punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - před nebo po faceliftu ??
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  před nebo po faceliftu ??

Dan HKS
Zaslal: čt leden 12, 2012 8:36 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 12. 2011 Příspěvky: 245 Bydliště: Lanškroun
Ahoj všichni furt mě tak vrtá hlavou jakej je rozdil mezi saxem 1.6 16V před a po faceliftu a která z nich je lepší... tedka neberu vzhled ale myslím jestli se najde něco co je na starým saxu lepší než na novějším nebo pravě na opak Smile
nevěděl by někdo z vetránů ? Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: čt leden 12, 2012 8:38 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
single plug ecu, 1 lambda

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
sax sax
Zaslal: čt leden 12, 2012 9:55 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 119 Bydliště: Praha východ
2 EiFFeL, nevíš kolik může berlingo tahat bržděný přívěs na kouli?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
EiFFeL
Zaslal: čt leden 12, 2012 9:57 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
1100kg Wink sice si to nedovedu s tema 51kW predstavit ale budiz... na saxo to staci... jen sem nenasel takovej prives kterej by mel tak malo... vetsinou maj 1500kg psano...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
sax sax
Zaslal: čt leden 12, 2012 10:11 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 119 Bydliště: Praha východ
je to teda mimo téma, ale určo by berlingo saxo s trocho trpělivosti na vleku dalo, zajímalo mě jen jak je to papírově Wink
Ináč v MK1 a MK2 rozdíl technicky neznám v podstatě to bude stejná platforma. Měl sem 2x MK2 a obě s jednokektorem na ECU a lambdou ve svodech dole za napravou těsně před katem, což je proti posledním modelům saxa asi výhoda v potencionálu ladění jak tady píše EiFFeL, samozřejmě záleží na stavu, počtu najetých km, předchozím využití a korozi.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Iceman
Zaslal: pá leden 13, 2012 8:21 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 17. 01. 2011 Příspěvky: 321 Bydliště: Košice
toto tak vediet pred kupou Smile hlavne ta single plug ECU na starsich modeloch je urcite velka vyhoda pri ladeni ako pise eiffel.

_________________
Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Sandman
Zaslal: pá leden 13, 2012 8:36 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 05. 08. 2008 Příspěvky: 1500 Bydliště: Piesok
nie je to celkom tak ako pisete MK2 neznamena automaticky 3 plug, az od roku vyroby 2002 ma 3 plug,ine zapojenie kabloveho zvazku, ine cidla a konektory, 2 lambdy, EGR

_________________
Silver 16V - "Holobyt"

Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Iceman
Zaslal: pá leden 13, 2012 8:47 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 17. 01. 2011 Příspěvky: 321 Bydliště: Košice
ja mam akurat tu 2002 ale EGR som vyhodil, aj druhu lambdu... uz len to prerobit na single plug Very Happy

_________________
Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Sandman
Zaslal: pá leden 13, 2012 10:54 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 05. 08. 2008 Příspěvky: 1500 Bydliště: Piesok
na to by so kaslal, mas vela konektorov aj cidiel uplne inych... jedine zeby si kaslal na prachy a robil to 4 fun...

_________________
Silver 16V - "Holobyt"

Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
SkR@Bi
Zaslal: pá leden 13, 2012 10:57 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 07. 12. 2005 Příspěvky: 933 Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
Sandman napsal:
na to by so kaslal, mas vela konektorov aj cidiel uplne inych... jedine zeby si kaslal na prachy a robil to 4 fun...


ono de delat saxo jinak nez 4fun?

_________________
...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Sandman
Zaslal: pá leden 13, 2012 12:17 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 05. 08. 2008 Příspěvky: 1500 Bydliště: Piesok
narazal som na to ze su to zbytocne prilis velke vyhodene prachy bastlit 3 plug so single plug...

_________________
Silver 16V - "Holobyt"

Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Iceman
Zaslal: pá leden 13, 2012 1:20 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 17. 01. 2011 Příspěvky: 321 Bydliště: Košice
sandman: to som len tak zadrel, ani nahodou do toho nepojdem Smile

_________________
Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved