 09. 2008
Příspěvky: 2204
Bydliště: Střílky
|
kolegyně z práce má taky filcku 1.3 a jezdi taky za 9l |
_________________ saxik 1.6 8v BÍLÁ KŮŽEE exxx - nezapomenu na nej-prvni auto
Citroen c4 vts 2.0 16v 130kw aktual muj RED DEVIL
Další citroen C5 |
|
Návrat nahoru |
|
v4s1m4 |
Zaslal: čt prosinec 22, 2011 11:14 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 09. 2010
Příspěvky: 392
Bydliště: Brno
|
nj já to můžu srovnat s formanem kterým teda jezdíme tak za 10l po brně faktem je, že v 90% 5 km, kde se spotřeba honit prostě nedá |
_________________ 1.5D 1998 červený 1.5D 1996 zelený 1.5D 1998 modrý
až ucítíte vůni friťáku, jedu před váma ve svým nafťáku... |
|
Návrat nahoru |
|
Landys75 |
Zaslal: čt prosinec 22, 2011 11:35 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 29. 11. 2010
Příspěvky: 517
Bydliště: Jesenice
|
|
Návrat nahoru |
|
v4s1m4 |
Zaslal: čt prosinec 22, 2011 11:38 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 09. 2010
Příspěvky: 392
Bydliště: Brno
|
co může být příčina, že ten forman tak žere člověk v tom jezdí sám, motor má 60k, napadá mě jedině, že jezdím krátky pocuky, faktem je, že v létě to asi tolik nežralo |
_________________ 1.5D 1998 červený 1.5D 1996 zelený 1.5D 1998 modrý
až ucítíte vůni friťáku, jedu před váma ve svým nafťáku... |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: pá prosinec 23, 2011 1:02 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
tak záleží co máš za formana jestli karbec nebo už stříkačku. Já měl favorita karbec a když bylo rozhozený nastavení směsi tak to taky jelo za 10 a studený i za víc protože tam dělal bordel ten geniální automatickej sitič kterej snad nikdy nefungoval tak jak měl. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
v4s1m4 |
Zaslal: pá prosinec 23, 2011 1:04 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 09. 2010
Příspěvky: 392
Bydliště: Brno
|
stříkačku už |
_________________ 1.5D 1998 červený 1.5D 1996 zelený 1.5D 1998 modrý
až ucítíte vůni friťáku, jedu před váma ve svým nafťáku... |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: pá prosinec 23, 2011 1:29 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no tak tam bude něco špatně, mrknul bych hlavně na lambu. Škodovka měla ůdajně ze začáteku problémy s dodavateli katalizátorů a lamb a ty častěji odcházely. Já sem třeba měl favorita určeného na vývoz s nějakým pokusným katalizátorem a taky sem ho musel vyhodit prostě přes 80tis km nevydržel. Naštěstí škodovka u těhle pokusů nic nepsala do techničáku takže na emisích na nic nepřišli. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Dundee |
Zaslal: pá prosinec 23, 2011 10:07 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 12. 2011
Příspěvky: 144
Bydliště: Čečelice (okr. ME)/ Praha- Kbely
|
Ta Felda je 50kW monopoint a jezdí pořád kolem 7,3-7,6, jen když za ní zacvaknu vozejk s plachtou, tak jede za 8
Bejvalej Favorit, se kterym teď jezdí švára je taky monopoint, ale 40kW. Ze začátku jezdil za 7,5, ale poslední cca rok jezdí za 8,7 i po výměněn rozvodů a s jinou hlavou
Saxík mě překvapil tím, že ač má stejnej výkon jako Favorit a prakticky stejnou hmotnost, dynamika motoru je mnohem lepší a to auto oproti Favoritu doslova "lítá" |
_________________ Ford Puma 1.7 VCT '97- "Mazlík"
Felicia Combi GLxi '96 LPG- "Karkulka"
Kymco Agility 125 MMC '09- "Agilitka"- na prodej |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: pá prosinec 23, 2011 12:34 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no je to je daný hlavně tim že favorit je totálně zabytej převodovkou. Škodovka nemohla tenkrát vinvynout jinej motor tak jen upravila motor ze 130 a aby posádka neohluchla tak tam daly dlouhý převody. Kdežto saxo 1.0 a 1.1 maj nejkratší převodovku co se do sax dávala proto je to tak živý. Abych pravdu řekl tak na 1.1 my přišli některý kvalty živější než teď na 1.4 protože ta má pro změnu to nejdelší co se dávalo. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Rubiash |
Zaslal: pá prosinec 23, 2011 10:29 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2011
Příspěvky: 222
Bydliště: Sedlčany
|
martanc napsal: no je to je daný hlavně tim že favorit je totálně zabytej převodovkou. Škodovka nemohla tenkrát vinvynout jinej motor tak jen upravila motor ze 130 a aby posádka neohluchla tak tam daly dlouhý převody. Kdežto saxo 1.0 a 1.1 maj nejkratší převodovku co se do sax dávala proto je to tak živý. Abych pravdu řekl tak na 1.1 my přišli některý kvalty živější než teď na 1.4 protože ta má pro změnu to nejdelší co se dávalo.
neslyšel se o tom že nekdo dal do 1,4 převodovku z 1.1 ?
Občas mi ta 1.4 příde hrozně líná.. |
_________________ ex - Saxána 1.4 VTS MKI |
|
Návrat nahoru |
|
Dundee |
Zaslal: pá prosinec 23, 2011 10:58 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 12. 2011
Příspěvky: 144
Bydliště: Čečelice (okr. ME)/ Praha- Kbely
|
Rubiash: Kámoš poskládal do 205 1.4 jednobod s převodovkou z 1.1 a prej to lítalo neskutečně |
_________________ Ford Puma 1.7 VCT '97- "Mazlík"
Felicia Combi GLxi '96 LPG- "Karkulka"
Kymco Agility 125 MMC '09- "Agilitka"- na prodej |
|
Návrat nahoru |
|
|