Autor |
Zpráva |
< Servis ~ "Houpání" volnoběhu |
Dundee |
Zaslal: čt únor 16, 2012 10:44 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 12. 2011
Příspěvky: 144
Bydliště: Čečelice (okr. ME)/ Praha- Kbely
|
Jsem si dneska všiml, že mi motor na volnoběhu "houpe" a to přibližně mezi hodnotama 800-950 otáček. Mohl by to dělat krokovej motorek? Mám tam prakticky stejnej mechanizmus jako na Feldě a Fáčku, tzn. jednobod Bosch a ten "krokáč" je to hnusný velký bago zepředu, ale nevim, jestli se dá nějakym způsobem vyčistit jako klasickej krokáč z jinejch typů motorů... žádná jiná věc mě totiž nenapadá- palivák i vzducháč jsou nový, svíčky taky, škrtící klapka vyčištěná, cívka je jiná a čidlo teploty pro ŘJ taky. |
_________________ Ford Puma 1.7 VCT '97- "Mazlík"
Felicia Combi GLxi '96 LPG- "Karkulka"
Kymco Agility 125 MMC '09- "Agilitka"- na prodej |
|
Návrat nahoru |
|
Mystic.Biker |
Zaslal: čt únor 16, 2012 11:08 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 16. 06. 2009
Příspěvky: 579
Bydliště: Praha 10 Strašnice
|
jo to bude tim na 90% |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: pá únor 17, 2012 3:38 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
ale taky to muze delat diravy vyfuk staci mele dirky |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
Dundee |
Zaslal: pá únor 17, 2012 5:27 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 12. 2011
Příspěvky: 144
Bydliště: Čečelice (okr. ME)/ Praha- Kbely
|
Výfuk je v cajku, ten mám zkontrolovanej a na spoji u zadního tlumiče je nová spona a těsní to tam perfektně, o to jsem se postaral |
_________________ Ford Puma 1.7 VCT '97- "Mazlík"
Felicia Combi GLxi '96 LPG- "Karkulka"
Kymco Agility 125 MMC '09- "Agilitka"- na prodej |
|
Návrat nahoru |
|
milo1 |
Zaslal: pá únor 24, 2012 8:21 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 03. 2009
Příspěvky: 61
Bydliště: https://t.me/pump_upp
|
mne to kolisani otaček robí tiež dokonca mal som problem na STK my nevedeli zmerať obsah spalín.
čo to sposobuje ? |
_________________ https://t.me/pump_upp |
|
Návrat nahoru |
|
kropaczech |
Zaslal: pá únor 24, 2012 2:52 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 05. 2008
Příspěvky: 158
Bydliště: Úvaly u Prahy
|
me to dela taky ... houpe mi to cca 4roky co ho mam... neresim to. Nicemu to nevadi.
Kdyz jsem se ptal cim to muze byt u svyho mechanika, tak prvni co rekl bylo, ze to muze byt alternatorem. Ptal se me, jestli to prestane kdyz zapnu napr rozmrazovani zadniho skla (je pomerne narocne na vykon) a mel pravdu.
pak jeste povidal cosi o elektronice v altiku, ale tam uz jsem se ztratil.... takze dalsi tip kam se podivat;-) |
_________________ 1.1i 44KW r.v.2002 |
|
Návrat nahoru |
|
Dan HKS |
Zaslal: pá únor 24, 2012 5:09 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
ja mam uplně stejnej prolem na 16V taky mi kolísá ale docela dost tak900 - 1900 a někdy když nastartuju tak ten kroráč tak divně knučí.. kluci co saxo měli povidali že prej stačí ten krokač vyndat a tu hřídelku co se posouvá nečím promazat aby se nezadírala .. třeba WD-40kou nebo nějakým jinám silikonovým mazadlem ... zatím sem to skoušel rozdělat a pohořel jsem hnedka na odšroubením těch torxu tak že musím sehnat správný náčiní.
PS: byl jsem ještě na diagnostice mechanik říkal že to prý muže být i nasavání falešnýho vzduchu ale fitr na vzduch mam novej. nebo prý taky vada na triskách, ale ta se dá prý odstarnit nějakým sajrajtem co se naleje do benzínu a tu soustavu to vyčistí víc mi o tom neřekl. |
|
|
Návrat nahoru |
|
|