punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Saxo 1.1 a motor 2.0?
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Saxo 1.1 a motor 2.0?

DarkShade
Zaslal: po leden 09, 2012 8:33 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 10. 2010 Příspěvky: 114 Bydliště: Mělník
Zdravím lidi Mám ZX 2.0 16V 120KW a přemýšlím do čeho osadit tento motor jde do peugeota 205 a tak se chci zeptat nevíte jestli by šel do saxa? když koupím řekněme 1.1 nebo 1.0 sago a dám do toho tento motor a zadní kotoučovou nápravu co mě čeká za problémy nebo čeho se mám vyvarovat? mám to vůbec udělat? vím že mi tu spousta z vás napíše at na to kašlu a koupím 16náctku ale ten motor je po repasu a zadní náprava také sago koupím za 10tis a vše si udělám sám kdežto 16náctky nebudeme si lhát se drží stále kolem 50tisíc.

kod motoru RFS (XU10J4RS)

_________________
Peugeot 205 1.9 GTI-sešrotováno:-(
1.4 VTS 55Kw-Prodáno Sad
BMW e34 3.5
Seat alhambra 1.9 T-prodáno Sad
Peugeot 106 1.0 Very Happy
Citroen XM 3.0 V6
Citroen ZX 2.0 16V (120kw,195 Nm)
Alfa Romeo 145 1.9 JTD
Alfa Romeo 156 Facelift 2,4 JTDM 129 KW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sandman
Zaslal: po leden 09, 2012 10:21 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 05. 08. 2008 Příspěvky: 1500 Bydliště: Piesok
prilis tazke na predok to bude, takze jedine rovno to bude jazdit poriadne Wink

_________________
Silver 16V - "Holobyt"

Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
DarkShade
Zaslal: po leden 09, 2012 10:42 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 10. 2010 Příspěvky: 114 Bydliště: Mělník
S tím počítám je tam rozdíl okolo 20kg ale spíše mě zajíma zda tam skutečně sedne

_________________
Peugeot 205 1.9 GTI-sešrotováno:-(
1.4 VTS 55Kw-Prodáno Sad
BMW e34 3.5
Seat alhambra 1.9 T-prodáno Sad
Peugeot 106 1.0 Very Happy
Citroen XM 3.0 V6
Citroen ZX 2.0 16V (120kw,195 Nm)
Alfa Romeo 145 1.9 JTD
Alfa Romeo 156 Facelift 2,4 JTDM 129 KW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Skrbla
Zaslal: po leden 09, 2012 11:31 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
nesedne, je to jako by jsi tam rval motor třeba VW. Někde jsem viděl v UK thread jak tam dával 2.0 16v z xary a musel předělat stěnu mezi motorem a kabinou, kus tunelu, celý držáky a další různý pí..viny atd. Ale nemožný to není, jen jestli se to vyplatí dělat a hlavně proč.
To už bych ho radši vrazil dozadu do kufru a náhon na prdel, ať je to zajímavý. Cool




http://www.106owners.co.uk/forums/showthread.php?99894-Sams-gti6-106/page2

http://www.106owners.co.uk/forums/showthread.php?57673-106-gti-mi16-converson

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Stivek
Zaslal: po leden 09, 2012 12:03 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 701 Bydliště: Mnichovo Hradiště
v saxech jsou motory typu (TU......) ty tam chceš dávat motor typu (XU.....) tam je spousta vecí jiných....jak je ale psáno nemožný to neni...

_________________
Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS

Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS

Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lenoch.sportovec
Zaslal: po leden 09, 2012 12:58 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 18. 10. 2011 Příspěvky: 113 Bydliště: Pardubice
bude s tím hodně práce ale není to nemožné...taky jsem nevěřil, že by do favoritu šel narvat dieslovej motor z audiny a ejhle byl jsem šokován, když jeden známí mého kamaráda otevřel kapotu Smile ale tý práce co vyjmenoval... já bych na to nervy a trpělivost asi neměl takže držím palce jestli se do toho pustíš Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Skrbla
Zaslal: po leden 09, 2012 1:45 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Můžeš narvat asi jakejkoliv motor do jakýhokoliv auta, pokud se tam vejde. Jak moc to bude náročný a drahý to je druhá věc.

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Tomáš Spiššák
Zaslal: po leden 09, 2012 1:54 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 18. 12. 2010 Příspěvky: 1013 Bydliště: Martin - Priekopa, SK
Suhlasim. Ide to vzdy,ked chces a mas na to prachy, nervy a hlavu Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
lenoch.sportovec
Zaslal: po leden 09, 2012 2:14 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 18. 10. 2011 Příspěvky: 113 Bydliště: Pardubice
a k tomu ještě pár známých, kteří ti případně poradí či pomůžou
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
SkR@Bi
Zaslal: po leden 09, 2012 2:40 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 07. 12. 2005 Příspěvky: 933 Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
ty nemas 50 na 16V ale chces kupovat sako za cca20-30 a dava do toho dvoulitra...rek bych ze cenove budes tak na dvojnasobku 16V...teda pokud nejses prase a nedas tam vsechny veci stary...hodne veci je dobry vymenit kdyz uz je auto rozebrany....vim o cem mluvim a uz to radsi nepocitam Smile

_________________
...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
v4s1m4
Zaslal: po leden 09, 2012 4:35 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 09. 2010 Příspěvky: 392 Bydliště: Brno
to by potom ale aji 1.5 D měla nějáký úpravy kvůli váze, protože počítám že bude těžší než jakýkoliv benzín

_________________
1.5D 1998 červený 1.5D 1996 zelený 1.5D 1998 modrý


až ucítíte vůni friťáku, jedu před váma ve svým nafťáku...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
DarkShade
Zaslal: po leden 09, 2012 5:04 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 10. 2010 Příspěvky: 114 Bydliště: Mělník
Když jde motor do puga 205tky což je stejné jako ságo možná i menší ano ten týpek jak je vidět na fotkách to dělal kvůli klapce to samí se musí u puga jinak mám 1.0 106tku doma a taky by tam ten motor mohl sednout jen se ptám jinak xsara 2.0 16V je uplně stejná jako v tom ZX tuším jen že má 108 nebo 112 kw v tom je jediný rozdíl přemýšlím o tom že až bude teplo šel bych do toho zase motor z vw to nemůžeš srovnávat nebot motory například zx,ax,xsara,peugeot 106,309,405,406 jsou totožný a to v mnoha směrech liší se jen pár rozdílama

_________________
Peugeot 205 1.9 GTI-sešrotováno:-(
1.4 VTS 55Kw-Prodáno Sad
BMW e34 3.5
Seat alhambra 1.9 T-prodáno Sad
Peugeot 106 1.0 Very Happy
Citroen XM 3.0 V6
Citroen ZX 2.0 16V (120kw,195 Nm)
Alfa Romeo 145 1.9 JTD
Alfa Romeo 156 Facelift 2,4 JTDM 129 KW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DarkShade
Zaslal: po leden 09, 2012 5:13 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 10. 2010 Příspěvky: 114 Bydliště: Mělník
né že bych neměl prachy na 16náctku ale těch je všude plno jinak ze saxem jsem se už hodně spálil koupil jsem boračku nechal jí vyklepat a začlo to - Budíky,poloosy,náprava,převedovka,spojka,těsnění pod hlavou,víčko chladiče,interiér,výfuk,čidla,lambdy,svody,zapalovycí lišta......

Budíky jsem musel dát nový,poloosy byly v prdeli,náprava začli loža,převodovka loža,vlivem převodovky zaolejovaná jako prase,těsnění odfouklo,víčko odfouklo,interiér nedržel,výfuk rezavý upadl gumy v prdeli,lambdy odešli později i kat,čidla teploty vody a vzduchu auto v zimě nechytalo,svody praskly,lišta vynechávala.... jelikož jsem mělnil vše za kvalitu jako spojka šup paprsková celý set 10 tisíc,převodovka z 1.6tky za 6,5 repasovaná,labdy 3 tisíce oboje,repas nápravy 12tisíc,čidla 1000,svody s kompletem až do zádu... no a saxo mě stálo 5x víc než za co jsem ho koupil (kupoval jsem za 30tis mělo nalítano jen 80tis a servisku) a nakonec jsem ho prodal za co jsem ho koupil Very Happy

_________________
Peugeot 205 1.9 GTI-sešrotováno:-(
1.4 VTS 55Kw-Prodáno Sad
BMW e34 3.5
Seat alhambra 1.9 T-prodáno Sad
Peugeot 106 1.0 Very Happy
Citroen XM 3.0 V6
Citroen ZX 2.0 16V (120kw,195 Nm)
Alfa Romeo 145 1.9 JTD
Alfa Romeo 156 Facelift 2,4 JTDM 129 KW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SkR@Bi
Zaslal: po leden 09, 2012 5:31 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 07. 12. 2005 Příspěvky: 933 Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
DarkShade napsal:
né že bych neměl prachy na 16náctku ale těch je všude plno jinak ze saxem jsem se už hodně spálil koupil jsem boračku nechal jí vyklepat a začlo to - Budíky,poloosy,náprava,převedovka,spojka,těsnění pod hlavou,víčko chladiče,interiér,výfuk,čidla,lambdy,svody,zapalovycí lišta......

Budíky jsem musel dát nový,poloosy byly v prdeli,náprava začli loža,převodovka loža,vlivem převodovky zaolejovaná jako prase,těsnění odfouklo,víčko odfouklo,interiér nedržel,výfuk rezavý upadl gumy v prdeli,lambdy odešli později i kat,čidla teploty vody a vzduchu auto v zimě nechytalo,svody praskly,lišta vynechávala.... jelikož jsem mělnil vše za kvalitu jako spojka šup paprsková celý set 10 tisíc,převodovka z 1.6tky za 6,5 repasovaná,labdy 3 tisíce oboje,repas nápravy 12tisíc,čidla 1000,svody s kompletem až do zádu... no a saxo mě stálo 5x víc než za co jsem ho koupil (kupoval jsem za 30tis mělo nalítano jen 80tis a servisku) a nakonec jsem ho prodal za co jsem ho koupil Very Happy


tohle si mel absolvovat s 16V a mel si ted klid Smile

_________________
...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
troskalp
Zaslal: po leden 09, 2012 6:34 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 01. 09. 2008 Příspěvky: 2204 Bydliště: Střílky
mě stála 1.6 8v 88 tisíc nasypal sem do něj dalších cca 60 ne li víc a prodal ani ne za 40...a na saxo sem nezanevřel.kdybych ještě nechtěl něco většího bezpečnějšího a pohodlnějšího šel bych znova do saxa s 16v

_________________
saxik 1.6 8v BÍLÁ KŮŽEE exxx - nezapomenu na nej-prvni auto
Citroen c4 vts 2.0 16v 130kw aktual muj RED DEVIL
Další citroen C5
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved