Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Sahara zvlast na vypinac |
Hasan |
Zaslal: st červen 06, 2012 6:31 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
ty dva modre draty, ktere vedou do pojistkove skrine u motoru jsou ty, pres ktere se spousti sahara nebo kam natahnout kable, kdyz potrebuji saharu poustet jeste zvlast pres vypinac? a vadi nejak moc, ze me tam chybi zelene rele, ktere je u sahary pro zapinani pres vypinac?
ten konektor je dvoupinovy, tak jsem po jednom do kazdeho strcil drat a dal na plus baterky. ventilatory se ani nehly.... |
_________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: st červen 06, 2012 7:36 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
tak já nevim ale nespojí okruh čidlo?? takže vypinač bych dával misto čidla a vlastně pak nemusíš hrabat do instalace... teda aspon takle to funguje na jednovrtuli...a nebo mužeš překopat celou instalaci na vlastní tam ti stačí vypinač,relé a pojistka a par kablu a taky to jede...jakym zpusobem se spína dvouvrtule jsem ještě nezjištoval ale i ta by šla překopat na jeden vypinač a dvě relé nebo dva vypinače a dvě relé podle gusta otázka je jestli se ti chce to překopávat nebo využit co nejvíc stavajicí instalaci... |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: st červen 06, 2012 10:09 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
Pokud máš 3 čidla na vodu kolem termostatu, tak když jedno znich odpojíš, tak se rozeběhnou větráky na plno. Tzn. když dáš na ten kabel od čidla vypínač ( přerušíš kabel) tak by se měli automaticky sepnout ( je to asi vymyšlený jako nouzovej režim, kdyby odešlo čidlo). |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Hasan |
Zaslal: čt červen 07, 2012 9:36 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
stivek tohle je na me pres el. moc slozite
skrbla diky, takhle to bude pro me nejjednoduzsi a nejlepsi reseni:) |
_________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: čt červen 07, 2012 10:04 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
Už nevím který čidlo to přesně je, ale když zapneš klíček a začneš je vytahovat, tak se u jednoho zapnou větráky. Pak stačí přerušit jeden (možná oba) kabely vypínačem a bude fungovat oboje jak spínaní na čidlo, tak na vypínač.
|
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Hasan |
Zaslal: čt červen 07, 2012 10:13 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
jo jo, to uz zvladnu natahnout. ja jen nevedel kde to prerusit a dat na vypinac:)
mam tam presne tyhle tri cidla a 2 vrtulovou saharu. |
_________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: čt červen 07, 2012 11:28 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
Když už se v tom budeš vrtat, tak doporučuju rozdělat a pořádně vyčistit a promazat konektor na řídící jednotce pro větráky, která je v prostoru před levým předním kolem. Je tam dost na ráně takže na ní stříká voda a práší se. Když mi blbly větráky, že se třeba zapínaly po nastartování studenýho auta atd. tak to byla vždycky tahle blbost. Ale docela mi to dalo zabrat než jsem na to poprvé přišel.
|
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Petos |
Zaslal: čt červen 07, 2012 11:31 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 09. 2010
Příspěvky: 127
Bydliště: Uherský Brod
|
to Hasis: az to budes mit napis postrehy, taky nad tim uvazuji |
_________________ Citroen Saxo VTS 1.6 16V MK2 Silver, petr.jantosovic@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
Hasan |
Zaslal: po červen 18, 2012 5:16 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
tak jsem zkousel vsechny odpojit a ani jeden to nespustil
muze tomu vadit to chybejici rele? ale i tak se me aspon jedna sahar apousti pri prehrati |
_________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: út červen 19, 2012 6:49 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
Hasis napsal: tak jsem zkousel vsechny odpojit a ani jeden to nespustil
muze tomu vadit to chybejici rele? ale i tak se me aspon jedna sahar apousti pri prehrati
Nevim jestli vadí chybějící relé, já mám na sahaře 3. Měl jsi zapnutý zapalování |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Hasan |
Zaslal: út červen 19, 2012 6:31 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
mel jsem to nastartovane:) |
_________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: út červen 19, 2012 7:16 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
mohl by mi někdo normálně vysvětlit (tim myslim žádný spekulace a doměnky) co nebo proč má dvouvrtule vlastní jednotku?? předpokládám že to bude mot něco dočinění s klimou, taky by mě zajimalo co se stane když jí odpojim za předpokladu že budu chtít vrtule spouštět jinak třeba sám čudlem v kabině...bude to mit vliv na chod motoru nebo bude mi to házet chybu a svítit kontrolka diagnostiky??? |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
Laďa |
Zaslal: út červen 19, 2012 7:24 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 602
Bydliště: Přerov
|
Stivek napsal: mohl by mi někdo normálně vysvětlit (tim myslim žádný spekulace a doměnky) co nebo proč má dvouvrtule vlastní jednotku?? předpokládám že to bude mot něco dočinění s klimou, taky by mě zajimalo co se stane když jí odpojim za předpokladu že budu chtít vrtule spouštět jinak třeba sám čudlem v kabině...bude to mit vliv na chod motoru nebo bude mi to házet chybu a svítit kontrolka diagnostiky???
Nebude to mít vliv na nic , obě vrtule najednou si spínám sám čudlem v kabině |
|
|
Návrat nahoru |
|
TomVTS |
Zaslal: so červen 23, 2012 10:04 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Vsetín
|
Hasis:většinou musíš na vent. přidělat i mínus pól a ne tam rvát jenom plus aby to fungovalo To auto mělo klimu takže jak už tu bylo psané dvě vrtule a tři čidla.Nevím sice na co to potřebuješ spínat přes vypínač zvlášť ale jestli potřebuješ mít v kabině víc čudlíků tak si to klidně zapoj.Já jsem nikdy takovou potřebu neměl to není 205tka s míčkem |
_________________ Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
|