Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Valvoline 10W60 Racing |
P.E.T.R |
Zaslal: čt prosinec 29, 2011 12:25 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
Neboj, neleju tam pokaždý něco jinýho. Předchozí majitel tam dával Castrol, já tam leju taky Castrol, je to 5W-40, plná syntetika a myslim, že to rozhodně neni špatnej olej (podle recenzí). Chování oleje v zimě mi vcelku nezajímá, auto v zimě stojí v garáži. To, že čekam, než se olej ohřeje je jasný, nejsem idiot, abych mu dával za studena.
A píšeš, měnit postupně, ono co tam mam nalejt jinýho? Myslim, že mezi tím už nic neni, takže v přechodu z téhle 5W-40 na 10W-60 bych neviděl problém. Při mým nájezdu měním olej cca po 5t km. |
_________________ 2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho! |
|
Návrat nahoru |
|
Iceman |
Zaslal: čt prosinec 29, 2011 12:28 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 01. 2011
Příspěvky: 321
Bydliště: Košice
|
predtym tam bol total 5w40 takze nejak dramaticky by som to nevidel. co myslis tym postupne? ved vypustim stary olej kolko ide a nalejem noveho kolko ide , vymenim zo dvakrat a musi to byt ok
ze sa bude 10w60 dlhsie zahrievat to je samozrejme, ale nesom pako a nevypekam tomu kym nema motor prevadzkovu teplotu... |
_________________ Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt prosinec 29, 2011 12:39 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
furt ty vase spekulace...
add slalom - neverim tomu ze za 2 minuty jizdy pod zatezi se to dokaze ohrat (a neuchladit) na tolik aby to udelalo nejakou neplechu
podle me veskere tady ty 10W50 10W60 sou tak pro ty co jezdi po okruhu a i to pokud clovek ma rozum si myslim normalni olej ustoji...
ja leju 10W40 (puvodne total, nyni Q a na slalomu se snad pres pul nedostanu, na okruhu sem to po 3 ostrejch kolech mel na 3/4 - samozrejme ze sem pak zvolnil, na okruh aspon ja jezdim si uzit peknej asfalt, ne tam ustvat auto... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: čt prosinec 29, 2011 12:46 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
vzdy to je o tebe,ako jazdis,kde jazdis
ale ja auto kolko krat nesetrim,ked som si bol aj kopec uzit,neprehrial som to,10w40ka sa prehriala...tak isto,kto jazdi kratke trasy,po meste tak 10w60ka je blbost...v tomto spojeni som narazal na to,ze sa dlhsie zohrieva,preto jazdim iba dlhsie trasy,nie mesto |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: čt prosinec 29, 2011 2:03 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
vtsko, viskozita oleja nemá absolútne žiaden vplyv na rýchlosť zohrievania motora! |
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: čt prosinec 29, 2011 2:19 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt prosinec 29, 2011 2:41 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
lakinooo napsal: vtsko, viskozita oleja nemá absolútne žiaden vplyv na rýchlosť zohrievania motora!
vtsko nemluvil o teplote motoru, ale o teplote oleje... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: čt prosinec 29, 2011 2:59 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
citace: ale aby vam bolo jasne chlapi,10w60 sa sice menej prehrieva,ale aj neskor zohrieva cez zimu je to dost citit
No z tohoto som to vydedukoval. |
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: čt prosinec 29, 2011 3:24 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
zase tvoje teorie mas moje auto??nemas...snad viem,ze sa mi olej neskor zohreje ako v lete,aj to,ze 40ka sa zohreje skor,kedze je riedsia ako 60ka...tak isto v prevodovke mam hustejsi olej,cize sa zohreje neskor..ale to je fuk,ty si budes mlet aj tak svoje |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt prosinec 29, 2011 3:43 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
lakinooo napsal: No z tohoto som to vydedukoval.
vis, ono asi problem bude v tom ze ti co nemeli motor, ale jen motorek od steracu nebo ostrikovacu nevedi ze 16V ma budik ukazujici teplotu oleje takze vidime kdy se nam zacne ohrivat olej, protoze cidlo na spod vany a vime ze uz pres motor proudi ohraty olej.... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: pá prosinec 30, 2011 10:14 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
vtsko napsal: 40ka sa zohreje skor,kedze je riedsia ako 60ka...
Keďže sú obe 10W za studena sú rovnako" husté" |
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: pá prosinec 30, 2011 12:04 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: pá prosinec 30, 2011 5:51 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Ono EGR ani vidieť netreba. Keďže všetky plnia rovnakú funkciu.
By ma zaujímalo ako presne to máš odskúšané a či ten rozdiel nie je len sugescia. Veľa ľudí po zámene oleja pociťuje ako sa im zlepší ťah motora. Ono je dosť problém nasimulovať rovnaké podmienky... |
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: pá prosinec 30, 2011 7:04 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: pá prosinec 30, 2011 10:04 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
lakinooo napsal: Ono EGR ani vidieť netreba. Keďže všetky plnia rovnakú funkciu.
a me by zrovna zajimala tva verze.. |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
|