Zdravím přemýšlím o nádechu kapoty ale vůbec nevím jak je to řešený potřebuji poradit
1. Policie a STK co oni na to?
2. Bordel,déšť,sníh a další svinstvo
Jelikož to povolené není alespoň co si myslím zajímá mě co na to benga? A co STK projdu nebo neprojdu? je pravda že když nechám v kasliku 200 zatím sem prošel s čímkoliv ale otazka je jestli mi to klapne s takovým zásahem.
Zajímá mě jak to máte nebo jestli nevíte jak je to řešené nebyl by určitě problém když si udělám z nerezu nádech sám a přivařím ho natvrdo na kapotu akorád i kdybych ho koupil nevím jak je to dělané určitě abych to užil jako chlazení (vyříznout do kapoty díru) a teď otázka rozpálený motor déšť a teplota venkovní pod bodem mrazu jde mi o to aby to neodnesla hlava nebo blok kdyby rupnul byl by průser vzhledově bych díru samo nedělal
MELHUBA KLUBUZaložen: 18. 12. 2010Příspěvky: 1013Bydliště: Martin - Priekopa, SK
K bodu 1. Myslim si, ze ked nechas pozdrav v kastliku, tak to prejde. Policajti? Co ti mozu? Je to chladenie a . Proste silny motor treba chladit. A k 2, to uz neviem
je pravda že v dnešní době se dá ukecat všechno tuhle se semnou hádali snad 20 minut že prej pokutua jestli mam atest na výfuk já mu vysvětlil že toto auto je ve verzi dakar a že to není koncovkou ale kompletem a že u těhle ZXek je to normální (samo že není jsou tam svody od HPP s kompletem až do zádu) ale po čase usoudil že to nemá smysl jak mi totiž dokáže že to je nebo není origo? a aby lezl pod auto? ha už ho vidím takže pohoda mohl bych to ukecat i na ten nádech ale těžko říct spíš mě zajímá otázka č 2.
ECHT SAXOKLUBÁKZaložen: 17. 01. 2011Příspěvky: 321Bydliště: Košice
no ja nieco podobne na aute mam a zhanal som koli tomu druhu kapotu pretoze je to prakticke / neprakticke.
1. ked som bol na STK picungoval na ine veci, toto mu nejak nevadilo. sice musel som nieco nechat pre technika koli tym inym veciam -kat, vyfuk, a nejake blbosticky, takze toto mu asi az tak nevadilo. fizli ma zatial nezastavili takze neviem co by oni na to povedali, ale myslim ze ich do toho nic.
2. ja to mam riesene tak ze do kapoty su urobene vyrezy a v tych vyrezoch je tahokov. chladeniu to pomoct moze, ale ked prsi alebo snezi je to totalne neprakticke, po usnezenej noci rano otvorim kapotu a na baterke kopka snehu to iste na kryte rozvodov... ked prsi ani nehovorim, baterka je total cela mokra. a mam celkom obavy ze ked sa voda dostala aj do rozvodov tak to urcite nebude robit dobrotu.
_________________ Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru