Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Vyřešeno: Spojka - záběr lze to doma seřídit? |
lokoj |
Zaslal: po únor 27, 2012 10:43 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 05. 2008
Příspěvky: 102
Bydliště: Kladno
|
Zdárek,
dneska jsem sedl do jednoho ze 3 saxofonů co máme doma a všiml jsem si že spojka zabírá až v hodně horní poloze. Spojka je stará asi 2 roky. Jde to nějak doma seřídit aby zabírala tak nějak v půlce + -.
Edit:
Tak jsem to vyřešil povolením lanka od spojky:) |
_________________ Saxo 3 dveřák, ročník 2000
Aktuální hokejové zpravodajství Rytíři Kladno. |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: po únor 27, 2012 12:40 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
tímhle se seřizuje jen poloha pedálu, záběr spojky je pořád stejnej co sem zkoušel tak u všech aut od PSA zabírá spojka až nahoře. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: po únor 27, 2012 12:42 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
Len u HDI zabera celkom schopne odspodu. |
|
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: po únor 27, 2012 1:29 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Tomáš Spiššák napsal: Len u HDI zabera celkom schopne odspodu.
Ani nie.... Je rozdiel, či tam je lanko so samostavom alebo hydraulika. |
|
|
Návrat nahoru |
|
troskalp |
Zaslal: po únor 27, 2012 1:51 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 01. 09. 2008
Příspěvky: 2204
Bydliště: Střílky
|
martanc napsal: tímhle se seřizuje jen poloha pedálu, záběr spojky je pořád stejnej co sem zkoušel tak u všech aut od PSA zabírá spojka až nahoře.
Moje stare saxo hezky od půlky,c4 taky tak,106ka co mel honza u vrchu.tatikova 206cc(hrozny kram,ted s nim jezdim) ta taky az od vrchu...mam takovy dojem a snad nekecam ze miki tu psal ze se to da nastavit |
_________________ saxik 1.6 8v BÍLÁ KŮŽEE exxx - nezapomenu na nej-prvni auto
Citroen c4 vts 2.0 16v 130kw aktual muj RED DEVIL
Další citroen C5 |
|
Návrat nahoru |
|
lokoj |
Zaslal: po únor 27, 2012 2:22 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 05. 2008
Příspěvky: 102
Bydliště: Kladno
|
no mě tam vážně pomohlo jen povolit to lanko a ted to zabírá už od půlky |
_________________ Saxo 3 dveřák, ročník 2000
Aktuální hokejové zpravodajství Rytíři Kladno. |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: po únor 27, 2012 2:42 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
já mám vyzkoušeno že když táhlo povolim tak sice pedál klesne dolů ale spojka zabírá pořád hned na kraji, akorát se nemusí na pedál tak hodně šlapat protože se zkrátí jeho dráha. I v knize Jak na to píšou že se dá štelovat jen dráha pedálu a ta by měla bejt nastavena na cca 13cm. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: po únor 27, 2012 4:18 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
Ano ked povolis, pedal klesne. A mne sa to zda dost na picu. Clovek si na to zvykne. Aj frajerka si zvykla, na vysoky pedal. Na zaciatku mala problem ale teraz uz pohoda Ale co mam tu Grand Vitaru, tak tam pedal zabera na kazdom mieste, iba uplne hore nezabera. Od spodu :-* poriti |
|
|
Návrat nahoru |
|
lokoj |
Zaslal: po únor 27, 2012 4:51 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 05. 2008
Příspěvky: 102
Bydliště: Kladno
|
Ono se na to zvyknout dá, ale pak sedneš do auta kde je to seřízený normálně a zvykáš si zase . Hlavně když to zabíralo vysoko tak už je to pro tu nohu taková nepřirozená poloha. |
_________________ Saxo 3 dveřák, ročník 2000
Aktuální hokejové zpravodajství Rytíři Kladno. |
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: po únor 27, 2012 5:04 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
Vies naco si dlho zvykam ked presadnem z GV na Saxo? Ze na Vitare pridam stipku plynu a pustam spojku, nuz na Saxe vela plynu a veela spojky |
|
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: po únor 27, 2012 6:05 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Ty polohy jsou tam tak, že když to lanko prodlužuješ (povoluješ ty matičky v motoru), tak snižuješ ten pedál a od určité polohy spojka nebude naplno seplá (poznáš tak, že se bude blbě řadit), takže je potřeba matičky přitahovat a pedál se bude zvedat od podlahy, čím víc zvednutý od podlahy bude, tím výš bude zabírat a v určité moc vysoké poloze bude spínat samovolně spojku, takže tam už nechodit .
Já ho mám nastavený bezpečný kousek od té nízké hranice kdy to přestává pořádně spínat... o cca. 2cm výš než brzdový pedál a zabírá pěkně od půlky.
V manuálu na Saxo od Haynessu co je tady ke stažení, je napsáno i v jaké poloze se má spojkový pedál správně vyskytovat. Mám ho nastavený přibližně podobně. |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
lokoj |
Zaslal: po únor 27, 2012 6:20 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 05. 2008
Příspěvky: 102
Bydliště: Kladno
|
Ono to právě bylo nastavený podle té knížky, kde bylo napsáno, že má být pedál asi 13 cm vysoko. Jenže to pak vážně zabíralo nesmyslně vysoko. |
_________________ Saxo 3 dveřák, ročník 2000
Aktuální hokejové zpravodajství Rytíři Kladno. |
|
Návrat nahoru |
|
troskalp |
Zaslal: po únor 27, 2012 9:46 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 01. 09. 2008
Příspěvky: 2204
Bydliště: Střílky
|
ja si na spojku zvyknu tak po jednom rozjeti..jedina kara u ktere sem mel problem byla vectra ale ta uz neni mezi nama po vymene spojky mi pedal ztvrdnul a bylo lip poznat kdy zabira a saxo melo nejlepsi spojku na rozjezdy..ani ted s c4kou se mi nekdy neda tak pekne rozjet jako se saxem.obzvlast do kopce |
_________________ saxik 1.6 8v BÍLÁ KŮŽEE exxx - nezapomenu na nej-prvni auto
Citroen c4 vts 2.0 16v 130kw aktual muj RED DEVIL
Další citroen C5 |
|
Návrat nahoru |
|
Dan HKS |
Zaslal: út únor 28, 2012 5:47 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
Allante napsal: Ty polohy jsou tam tak, že když to lanko prodlužuješ (povoluješ ty matičky v motoru), tak snižuješ ten pedál a od určité polohy spojka nebude naplno seplá (poznáš tak, že se bude blbě řadit), takže je potřeba matičky přitahovat a pedál se bude zvedat od podlahy, čím víc zvednutý od podlahy bude, tím výš bude zabírat a v určité moc vysoké poloze bude spínat samovolně spojku, takže tam už nechodit .
Já ho mám nastavený bezpečný kousek od té nízké hranice kdy to přestává pořádně spínat... o cca. 2cm výš než brzdový pedál a zabírá pěkně od půlky.
V manuálu na Saxo od Haynessu co je tady ke stažení, je napsáno i v jaké poloze se má spojkový pedál správně vyskytovat. Mám ho nastavený přibližně podobně.
Prosím tě kde že tady je ta knížka na stáhnutí ? nemaš odkaz prosím ? dík |
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: út únor 28, 2012 5:54 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
Dan HKS napsal: Prosím tě kde že tady je ta knížka na stáhnutí ? nemaš odkaz prosím ? dík
Odbrzdi se.
Na Jak na to je vlastní vlákno tady. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
|