Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Motor a zadní naprava |
Dan HKS |
Zaslal: ne květen 06, 2012 10:00 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
Čauvec všichni
Tak dneska sem se s jednim mechanikem bavil o motoru v saxu konkrétně o 16V a povidal že 1.6 16V mají prý proměnný časování ventilů jako např VTička ne asi uplně ten samej mechanizmus ale prý to ho 16V mají... Je to pravda ? nebo je to jen nějakej žvást ?
Jinač bohužel mě čeká repas nápravy ložiska mi už začínají skřípat a kola začínají mít naklon do A tak že je to asi jasný a jelikož široko daleko v pardubickým kraji repas náprav asi nedělá tak si to necham udělat v jednom autoservisu .. po konzultaci s majitelem autoservisu prý už repas Francouzskejch miláčku už několikrát dělaly tak se nechám překvapit jak to dopadne.. zatím je to jen na papíře a o ceně se zatím jedná, tak pak dám vědět jak kvalitně a za kolik mi to udělal...
Ale hlavně se chci zeptat když už se bude hrabat ta náprava tak už nechám natočit torzku a teď se chci zeptat tlumiče tam mám teda tvrdší o proti serii cca o 30% a zajímalo by mě jaké jízdní vlastností pak saxo bude mít. Předek už mám o 4cm dole ale tu na foru jsem četl že prý pro natočení torzky o 1 zub má za příčinu to že pak saxo v zatáčkách odskakuje proto mám strach aby se ty vlastnosti nezhoršily co se týče bezpečnosti mám namysli to že např s nesníženým zadkem projedu zatáčku 100 a vše ok a pak se sníženým zadkem mi to třeba v té zatáčce při 100 nezačlo nějako odskakovat.
Byl bych rád kdyby mi někdo napsal jak se pak po snížení zadku auto začlo chovat Díky moc. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: po květen 07, 2012 3:50 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
prvykrat v zivote pocujem zeby 1.6 16V od PSA mala nieco ako variabilne casovanie ventilov. To bude len zvast |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po květen 07, 2012 6:06 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
variabilni casovani ventilu je blbost
saxo ma nastavitelny kola na vackach - to ano, ale ne za jizdy, ale rucne se da z vackou oproti rozvodum v mirnem rozmezi otocit...
co se týká toho zadku, ja snizl, sice ne az na zem, dal silnejsi stabilizator, duralovy silentbloky na zadek a jsem z toho nadsen, ale je pravda ze sem tomu nekde v zatackach jeste nesazel poradne... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: po květen 07, 2012 7:11 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
|
Návrat nahoru |
|
Dan HKS |
Zaslal: po květen 07, 2012 8:38 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
Skrbla napsal: Proměný časování ventilů u 1.6 16v najdeš, ale třeba u C4 1.6 16v VTi což je motor o BMW. Saxo ho nemá, jen ty stavitelný kola jak EiFFel.
Na to "mechanik říkal" už začínám bejt alergickej
Co se týče tý nápravy, tak bych to bejt tebou svěřil někomu kdo to dělá denně, než někomu kdo to párkrát dělal.
Já to mám na zadku snížený cca o 4-5 cm a neřekl bych že to odskakuje víc než předtím A takový ty řeči že to snížením změkne, nejsou pravda.
Já to třeba nesnižoval o nějakej počet zubů, ale prostě jsem si odměřil výšku před, pak o požadovanou míru posunul ramena a vrátil torzky zpátky a hotovo.
no s tím repasem .... unas nejblíž to dělá nějaká firma v hradci králové a o jiné firmě nevím. Tak skusím ten autoservis u nás na práci dávaj záruku tak při nejhorším když neco poserou tak to necham reklamovat. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Dan HKS |
Zaslal: po květen 07, 2012 8:39 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
EiFFeL napsal: variabilni casovani ventilu je blbost
saxo ma nastavitelny kola na vackach - to ano, ale ne za jizdy, ale rucne se da z vackou oproti rozvodum v mirnem rozmezi otocit...
co se týká toho zadku, ja snizl, sice ne az na zem, dal silnejsi stabilizator, duralovy silentbloky na zadek a jsem z toho nadsen, ale je pravda ze sem tomu nekde v zatackach jeste nesazel poradne...
dobře a na kolik tě přišly ty duralový silenbloky ?? |
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: po květen 07, 2012 9:19 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
To nie je o znizeni,ale o tom,ze das iny podvozok,tuhsi..potom je jasne,ze to odskakuje,ale to len kvoli "kvalitnym" cestam.Po nahodeni PF na zadok,bolo auto ovela tuhsie,nez po vymene tlmicov,citelne mensi naklon v zakrutach.
Stabik meneny nemam,ale je to vraj dost citit,ak je hrubsi.
A ako pise Skrbla,tiez som znizoval podla cm,podvihol ramena o kolko som chcel a dal naspat torzky.Damozrejme,je tam malinka tolerancia v mm,kde to musis podvihnut este,alebo dat dole,aby ti to tam vliezlo. |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
|