Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Tesnenie pod hlavou |
Tomáš Spiššák |
Zaslal: čt leden 20, 2011 8:54 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
EiFFeL: tak toto som absolutn nepochopil (myslim to brusenie) |
|
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: čt leden 12, 2012 12:59 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt leden 12, 2012 3:55 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
a co na to nechapes? |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
DarkShade |
Zaslal: čt leden 12, 2012 5:20 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 10. 2010
Příspěvky: 114
Bydliště: Mělník
|
Eif tím chtěl říct že kdyby si neměl možnost soustruhu srovnaš si to sám doma na stole aby ste si rozuměli jinak hlavu ti srazí kdekoliv za 200 i míň někdy není ani potřeba sražet i když já to dělal i když byla rovná jediný co nedělám jsou tlakový testy příjde mi to jako zbytečnost kdyby byla ruplá hlava poznáš to já měl hlavu kde byly 2 vstřiky lepený na brejle a pořád šlapala jen když jsem chtěl vstřiky povolit roztrhl jsem jí vejpůl hlavně jí dotáhni na krev vyser se na moment který píšou a zarvy to co to jde. Nezapomeň na ventylové vůle teda pokud budeš zabrušovat |
_________________ Peugeot 205 1.9 GTI-sešrotováno:-(
1.4 VTS 55Kw-Prodáno
BMW e34 3.5
Seat alhambra 1.9 T-prodáno
Peugeot 106 1.0
Citroen XM 3.0 V6
Citroen ZX 2.0 16V (120kw,195 Nm)
Alfa Romeo 145 1.9 JTD
Alfa Romeo 156 Facelift 2,4 JTDM 129 KW |
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: čt leden 12, 2012 9:18 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
Vosoustružit hlavu kde na to chodite .........
Nikdo ti neřekl že se kontroluje rovinnost bloku motoru to se pak následně zaškrabává a to už kdejaká opice nezvládne |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: čt leden 12, 2012 9:52 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
Ja osobne co som pocul, tak ze to sa robi na magnetke...ale takto? No neviem |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt leden 12, 2012 9:56 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
na magnetce...
co se tyka vymeny tesneni tak bych to shrnul asi takto...
1. dokonale rovna a cista dosedaci plocha na bloku
2. dokonale rovna a cista dosedaci plocha na hlave
3. zkontrolovany pripadne zavitnikem protazeny diry na hlavovy srouby
4. vzdy nova sada hlavovych sroubu!!!!
5. nove tesneni
6. dodrzet postup a momenty pri utahovani - mnohdy se dotahuje na moment a pak na stupne
7. kdyz je hlava dole tak ju vyprat, prebrousit ventily a udelat to poradne at ma clovek klid... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: pá leden 13, 2012 8:08 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
+ vrele odporucam aj vymenit olej a chladiacu kvapalinu !!! |
|
|
Návrat nahoru |
|
|