Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ 1.6 16V s prevodoukou 1.3rally |
Iceman |
Zaslal: st prosinec 14, 2011 2:17 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 01. 2011
Příspěvky: 321
Bydliště: Košice
|
hmm tak toto neviem kto mi u nas spravi |
_________________ Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG |
|
Návrat nahoru |
|
jiri106xs |
Zaslal: st březen 14, 2012 4:52 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 06. 09. 2009
Příspěvky: 46
Bydliště: Ruprechtice
|
Nechávali jste, po přelisování kola stálého převodu, vyvažovat diferák? |
_________________ Pug106 16V Rallye 400m - 14.64s |
|
Návrat nahoru |
|
jiri106xs |
Zaslal: po březen 19, 2012 8:52 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 06. 09. 2009
Příspěvky: 46
Bydliště: Ruprechtice
|
Nikdo nic? A co utahovací momenty? Nemáte je někdo? Nejde to přeci všechno dotáhnout jen tak podle oka... |
_________________ Pug106 16V Rallye 400m - 14.64s |
|
Návrat nahoru |
|
olda77 |
Zaslal: út březen 20, 2012 10:43 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 25. 02. 2005
Příspěvky: 1685
Bydliště: PŘEROV
|
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: st březen 21, 2012 7:56 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
olda77 napsal: Skrbla napsal: Já to mám zajištěný kolíčkama, dělal mi to známej
proc tak slozite ja to mel na trech mistech provarene cc 1cm.a jezdi do dnes ta prevodovka zavody.
Já jsem se ptal p. Sixty a říkal že kolíčky jsou lepší a ideální to ještě zavařit aby to neslezlo do strany Dal jsem to do jedný firmy která obrábí kovy, tam snad vědí co dělají. Hlavně když to budu potřebovat jednou rozebrat tak mi to na tozdíl od zavaženýho kola půjde |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
franus |
Zaslal: st duben 20, 2016 10:28 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
Resim praktickou otazku: kdyz mam na vts prevodovku z 1,1 ma cenu jit do prevodovky z 1,4xsi?
Bude to mit nejaky zasadni (hmatatelny) prinos nebo vyhodu, napr. v odstupnovani nebo treba v pevnosti?
Jeste jsem narazil na zminku, ze nekdo pouziva obdobne prevodovky (nebo snad jen staly prevod) z 307 1,6 16v (http://www.cars-data.com/en/peugeot-307-sw-1.6-16v-specs/35327) nebo s jinym prevodem z partnera (ted jsem bohuzel zapomnel to motorizaci).
Jedna se o auto, ktere je spise na zabavu a blbnuti, nez na denní rezim.
Pokud mate nejake prakticke zkusenosti, rady nebo poznatky, tak sem s nimi... |
_________________ Pug205gti |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt duben 21, 2016 6:59 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
ne, 1.4xsi a 1.1 maji stejny staly prevod, mozna tam jsou drobne odlisnosti v odstupnovani jednotlivych rychlosti, ale rozdil bude 00nic
jezdil jsem stálák 13x61 a při běžným přesouvání z bodu A do B jezdíš přes ves za 4 a za vsi das 5 protože to jelo na 4 ve 2000ot. 40kmh |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
loki |
Zaslal: čt duben 21, 2016 11:26 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 06. 2012
Příspěvky: 72
Bydliště: Tábor
|
Jak piše Eiffel rozdíl oonic,ale převodovka z1.1 nemá zesílený dif,takže až to budeš nejmíň potřebovat tak se ti rozsype,ale z 1.4 xsi už má zesílený.
Dále převodovka na 307 1.6 16v je dlouhá,krátké převody jsou na 1.4 8v a 16 v,starší model 2002-2005 má převod 13x59 a 13x61,nový model od 2005 má 13x61a13x64,takže pokud chceš zjistit jaký je převod,tak musíš vyšroubovat zátku na vypouštění oleje a hezky si přepočítat zuby na diferáku a tím si i zkontroluješ,že nejsou některé zuby ulámané,pokud ano tak je věnec víceméně na vyhození. |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt duben 21, 2016 1:37 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
loki napsal: ....pokud ano tak je věnec víceméně na vyhození.
no někteří bratři ze severního maďarska (rozumněj slovensko) se to snaží ještě prodat |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
LukasGTi |
Zaslal: čt duben 21, 2016 1:50 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 04. 2014
Příspěvky: 214
Bydliště: Nymburk
|
|
Návrat nahoru |
|
franus |
Zaslal: čt duben 21, 2016 2:49 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
Ja jsem nasel, ze 307 1,6 16V má tyto stupne:
1th gear ratio:
3,42:1
2th gear ratio:
1,81:1
3th gear ratio:
1,28:1
4th gear ratio:
0,98:1
5th gear ratio:
0,77:1
Reverse gear ratio:
3,58:1
Final drive:
4,69:1
Takze staly prevod ma nejkratsi (kratsi nez 1,3) a stupne jako 1,1.
Jinak ted jsem mel trochu casu a:
Saxo cup ma stejne prevody jako 1,3 rallye
Saxo rallyecross má stálý převod 4,9 a zbytek rychlosti stejny jako 1,3 rallye
Saxo Gr.N rally melo na vyber bud 4,9 nebo 4,54( 1,3 rallye) a zbytek nejspise jako 1,3 rally |
_________________ Pug205gti |
|
Návrat nahoru |
|
franus |
Zaslal: čt duben 21, 2016 2:57 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
Takze ted otazka:
Bude pasovat staly prevod z 307-ky (13x59 a 13x61) do prevodovky z VTS, resp. 1,4xsi? (predpokladam, ze 307 ma uz silnejsi diferak)
Ma nekdo predstavu, co jeste by se muselo menit, pripadne jake by mohly nastat komplikace? |
_________________ Pug205gti |
|
Návrat nahoru |
|
LukasGTi |
Zaslal: čt duben 21, 2016 5:44 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 04. 2014
Příspěvky: 214
Bydliště: Nymburk
|
Řekl bych že toto nepůjde jelikož 307 má zcela jinou ( lepší ) převodovku řady BE. |
|
|
Návrat nahoru |
|
franus |
Zaslal: čt duben 21, 2016 6:54 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
To jsem neproveroval, ale historicky, byly u mensich objemu do 1,6 prevodovky MA ne? Vetsi objemy mely BE. Nebo je jinak? |
_________________ Pug205gti |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt duben 21, 2016 7:33 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
jde to odkud si myslíte že sem měl 13x61
všechno pasuje kus za kus do saxo obalu... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
|