punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - 1.6 16V s prevodoukou 1.3rally
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  1.6 16V s prevodoukou 1.3rally

Iceman
Zaslal: st prosinec 14, 2011 2:17 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 17. 01. 2011 Příspěvky: 321 Bydliště: Košice
hmm tak toto neviem kto mi u nas spravi Sad

_________________
Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
jiri106xs
Zaslal: st březen 14, 2012 4:52 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 06. 09. 2009 Příspěvky: 46 Bydliště: Ruprechtice
Nechávali jste, po přelisování kola stálého převodu, vyvažovat diferák?

_________________
Pug106 16V Rallye 400m - 14.64s
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jiri106xs
Zaslal: po březen 19, 2012 8:52 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 06. 09. 2009 Příspěvky: 46 Bydliště: Ruprechtice
Nikdo nic? A co utahovací momenty? Nemáte je někdo? Nejde to přeci všechno dotáhnout jen tak podle oka...

_________________
Pug106 16V Rallye 400m - 14.64s
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
olda77
Zaslal: út březen 20, 2012 10:43 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 25. 02. 2005 Příspěvky: 1685 Bydliště: PŘEROV
Skrbla napsal:
Já to mám zajištěný kolíčkama, dělal mi to známej


proc tak slozite ja to mel na trech mistech provarene cc 1cm.a jezdi do dnes ta prevodovka zavody.

_________________
400m za 14.86,max na 2 km radarem 204km/h.tach.215km/h
http://www.youtube.com/watch?v=tCtWe4a1h9s http://www.youtube.com/watch?v=VOR-MEsxDCU octavia kombi 1.8T 191PS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Skrbla
Zaslal: st březen 21, 2012 7:56 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
olda77 napsal:
Skrbla napsal:
Já to mám zajištěný kolíčkama, dělal mi to známej

proc tak slozite ja to mel na trech mistech provarene cc 1cm.a jezdi do dnes ta prevodovka zavody.


Já jsem se ptal p. Sixty a říkal že kolíčky jsou lepší a ideální to ještě zavařit aby to neslezlo do strany Surprised Dal jsem to do jedný firmy která obrábí kovy, tam snad vědí co dělají. Hlavně když to budu potřebovat jednou rozebrat tak mi to na tozdíl od zavaženýho kola půjde Wink

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
franus
Zaslal: st duben 20, 2016 10:28 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 25. 04. 2007 Příspěvky: 451 Bydliště: Kroměříž, Zlín
Resim praktickou otazku: kdyz mam na vts prevodovku z 1,1 ma cenu jit do prevodovky z 1,4xsi?
Bude to mit nejaky zasadni (hmatatelny) prinos nebo vyhodu, napr. v odstupnovani nebo treba v pevnosti?
Jeste jsem narazil na zminku, ze nekdo pouziva obdobne prevodovky (nebo snad jen staly prevod) z 307 1,6 16v (http://www.cars-data.com/en/peugeot-307-sw-1.6-16v-specs/35327) nebo s jinym prevodem z partnera (ted jsem bohuzel zapomnel to motorizaci).
Jedna se o auto, ktere je spise na zabavu a blbnuti, nez na denní rezim.
Pokud mate nejake prakticke zkusenosti, rady nebo poznatky, tak sem s nimi...

_________________
Pug205gti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: čt duben 21, 2016 6:59 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
ne, 1.4xsi a 1.1 maji stejny staly prevod, mozna tam jsou drobne odlisnosti v odstupnovani jednotlivych rychlosti, ale rozdil bude 00nic

jezdil jsem stálák 13x61 a při běžným přesouvání z bodu A do B jezdíš přes ves za 4 a za vsi das 5 Very Happy protože to jelo na 4 ve 2000ot. 40kmh Wink

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
loki
Zaslal: čt duben 21, 2016 11:26 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 06. 2012 Příspěvky: 72 Bydliště: Tábor
Jak piše Eiffel rozdíl oonic,ale převodovka z1.1 nemá zesílený dif,takže až to budeš nejmíň potřebovat tak se ti rozsype,ale z 1.4 xsi už má zesílený.
Dále převodovka na 307 1.6 16v je dlouhá,krátké převody jsou na 1.4 8v a 16 v,starší model 2002-2005 má převod 13x59 a 13x61,nový model od 2005 má 13x61a13x64,takže pokud chceš zjistit jaký je převod,tak musíš vyšroubovat zátku na vypouštění oleje a hezky si přepočítat zuby na diferáku a tím si i zkontroluješ,že nejsou některé zuby ulámané,pokud ano tak je věnec víceméně na vyhození.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EiFFeL
Zaslal: čt duben 21, 2016 1:37 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
loki napsal:
....pokud ano tak je věnec víceméně na vyhození.


no někteří bratři ze severního maďarska (rozumněj slovensko) se to snaží ještě prodat Very Happy Very Happy

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
LukasGTi
Zaslal: čt duben 21, 2016 1:50 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 12. 04. 2014 Příspěvky: 214 Bydliště: Nymburk

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franus
Zaslal: čt duben 21, 2016 2:49 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 25. 04. 2007 Příspěvky: 451 Bydliště: Kroměříž, Zlín
Ja jsem nasel, ze 307 1,6 16V má tyto stupne:

1th gear ratio:
3,42:1
2th gear ratio:
1,81:1
3th gear ratio:
1,28:1
4th gear ratio:
0,98:1
5th gear ratio:
0,77:1
Reverse gear ratio:
3,58:1
Final drive:
4,69:1

Takze staly prevod ma nejkratsi (kratsi nez 1,3) a stupne jako 1,1.



Jinak ted jsem mel trochu casu a:
Saxo cup ma stejne prevody jako 1,3 rallye
Saxo rallyecross má stálý převod 4,9 a zbytek rychlosti stejny jako 1,3 rallye
Saxo Gr.N rally melo na vyber bud 4,9 nebo 4,54( 1,3 rallye) a zbytek nejspise jako 1,3 rally

_________________
Pug205gti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franus
Zaslal: čt duben 21, 2016 2:57 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 25. 04. 2007 Příspěvky: 451 Bydliště: Kroměříž, Zlín
Takze ted otazka:
Bude pasovat staly prevod z 307-ky (13x59 a 13x61) do prevodovky z VTS, resp. 1,4xsi? (predpokladam, ze 307 ma uz silnejsi diferak)
Ma nekdo predstavu, co jeste by se muselo menit, pripadne jake by mohly nastat komplikace?

_________________
Pug205gti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LukasGTi
Zaslal: čt duben 21, 2016 5:44 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 12. 04. 2014 Příspěvky: 214 Bydliště: Nymburk
Řekl bych že toto nepůjde jelikož 307 má zcela jinou ( lepší ) převodovku řady BE.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franus
Zaslal: čt duben 21, 2016 6:54 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 25. 04. 2007 Příspěvky: 451 Bydliště: Kroměříž, Zlín
To jsem neproveroval, ale historicky, byly u mensich objemu do 1,6 prevodovky MA ne? Vetsi objemy mely BE. Nebo je jinak?

_________________
Pug205gti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: čt duben 21, 2016 7:33 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
jde to Wink odkud si myslíte že sem měl 13x61 Wink

všechno pasuje kus za kus do saxo obalu...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 4 z 5
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved