Autor |
Zpráva |
< Ostatní ~ saxo vs civi vti |
Dan HKS |
Zaslal: st leden 25, 2012 6:25 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: st leden 25, 2012 6:49 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
No ne všechny Hondy Civic mají motor B16A (160hp, 2vačka), takové pak nechávají Saxo na sprintu v prachu. Ale obyčejný Civic s D16Z (125hp, 1vačka), s tim si Saxo hravě poradí. V zatáčkách ale Saxo nechá v prachu všechny 1.6ky co znam, nevim teda co starej dobrej Golf MK.I GTi
Z vlastní zkušenosti:
Minuly rok jsem jel sprinty proti Civicum s B16kama a byly o cca 1sec lepsi nez moje seriove saxo, kazdopadne byli upravení a dali mi skoro 1 sekundu, viz. tabulka (pode mnou je čas D16ky):
http://www.webzk.xf.cz/pics/csvts/akce/ambrno2.4.2011/sprint.jpg
Na závodu do vrchu na části okruhu už moc nevládli, tam jsem jim dal na prdel , viz. tabulka časů:
http://www.webzk.xf.cz/pics/csvts/akce/ambrno2.4.2011/vrch.jpg
Takže verdikt:
Rovně tě B15ka porazí, po úpravě na 150hp ji předběhneš.
V zatáčkách se nechytaj vůbec, ode mě dostali 5 sec, ale tam je to narozdil od sprintu rukama |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
Mystic.Biker |
Zaslal: st leden 25, 2012 7:17 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 16. 06. 2009
Příspěvky: 579
Bydliště: Praha 10 Strašnice
|
je to protože ten motor má velkej potenciál s hodně rezervama |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: st leden 25, 2012 7:54 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
A další věc je tak že spoustu hond má už vydechlý motory takže výkonově i 20 koníků dolů. Dále taky záleží na převodech a trakci a na gumách. Já na sprintech pojel dost 150- 160 k VTi ale na nějaký sem se zase nechytal a měli seriovej motor, jen vykuchaný. |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Mystic.Biker |
Zaslal: st leden 25, 2012 8:13 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 16. 06. 2009
Příspěvky: 579
Bydliště: Praha 10 Strašnice
|
ale má proměnlivý časování ventilů!
Ukaž mi 1.6ku která nemám proměnlivý časování ventilů a dá saxo ? |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Dan HKS |
Zaslal: st leden 25, 2012 8:28 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
no třeba kamarad byl zastance clio sporta 182 (182ps ) no na rovině znatelně lepší teda asi tak cca 1vteřina ale na okruhu neměl šanci a to kvuli tomu že jelikož to ma 2,0 obsah tak ten motor je celkem na clio težkej a clio jde v zatačkách stračně za čumakem a stává se nedotáčivím když to saxo ma krasně rozloženou vahu a nádherně si udrží stopu ale civicky a crxka mě příjdou že by měli mít stejnou manévrvatelnost jako saxo v uvozovkach ... je to 1,6 jsou lehoučké a myslím že i širší a mají větší výkon tak je to záhada že je saxo i v zatačkach lepší než oni .. |
|
|
Návrat nahoru |
|
FiFa_cze |
Zaslal: st leden 25, 2012 8:48 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 09. 2011
Příspěvky: 247
Bydliště: Šternberk
|
Je to taky asi o podvozku Saxa a 106ky 1.6ky mají suprovy podvozky..je to vlastně taková motokára A v topgearu když testovali Best handling car, tak byla 106ka na 2. místě hned po ferrari myslím. A to tam byly auta typu Porsche a Lotus. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Dan HKS |
Zaslal: st leden 25, 2012 9:04 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
tak že doufam že když to saxo snižim a koupim podložky na kola nebo ubec tvrdší podvozek ( tumiče a přužiny + stabilizátory) že tomu vtsku neskazím jízdní vlastnosti neboli prostě podvozek co myslíte ? |
|
|
Návrat nahoru |
|
FiFa_cze |
Zaslal: st leden 25, 2012 9:17 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 09. 2011
Příspěvky: 247
Bydliště: Šternberk
|
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: st leden 25, 2012 10:03 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
jojo a roman |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: st leden 25, 2012 10:49 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Myslim že stabilizatory menit nebudes. Budou ti stacit poradne tlumiče a snizene pruziny, snizit zadek a nasadit powerflex a nakonec semislicky |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: st leden 25, 2012 11:23 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
allante: citace: No ne všechny Hondy Civic mají motor B16A (160hp, 2vačka), takové pak nechávají Saxo na sprintu v prachu. Ale obyčejný Civic s D16Z (125hp, 1vačka), s tim si Saxo hravě poradí.
Netrep Vti je o cca 150kg+ tazsia ako saxo,preto aj vti na starte prehraju proti 16V a tazko sa tu stratu dobieha..ak je vti uz iba vyhadzane,ma 16V problem.
O upravenych nema zmysel hovorit,tam maju hondy navrch vzdy,aj ked su tazsie.Mozes mi akekolvek vti,seriove,nevyhadzane postavit vedla mna a zdrhnem o kus,moze mat aj odbrzdenych poctivych seriovych 160ps. |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
dzodzo |
Zaslal: čt leden 26, 2012 9:29 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 07. 09. 2011
Příspěvky: 144
Bydliště: žilina
|
to som ja...ta biela honda mala odbrzdenych 167 PS..sme boli spolu na brzde...
no a tam hraju rolu aj tie gumy a aj vaha,sme boli aj na vahe,mne ukazalo 835 KG a jemu 1000KG..ale tato honda sa nechyta na mna a ostatne prvych 200m ziadna,ani 2,0 vti s 230 PS,potom uz isla ako raketa |
|
|
Návrat nahoru |
|
Sandman |
Zaslal: čt leden 26, 2012 10:19 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
na tej honde zaspal a pohol sa ako na semofore pri nakupe do tesca, VTicka su mrchy, ten ich vykon sa zacne prejavovat az ked zaradis 3, zacne ta dobiehat a na 4 rke okolo teba prejde ako keby si stal... |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
Návrat nahoru |
|
FiFa_cze |
Zaslal: čt leden 26, 2012 11:35 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 09. 2011
Příspěvky: 247
Bydliště: Šternberk
|
Hodně dělá taky váha kol..1Kg váhy kola se při jízdě rovná zhruba 7Kg váhy auta. |
|
|
Návrat nahoru |
|
|