Autor |
Zpráva |
< Servis ~ zapalovací cívka |
Mothy |
Zaslal: po květen 28, 2012 5:35 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 21. 06. 2008
Příspěvky: 40
|
Zdar saxmeni,
Tak mám pořád problémy s károu Tuhle sem o tom mluvil s jedním mechanikem, že prý cívka by mohla být na pochodu do háje a ještě možná dále.
Chci se zeptat, jak by se projevovala vadná cívka? Ono saxo rv96, ccm 1.0x má asi rozdělovač zároveň s cívkou v jednom. Je možné to nějak proměřit?? Popřípadně jaké hodnoty má ukazovat funkční? A myslíte, že by diagnostika napráskala vadnou cívku??
Jak tam vede ten drát se čtyřmi vodiči, tak tam to hází na ohmetru různé hodnoty, což je asi správné, né? Cca do 3 ohmu. Na vývodech ke svíčkám nic nenaměřím, ale to je také cajk, ne??
Tak se někdo pochlapte a dejte radu tonoucímu =)) |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po květen 28, 2012 7:25 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
kdybys radsi napsal co mas za problem |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: po květen 28, 2012 7:43 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
jestli tam je rozdělovač, tak by tam měl bejt ještě na něm zapalovací modul a ten by mohl dělat tu závadu kterou jsi nezmínil |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
Mothy |
Zaslal: út květen 29, 2012 9:53 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 21. 06. 2008
Příspěvky: 40
|
.. |
Naposledy upravil Mothy dne so únor 06, 2021 5:46 pm, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
Mothy |
Zaslal: út květen 29, 2012 9:56 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 21. 06. 2008
Příspěvky: 40
|
|
Návrat nahoru |
|
Mothy |
Zaslal: pá červen 08, 2012 1:11 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 21. 06. 2008
Příspěvky: 40
|
Tak jsem najel 150km a pohoda, ale po tech 150km to zacalo priserne cukat za studena.. slapnu na plyn a auto nevi co delat. Chvilku pridava, chvilku ubira tak, ze mam pocit ze uz nepojede.. to sem jeste nezazil.. Jak ujedu tak 500metru, tak leti jak sip |
|
|
Návrat nahoru |
|
Mystic.Biker |
Zaslal: pá červen 08, 2012 11:45 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 16. 06. 2009
Příspěvky: 579
Bydliště: Praha 10 Strašnice
|
koukni na lambdu nebo čerpadlo |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
sa16xo |
Zaslal: ne červen 24, 2012 3:49 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 01. 2012
Příspěvky: 168
Bydliště: olomouc
|
prikláním se k možnosti lambda sonda... |
|
|
Návrat nahoru |
|
bobesw |
Zaslal: ne srpen 05, 2012 11:30 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 14. 07. 2010
Příspěvky: 21
Bydliště: mladá boleslav
|
Mothy napsal: Zdar saxmeni,
Tak mám pořád problémy s károu Tuhle sem o tom mluvil s jedním mechanikem, že prý cívka by mohla být na pochodu do háje a ještě možná dále.
Chci se zeptat, jak by se projevovala vadná cívka? Ono saxo rv96, ccm 1.0x má asi rozdělovač zároveň s cívkou v jednom. Je možné to nějak proměřit?? Popřípadně jaké hodnoty má ukazovat funkční? A myslíte, že by diagnostika napráskala vadnou cívku??
Jak tam vede ten drát se čtyřmi vodiči, tak tam to hází na ohmetru různé hodnoty, což je asi správné, né? Cca do 3 ohmu. Na vývodech ke svíčkám nic nenaměřím, ale to je také cajk, ne??
Tak se někdo pochlapte a dejte radu tonoucímu =))
Tento úplně stejnej problém sem řešil u mého prcka 1.1 mk2 a po výměně všeho možného co má spojitost se zapalováním a dopravou směsy za vstřik. A ve finále se přišlo na jednu vadnou svíčku. Svíčky se měnily s olejem a po asi týdnu to začlo škubat v malých otáčkách, při rozjezdu, při větší rychlosti to občas škublo a motor netahnul tak jak má. Zkus vyměnit svíčky, ikdyž je nová neznamená že nemůže odejít. Jinak mi odešla 2x svíčka bosh premium během 500km |
|
|
Návrat nahoru |
|
|