Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Seznam závad |
Scorp |
Zaslal: so duben 14, 2012 8:56 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 03. 2011
Příspěvky: 217
Bydliště: Holešov (Zlín)
|
No nějak se mi to nahromadilo a protože nejsem odborník, tak bych potřeboval trošku poradit
1) Normálně jedu, sundám nohu z plynu a ono to zrychluje dál, pak to po pár vteřinách cukne a teprv to začne zpomalovat ... jenže ... když to klesne na 1500, tak to auto samo od sebe začne zase přidávat - s tím souvisí to, že když vyřadím a auto jede jenom na volnoběh, tak mi otáčí lítají furt nahoru ... dolů ... nahoru .... dolů ... nahoru ... dolů, ta ručička tam lítá ja zblázněná
2) Tohle se mi stává většinou při delších trasách, možná i když to občas vytočím do vyšších otáček. Normálně jedu a když vyřadím na volnoběh, tak se mi rozsvítí všechny kontrolky a motor zhasne. Pak zase v pohodě nastartuju nebo když jsem rozjetý tak to za chvíli zase chytne, ale po chvíli to udělá zas. A tohle nevím jestli k něčemu je, ale když řadím nahoru tak je to dobrý, jak pak začnu řadit dolů, tak to zasne.
3) Auto se na silnici hrozně klepe, drncá, jde cítit i ta sebemenší nerovnost když přes ni přejedu (tipoval bych to asi na čepy, ale nevím).
4) Nevím jestli to souvisí s předchozím bodem, ale před nedávnem mi auto začalo po silnici trochu plavat, příjde mi že to musím furt vyrovnávat, že nestačí držet volant jenom rovně a jako bonus se mi auto před pár dny začalo stáčet do prava když pustím volant.
Za všechny rady a tipy budu moc rád, doufám že mě v tom nenecháte, nebo nebudu mít do pávova čím přijet |
_________________ 1,1i VTL r.v.97
1,4i VTL r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: so duben 14, 2012 9:14 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
1) Adaptivní tempomat - co by za to nekteri dali
2) na volnobeh auto nejede, u tebe to vypada na zabudovany start-stop systém
3) rezim "sport", hledej tlacitko na prepnuti na "normal"
4) podhustena guma na prave strane
nebo mozna taky ne a je tam zabudovany autopilot |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: so duben 14, 2012 9:30 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
asi bych zacal kontrolou baterky. Takove zhasinani motoru a cukani se mi spravilo uz na dvou autech po zakoupeni upne nove baterie.
co se tyce podvozku, tak s tim zajed do nejakyho servisu. Zvednou to a zkusi, jestli neni nekde vule. Tezko radit od PC |
_________________ bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
Imra |
Zaslal: ne duben 15, 2012 4:41 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 10. 2010
Příspěvky: 99
Bydliště: Beroun, vesnička Tlustice
|
S těma otáčkama jsem měl něco podobného, auto si samo přidávalo a občas při neutrálu zůstali otáčky viset na 3 000ot/min vyčistil sem krokovej motůrek a vše ok.
K tomu druhýmu bodu, mě to nedávno při podřazování taky chcíplo, otáčky padali rychle dolu až to chcíplo, opět sem vyčistil krokovej motůrek, odpojil baterku na 15 min, zapnul klíček a po cca 5s nastartoval (nešlapej při startu na plyn) a od té doby žádnej problém |
_________________ ex: Škoda 105L
Citroen Saxo 1.4 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
Scorp |
Zaslal: ne duben 15, 2012 7:27 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 03. 2011
Příspěvky: 217
Bydliště: Holešov (Zlín)
|
no ten krokovej motorek by klidně být mohl, jenom si nejsem jistý jestli bych ho sám dokázal vyčistit |
_________________ 1,1i VTL r.v.97
1,4i VTL r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
troskalp |
Zaslal: ne duben 15, 2012 7:57 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 01. 09. 2008
Příspěvky: 2204
Bydliště: Střílky
|
Jo marto adaptivni tempomat je supr věc.už sem ho zkoušel a funguje tak jak scorp napsal |
_________________ saxik 1.6 8v BÍLÁ KŮŽEE exxx - nezapomenu na nej-prvni auto
Citroen c4 vts 2.0 16v 130kw aktual muj RED DEVIL
Další citroen C5 |
|
Návrat nahoru |
|
Scorp |
Zaslal: ne duben 15, 2012 8:11 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 03. 2011
Příspěvky: 217
Bydliště: Holešov (Zlín)
|
ten tempomat byla první věc, která mě napadla když to začalo dělat já totiž fakt celou cestu nemusel držet nohu na plynu a ono si to jelo pěkně samo stejnou rychlostí ... ale na druhou stranu mě to docela děsí, protože ty závady furt jenom přibývají a mám strach, aby mi to auto nevypovědělo službu úplně zrovna ve chvíli, když se budu potřebovat někam nutně dostat (ted jezdím poměrně často) |
_________________ 1,1i VTL r.v.97
1,4i VTL r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
Imra |
Zaslal: ne duben 15, 2012 8:30 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 10. 2010
Příspěvky: 99
Bydliště: Beroun, vesnička Tlustice
|
Tak ten krokovej motůrek vyndej a zkus vyčisti jenom ten klobouček a dosedací plochu a uvidíš. Mě to pomohlo |
_________________ ex: Škoda 105L
Citroen Saxo 1.4 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
Scorp |
Zaslal: ne duben 15, 2012 9:04 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 03. 2011
Příspěvky: 217
Bydliště: Holešov (Zlín)
|
no zkusit bych to mohl ... ale ted zásadní věc, nemá někdo fotku motorovýho prostoru se zakroužkovaným krokovým motorkem, tak aby ho našel úplně každý? |
_________________ 1,1i VTL r.v.97
1,4i VTL r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
v4s1m4 |
Zaslal: st duben 18, 2012 10:16 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 09. 2010
Příspěvky: 392
Bydliště: Brno
|
MrChodnyCZ napsal: 1) Adaptivní tempomat - co by za to nekteri dali
2) na volnobeh auto nejede, u tebe to vypada na zabudovany start-stop systém
3) rezim "sport", hledej tlacitko na prepnuti na "normal"
4) podhustena guma na prave strane
nebo mozna taky ne a je tam zabudovany autopilot
tak todle mě na dnešek dokonale rozsekalo K+ |
_________________ 1.5D 1998 červený 1.5D 1996 zelený 1.5D 1998 modrý
až ucítíte vůni friťáku, jedu před váma ve svým nafťáku... |
|
Návrat nahoru |
|
Scorp |
Zaslal: st duben 18, 2012 9:52 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 03. 2011
Příspěvky: 217
Bydliště: Holešov (Zlín)
|
jo Chodny ví jak člověka potěšit |
_________________ 1,1i VTL r.v.97
1,4i VTL r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: st duben 18, 2012 10:17 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
ve finale je to stejne az k neuvereni co ma motorek z ostrikovacu sily...
jinac prozkoumal bych ten krokac - me se prodleva s otackama projevovala pri odpojenym tzn. nepohybujicim se krokacu |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
|