Autor |
Zpráva |
|
martanc |
Zaslal: pá prosinec 23, 2011 11:09 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
už jsem o tom taky přemejšlel ale ješte jsem se k tomu neodhodlal ale asi by to neměl bejt problém protože asi i diferák bude stejnej narozdíl od 1.6. To že je to zabitý je jasný, kamarád má 206 taky s 1.4 a na to že je to stejnej motor, a to auto je dokonce o něco těžší tak jen díky převodovce to jede mnohem líp. Jediná nevýhoda je že to pak víc točí takže spotřeba pude nahoru a při dlouhé jízdě třeba na dálnici začíná vadit hluk od motoru. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: pá prosinec 23, 2011 11:43 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
bud chces jezdit nebo setrit... musis si vybrat... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: pá prosinec 23, 2011 11:59 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
to je jasné, zatím my slouží saxo jako pracovní auto takže teď žádné úpravy neřeším a jezdím ale na jaře se to možná změní takže pak to zároveň s novou spojkou asi zrealizuju. EiFFeL tys měl rozlousknuto hromadu převodovek nevíš jestli je opravdu na 1.4 stejnej diferák jako na 1.1. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so prosinec 24, 2011 12:18 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
potvrzuji je stejnej
viz. servicebox a pritomnost dilu s kodem 3108 35 a prumer 14mm
a tak pro srovnani dif z 1.1 a z 16v (nahled klikaci)
|
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: so prosinec 24, 2011 1:28 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
teď sem na to taky na servicebox koukal že vedou dva druhy, standard a posílený. Hodil sem si tam pro jistotu svůj VIN takže mam opravdu jen ten obyčejnej a od 1.6 je ten posílenej. No na fotce to zas na tak velkej rozdíl nevypadá, myslim že by diferenciál z 1.1 přežil při slušným zacházení i v 16V saxu. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so prosinec 24, 2011 8:43 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
mam pocit ze nekteri co nerozdelavali origo rallye skrin tak ho tam maji a jezdi s nim |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Rubiash |
Zaslal: so prosinec 24, 2011 11:12 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2011
Příspěvky: 222
Bydliště: Sedlčany
|
jakej by to byl rozdíl ve spotřebě..? já jezdim jen po měste nebo 30km do školy po dálnici hodně málo...
Chtělo by si jí to poskládát...škoda že moje automechanický schopnosti nejsou na takový urovni.. |
_________________ ex - Saxána 1.4 VTS MKI |
|
Návrat nahoru |
|
|