Autor |
Zpráva |
|
Dan HKS |
Zaslal: so březen 03, 2012 6:13 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
Ahoj tak dneska jsem se jel projet ale asi po 5 minutach jizdy mi motor najednou zakuckaval a když sem šlap na plyn tak nereagoval pouze kuckal jakoby se chtel zadusit... nevím čím to muže být snad ucpanej palivovej filtr, nebo vadnej krokáč jinak motor se asi po 15 vteřinach vzpamatoval ale velice špatně udržoval volnoběch, včera nedržel volnoběh ubec tak že sem mu musel při startu pomoc plynem aby ubec naskočil tak že mě snad fakt napadají tyto 2 věci (krokač,Pal. Filtr) . Někde jsem tu i četl že prý pomaha promazat hřídelku v krokači která muže být přidřená. Nebo nevíte někdo co by to teda mohlo dělat ? Děkuji všem za každou radu. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Mikule |
Zaslal: so březen 03, 2012 6:19 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 22. 06. 2009
Příspěvky: 514
Bydliště: Strašice u Rokycan
|
za tepla ti to potom taky dělalo?mě to občas za studena v malý rychlosti a otáčkách udělá,mam horší landu.... |
_________________ Saxo 1,6 16V
Weekend and Track car
Uploaded with ImageShack.us |
|
Návrat nahoru |
|
Dan HKS |
Zaslal: so březen 03, 2012 6:27 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
noo přesně tohle bylo za studena a jel sem fakt pomalu. a pak sem se rozjel z křižovatky a motor začal kuckat pak zase šel dobře ale kolísal volnoběh od 800 do 1800 zhruba. a když nastartuju tak sluším z potkapoty nakový bzučení a mechanik řikal že je to pryý krokač tak asi bude špatnej nebo přidřenej.. nebo jako zkušenost stím maš ty ??? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Mikule |
Zaslal: so březen 03, 2012 7:25 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 22. 06. 2009
Příspěvky: 514
Bydliště: Strašice u Rokycan
|
|
Návrat nahoru |
|
Imra |
Zaslal: so březen 03, 2012 11:07 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 10. 2010
Příspěvky: 99
Bydliště: Beroun, vesnička Tlustice
|
Mě se to taky jednou dusilo, nechtělo to jít do otáček a hrozně to škubalo, po chvíli se to vzpamatovalo a za čas to udělalo znova, tak jsem vyměnil pal. filtr a vše ok. |
_________________ ex: Škoda 105L
Citroen Saxo 1.4 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
Dan HKS |
Zaslal: ne březen 04, 2012 9:47 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
no asi to mě to teda čeka taky na ten krokač se už chytám dlouho ale furt nemam správný náčiní kterám ho mužu vymontovat a pal. filtr vyměním rači teda taky. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Dan HKS |
Zaslal: po březen 05, 2012 4:46 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
Tak dneska jsem vyčistil klapku bylo to možna snad i zbytečný protože byla čista... a jelikož jsem sehnal konečně nářadí kterým jsem mohl vymontovat krokáč tak sem vyčistil i jeho musím říct že na krokači byl pořadnej nanos černýho prachu nebo co to bylo tak jsem vyčistil jak tu černou čepičku tak hřidelku a kanálek v kterým chodí. Nakonec jsem vzal WD-40 a zlehka to namazal jak tu čepičku tak i kanálek.. doufám že jsem tím nic nezkazil ale bohužel i po této procedůře mě volnoběh stále kolísá tak že ja už fakt nevím čím by to mohlo být... snad ještě vyměnit palivovej filtr jak mi někdo radil ale myslím že ten asi na nebude mít vliv na volnoběh. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Landys75 |
Zaslal: po březen 05, 2012 5:04 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 29. 11. 2010
Příspěvky: 517
Bydliště: Jesenice
|
|
Návrat nahoru |
|
Imra |
Zaslal: po březen 05, 2012 5:50 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 10. 2010
Příspěvky: 99
Bydliště: Beroun, vesnička Tlustice
|
Když to nepřestane ani když najedeš těch 150-200km, zkusil bych vyměnit krokáč, mě taky kdysi blbnul volnoběh, otáčky pořád kolísaly nahoru a dolu, ve finále to mělo na volnoběh 3000ot/min hned sem sehnal jinej krokáč, vyměnil ho a mám zatim pokoj |
_________________ ex: Škoda 105L
Citroen Saxo 1.4 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
Dan HKS |
Zaslal: po březen 05, 2012 7:07 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
dobře uvidíme jak to bude vypadat zatím teda počkám a při nejhorším si seženu novej.
Ps. nevíte kde všude má 16V čidla teploty motoru ? prej jsou 3 ale nevím co je natom pravda ale asi mi blbnou protože se mi často spínaj větráky a dochlazujou i skoro studenej motor asi budou potřeba vyměnit . |
|
|
Návrat nahoru |
|
sax sax |
Zaslal: po březen 05, 2012 9:55 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 119
Bydliště: Praha východ
|
me to takhle blblo když sem vypojil lamdasondu... |
_________________ ex 2x VTS 16V |
|
Návrat nahoru |
|
Iceman |
Zaslal: út březen 06, 2012 8:45 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 01. 2011
Příspěvky: 321
Bydliště: Košice
|
ja som uz tiez pocistil asi vsetko a tiez mi kolisu otacky. ale je to zaujimave pretoze to nerobi stale len niekedy. stojim na krizovatke a klud, zastanem na dalsej a zacnu kolisat, pohnem sa pohoda vsetko, zastanem na dalsej krizovatke a zase je klud a tak vselijak. nechapem to ale uz to neriesim nejak... |
_________________ Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG |
|
Návrat nahoru |
|
Hasan |
Zaslal: út březen 06, 2012 10:17 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
taky me dela auto neco podobneho... kdyz jsem byl na diagnostice, tak me zjistil spatnou lambdu(tu jsem jeste nemenil). a neco s cidlem nasavaneho vzduchu... obcas se stane, ze me otacky kolisaji tak, ze motor pomalu chcipa a pri jizde kdy drzim stejne otacky auto strasne cuka. staci kdyz cidlo odpojim, zapojim a zas to jede celkem normalne(samozrejme me ceka vymena, ale ted na to nejsou penize ) |
_________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
|