punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Motor a zadní naprava
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Motor a zadní naprava

Dan HKS
Zaslal: ne květen 06, 2012 10:00 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 12. 2011 Příspěvky: 245 Bydliště: Lanškroun
Čauvec všichni

Tak dneska sem se s jednim mechanikem bavil o motoru v saxu konkrétně o 16V a povidal že 1.6 16V mají prý proměnný časování ventilů jako např VTička ne asi uplně ten samej mechanizmus ale prý to ho 16V mají... Je to pravda ? nebo je to jen nějakej žvást ?


Jinač bohužel mě čeká repas nápravy ložiska mi už začínají skřípat a kola začínají mít naklon do A tak že je to asi jasný a jelikož široko daleko v pardubickým kraji repas náprav asi nedělá tak si to necham udělat v jednom autoservisu .. po konzultaci s majitelem autoservisu prý už repas Francouzskejch miláčku už několikrát dělaly tak se nechám překvapit jak to dopadne.. zatím je to jen na papíře a o ceně se zatím jedná, tak pak dám vědět jak kvalitně a za kolik mi to udělal...

Ale hlavně se chci zeptat když už se bude hrabat ta náprava tak už nechám natočit torzku a teď se chci zeptat tlumiče tam mám teda tvrdší o proti serii cca o 30% a zajímalo by mě jaké jízdní vlastností pak saxo bude mít. Předek už mám o 4cm dole ale tu na foru jsem četl že prý pro natočení torzky o 1 zub má za příčinu to že pak saxo v zatáčkách odskakuje proto mám strach aby se ty vlastnosti nezhoršily co se týče bezpečnosti mám namysli to že např s nesníženým zadkem projedu zatáčku 100 a vše ok a pak se sníženým zadkem mi to třeba v té zatáčce při 100 nezačlo nějako odskakovat.

Byl bych rád kdyby mi někdo napsal jak se pak po snížení zadku auto začlo chovat Smile Díky moc.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomáš Spiššák
Zaslal: po květen 07, 2012 3:50 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 18. 12. 2010 Příspěvky: 1013 Bydliště: Martin - Priekopa, SK
prvykrat v zivote pocujem zeby 1.6 16V od PSA mala nieco ako variabilne casovanie ventilov. To bude len zvast
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EiFFeL
Zaslal: po květen 07, 2012 6:06 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
variabilni casovani ventilu je blbost Wink

saxo ma nastavitelny kola na vackach - to ano, ale ne za jizdy, ale rucne se da z vackou oproti rozvodum v mirnem rozmezi otocit...

co se týká toho zadku, ja snizl, sice ne az na zem, dal silnejsi stabilizator, duralovy silentbloky na zadek a jsem z toho nadsen, ale je pravda ze sem tomu nekde v zatackach jeste nesazel poradne...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Skrbla
Zaslal: po květen 07, 2012 7:11 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Proměný časování ventilů u 1.6 16v najdeš, ale třeba u C4 1.6 16v VTi což je motor o BMW. Saxo ho nemá, jen ty stavitelný kola jak EiFFel.

Na to "mechanik říkal" už začínám bejt alergickej Evil or Very Mad

Co se týče tý nápravy, tak bych to bejt tebou svěřil někomu kdo to dělá denně, než někomu kdo to párkrát dělal.

Já to mám na zadku snížený cca o 4-5 cm a neřekl bych že to odskakuje víc než předtím Surprised A takový ty řeči že to snížením změkne, nejsou pravda.

Já to třeba nesnižoval o nějakej počet zubů, ale prostě jsem si odměřil výšku před, pak o požadovanou míru posunul ramena a vrátil torzky zpátky a hotovo.

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Dan HKS
Zaslal: po květen 07, 2012 8:38 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 12. 2011 Příspěvky: 245 Bydliště: Lanškroun
Skrbla napsal:
Proměný časování ventilů u 1.6 16v najdeš, ale třeba u C4 1.6 16v VTi což je motor o BMW. Saxo ho nemá, jen ty stavitelný kola jak EiFFel.

Na to "mechanik říkal" už začínám bejt alergickej Evil or Very Mad

Co se týče tý nápravy, tak bych to bejt tebou svěřil někomu kdo to dělá denně, než někomu kdo to párkrát dělal.

Já to mám na zadku snížený cca o 4-5 cm a neřekl bych že to odskakuje víc než předtím Surprised A takový ty řeči že to snížením změkne, nejsou pravda.

Já to třeba nesnižoval o nějakej počet zubů, ale prostě jsem si odměřil výšku před, pak o požadovanou míru posunul ramena a vrátil torzky zpátky a hotovo.


no s tím repasem .... unas nejblíž to dělá nějaká firma v hradci králové a o jiné firmě nevím. Tak skusím ten autoservis u nás na práci dávaj záruku tak při nejhorším když neco poserou tak to necham reklamovat.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dan HKS
Zaslal: po květen 07, 2012 8:39 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 12. 2011 Příspěvky: 245 Bydliště: Lanškroun
EiFFeL napsal:
variabilni casovani ventilu je blbost Wink

saxo ma nastavitelny kola na vackach - to ano, ale ne za jizdy, ale rucne se da z vackou oproti rozvodum v mirnem rozmezi otocit...

co se týká toho zadku, ja snizl, sice ne az na zem, dal silnejsi stabilizator, duralovy silentbloky na zadek a jsem z toho nadsen, ale je pravda ze sem tomu nekde v zatackach jeste nesazel poradne...



Smile dobře a na kolik tě přišly ty duralový silenbloky ??
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vtsko
Zaslal: po květen 07, 2012 9:19 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
To nie je o znizeni,ale o tom,ze das iny podvozok,tuhsi..potom je jasne,ze to odskakuje,ale to len kvoli "kvalitnym" cestam.Po nahodeni PF na zadok,bolo auto ovela tuhsie,nez po vymene tlmicov,citelne mensi naklon v zakrutach.
Stabik meneny nemam,ale je to vraj dost citit,ak je hrubsi.
A ako pise Skrbla,tiez som znizoval podla cm,podvihol ramena o kolko som chcel a dal naspat torzky.Damozrejme,je tam malinka tolerancia v mm,kde to musis podvihnut este,alebo dat dole,aby ti to tam vliezlo.

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved