Autor |
Zpráva |
|
kvacinovskij |
Zaslal: st květen 16, 2012 3:28 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 21. 03. 2012
Příspěvky: 9
Bydliště: Kysak 47
|
čaute, začína sa mi kaziť motor a viem jeden zohnať komplet celý, len je z novšieho typu. Ja mám staršie saxo 1.4 VTS ročník 1999 tak sa pýtam, či nebude problém s motorom 1.4i z modelu z roku 2001 |
|
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: st květen 16, 2012 4:45 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
Urcite myslis Cicove Saxo byvale. Ale urcite budu rozdiely v riadiacej jednotke, kabelazi. Myslim si, ze to nebude pasovat |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: st květen 16, 2012 5:30 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
pokud vezmem v uvahu mechanickou stranku veci tak si myslim ze budes schopen to vymenit... tzn. z novyho motoru v podstate jen zelezo a elektriku z tvyho... protoze 2001 ma s nejvetsi pravdepodobnosti uz 3 konektor jednotku a trosku jinak elektriku...
max bude nejaka dira prebejvat a ta se da zaslepit... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: st květen 16, 2012 7:27 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
radši ale oba motory provnat pořádně v serviceboxu případně naživo. Kamarád takhle měnil jen železo na xsaře 1.4 taky starší za novější a až při kompletaci zjistil že ty motory mají trochu jiné vybrání v hlavě a nepasovaly mu tam staré vstřiky a na nové zase nepasovala elektrika, pak to dával dokupy docela dlouho nakonec tam nechával dělat nějaké podložky. Měl myslím 97 a dával 98 tak snad už se tam pak nic neměnilo a mezi 99 a 01 nebude rozdíl. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: st květen 16, 2012 8:10 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
By som len podotkol na potencionálny problém s kódom motora a našou legislatívou. |
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: st květen 16, 2012 10:43 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
lakinooo napsal: By som len podotkol na potencionálny problém s kódom motora a našou legislatívou.
Neviem ako ine motory,ale 16V ma kod len nanitovany na plaste od rozvodov a ten tam nemam,teda len kus..ako mi zisti kod motora? :)Tie 3 pismenka si mozem dat kam chcem a hlavne,16V aspon,maju kod rovnaky |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt květen 17, 2012 6:15 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
vtsko napsal: lakinooo napsal: By som len podotkol na potencionálny problém s kódom motora a našou legislatívou.
Neviem ako ine motory,ale 16V ma kod len nanitovany na plaste od rozvodov a ten tam nemam,teda len kus..ako mi zisti kod motora? :)Tie 3 pismenka si mozem dat kam chcem a hlavne,16V aspon,maju kod rovnaky
a pak ho ma taky vyrazeny primo na motoru i 16V |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: čt květen 17, 2012 10:47 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt květen 17, 2012 10:55 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
jo presne tam, je tam i kod, i cislo musis se poradne divat |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: čt květen 17, 2012 11:00 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
tak ok,ale naco mi to cislo je??alebo policajtovi,ked v papieroch je len NFX,dole to neuvidi,nema ako,hore to uz nemam,nevie kde ma hladat a hlavne,nevie co to je za motor,ako ma vyzerat...toto mi nekukali ani na stk tak... neni co riesit ako |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: čt květen 17, 2012 11:06 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
Na STK nema dovod kontrolovat motor, na EK to moze byt problem kvoli emisiam, ale myslim si, ze po vsimnom, ich nezaujima ani motor. |
|
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: čt květen 17, 2012 9:34 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
No osobne nemám pocit, že by niečo niekedy kontroloval. Či už pneu, či už číslo motora...
Ani policajti a ani EK/TK. Ani kapotu som teraz neotváral. Ani VIN nikoho nezaujímal.
Ale človek nikdy nevie na akého snaživca narazí... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Tomáš Spiššák |
Zaslal: čt květen 17, 2012 9:50 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 18. 12. 2010
Příspěvky: 1013
Bydliště: Martin - Priekopa, SK
|
Presne ako vravis, raz sa taky kokotko najde, a neviem ako by som mu to vysvetloval |
|
|
Návrat nahoru |
|
|