Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Vypínanie počas jazdy |
rEtrOn |
Zaslal: so prosinec 30, 2006 5:01 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 12. 2006
Příspěvky: 25
Bydliště: MT...SK
|
Mám taký menší problém. Sem tam sa mi stáva že pri preraďovaní zo 4-ky do 5-ky po zošľápnutí spojky mi vypne motor a rozsvietia sa kontrolky dobíjania, oleja, chladenia. Bateria je nabitá . Prosím poraďte v čom môže byť problém. |
|
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: so prosinec 30, 2006 5:11 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
A na volnobehu Ti otacky lietaju alebo drzia? Mne chodia v rozmedzi 600-800ot za minutu a uz sa mi raz stalo,ked som podradoval z 3 na 2 ze mi vyplo motor,ale stalo sa mi to len raz,tak to neriesim,ale u mna to je tymi volnobeznymi otackami a kedze nemam KAT tak je to v norme,ze otacky trochen kolisu...Zatim v norme.Ale docela neprijemne,brzdil som jako kon na pedal a nic a tiez zatacanie slo asi jako na starej V3Ske A robi Ti to len pri preradovani 4-5 ci aj pri inych prevodoch?
NOVY NAZOV SAXO V3S |
|
|
Návrat nahoru |
|
rEtrOn |
Zaslal: so prosinec 30, 2006 5:28 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 12. 2006
Příspěvky: 25
Bydliště: MT...SK
|
Najčastejšie to bolo medzi 4-kou 5-kou ale stalo sa tiež ked som podraďoval 3 - 2 do kopca. Otačky neviem presne ako mi chodia lebo nemám otáčkomer. Ale zatiaľ sa mi nestalo našťastie že by ho vyplo a nešiel rozbehnuť vždy naskočil po pár sekundácch. ešte v zotrvačnosti . |
|
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: so prosinec 30, 2006 7:28 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Jo tak to by sedelo,lebo pri preradovani z 4 na 5 su otacky najnizsie,v porovnani ked preradujes znapr z 1ky na 2ku, nepredpokladam ze radis 5ku zo 4ky pri nejakych 5tis/minutu A na volnobehu sa auto ako sprava? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Ghofig |
Zaslal: so prosinec 30, 2006 9:58 pm |
|
|
Site Admin
Založen: 04. 11. 2006
Příspěvky: 682
Bydliště: Kroměříž
|
Mel jsem uplne stejny problem, kdyz jsem Saxo koupil. Otacky na volnobehu poletovali v rozmezi zhruba od 500 do 1000 a kdyz byl studeny motor, tak to obcas i zdechlo. Parkrat mi to udelalo treba pri dobrzdovani v krizovatce, kdyz jsem slapnul na spojku a brzdil. Dvakrat taky pri podrazovani ze 3 na 2. Stacilo ale zhruba 14 dni ostrejsiho jezdeni a tento problem zmizel. Myslim si, ze se nekam dostal nejaky bordel a ten dela problemy. Me to totiz po nejake dobe samo uplne zmizelo |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hassan_B |
Zaslal: so prosinec 30, 2006 10:34 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 223
Bydliště: Olomouc, Lazce
|
mne to delalo ruzne, treba na trojku,ctyrku atd a byl jsem na diagnostice kde mi prisly ze mam neco s podtlakem tak mi sel po kabelech a zjistil vadnej konektor k cidlu podtlaku. byt tebou zkusim tu diagnostiku. |
|
|
Návrat nahoru |
|
rEtrOn |
Zaslal: ne prosinec 31, 2006 12:07 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 12. 2006
Příspěvky: 25
Bydliště: MT...SK
|
Na volnobehu je cez leto v pohode aspon sa nejaví byť nejaký nestabilný, ale cez zimu ked je motor studený tak mi chytí na prvý krát ale pomalinky za nejakých 10 sekund skape no pokiaľ nepridám plyn ale potom na druhý krát už v pohode bez nejakých problémov. |
|
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: ne prosinec 31, 2006 12:33 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Jo este neviem ako ostanym chasnom z klubu,ale mne ked preradujem nahor napr z 3 na 4ku pri pusteni plyn. pedalu a stlaceni spojky otacky stupnu cca o200-300ot/minutu a neviem cim to moze byt...akoby riadiaca jednotka este pustala palivo,hoci uz mam pedal plynu povoleny...Neviete co to moze byt? |
|
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: ne prosinec 31, 2006 10:15 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
DarkMIKE napsal: ...ked preradujem nahor napr z 3 na 4ku pri pusteni plyn. pedalu a stlaceni spojky otacky stupnu cca o200-300ot/minutu...
automaticky meziplyn |
_________________ bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: ne prosinec 31, 2006 11:37 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
V záruce jsem auto zajížděl na benzín 95okt., který jsem bral různě u všech dostupných benzínek jak jsem kolem nich projížděl, samozřejmě když jsem zrovna potřeboval natankovat.
Čas od času mi při neutrálu lítaly otáčky od 400 do 3000. Na křižovatce jsem ve městě vypadal jako debil co tůruje motor, když se to zrovna stalo.
Diagnostika neukázala nic a v Citroenu si nad tím marně lámali hlavu. Nechal jsem si to od "Citroenu" zapsat do servisní knížky, že závada přetrvává ( nenalezena ) a dohodl se, že pokud by něco po záruce vypovědělo službu a bylo průkazné, že to souvisí s předchozím problémem, tak mi to vyměněj buď grátis nebo s nějakou slevou.
Takhle mi to asi jednou za týden blblo prvních 20.000Km. Pak jsem začal ládovat do nádrže V-Power 95 a od té doby mám absolutní klid. Teď mám najeto 36.000. |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: ne prosinec 31, 2006 2:42 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Ja jazdim na V-Power 95 stale....otacky moc nelietaju,nato ze je KAT off,ale ten plyn ma trochen serinka,lebo ked jazdim vyzeram jak dement,ktory pri preradeni akoby este podrzal spojku a ten jeba zvuk wreeeeem ked preradujem nahor je fakt uleteny... |
|
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: ne prosinec 31, 2006 3:00 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Na 70% to typuju na krokovej motorek volnoběhu. Na 10% na čidlo teploty motoru. Na 70% to může bejt ten podlakovej regulátor nebo jak se to jmenuje. Jenomže to co tady píšu je myšleno jen u benzínu s jednobodovým vstřikováním. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
rEtrOn |
Zaslal: st leden 03, 2007 12:12 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 12. 2006
Příspěvky: 25
Bydliště: MT...SK
|
Vyzerá to tak že mám asi už aj katalyzátor v p*** dymí pomerne dosť myslíte že by aj to mohol byť dvôvod prečo to robí ?? ale potom prečo sa mi to stalo aj ked vyzeral byť katalyzátor v pohode. Je to haluz.. nepríjemné |
|
|
Návrat nahoru |
|
Nevik |
Zaslal: st leden 03, 2007 7:01 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 01. 2007
Příspěvky: 29
Bydliště: Hodonín
|
A co takhle váha vzduchu?Zanesená,špinavá?Mám diesla ,tak nevim jestli je na saxu benzinu,ale pokud je tak bych to ověřil...Někde na strankach o Lagunách byl i podrobný popis s fotkama,jak to vyčistit je to totiž docela křehká sranda... |
_________________ 1,5D 96´ -2 bágly,servo,šíbr,okna,centrál...Kombinovaná 4,35L / 100km ) |
|
Návrat nahoru |
|
rEtrOn |
Zaslal: st leden 03, 2007 10:31 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 12. 2006
Příspěvky: 25
Bydliště: MT...SK
|
Váha vzduchu?? to je niečo ako nasávanie?? Vzduchový filter bol menený pred 4mi mesiacmi za nový. V servise vraveli že nasávanie a otvor klapky je čistý. Ak to nieje ono čo je to tá váha vzduchu ... |
|
|
Návrat nahoru |
|
|