já bych to asi řešil normálně programovatelnou jednotkou Euro EFI 1 http://www.hellierperformance.com/Euro1.pdf ale nejsem si jistej sli neni potřeba komplet jinej motorovej svazek
Za mě taky ta programovatelná jednotka. Jinak já ti docela fandím, protože upravovat 8V není lehký, protože je na to fakt míň věcí jak na 16V a moc lidí se do toho nepouští
nerek bych ze je v tom rozdil...penize to stoji zhruba stejne...a v UK davaj vacky klapky a jenotky i do 8v...rozdil je jen v tom ze upravama ktery udela se dostane na vykon 16V v zakladu (pokud do toho neda turbo, ale to se bavime o troku jinej cene)...vetsinou se udela swap za 16V daj se upravy tak za 50 a mas hezkejch 160-170 koni...dneska sehnat nfu nebo nfx motor neni tezky ani drahy...ale nema cenu nekoho presvedcovat jak ma co delat...
...at koupis jakoukoli jednotku tak je dulezite mit nekoho kdo to pripoji a naladi...
jinak sem jeste procital a jestli si delal jen to co si psal
"motor prošel kompletní renovací plus úprava hlavy,vyžší kompreze,vypucovaný sání s kitem,Denso svíčky,místo výfuku roura,bohužel ještě seriové svody" tak si myslim ze si tech koni dostal az dost...
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru