punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Startování Saxo 1,5D
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Startování Saxo 1,5D

vevercak2
Zaslal: út srpen 28, 2012 11:51 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 11. 04. 2012 Příspěvky: 10 Bydliště: Plzeň
Prosím poradí mě někdo?
Mám Saxo 1,5D, které vždy startovalo na cvrnknutí,
ale teď je to napoprvně, když to dlouze podržím, a přidám plyn( což jsem dřív nedělal) spíš chytne napodruhé nebo napotřetí.
Vyměnili mě v servisu žhavící svíčky, (prý to je jimi)ale problém zůstává.
Vyzkoušel jsem i naftu od jiného výrobce...stejné.
Po nastartování a opětovném startování do půl hodiny to startuje jako dřív.
Tedy je to pouze při studeném startu. Jinak to jede stejně, víc to nežere, nic nekouří, žádná jiná změna.
Čím to může být , jak to opravím ?
Děkuji za rady, náměty.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
v4s1m4
Zaslal: st srpen 29, 2012 5:05 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 09. 2010 Příspěvky: 392 Bydliště: Brno
možná ti padá nafta zkus než ráno nastartuješ napumpovat balonkem a pak to nakopnout

_________________
1.5D 1998 červený 1.5D 1996 zelený 1.5D 1998 modrý


až ucítíte vůni friťáku, jedu před váma ve svým nafťáku...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
EiFFeL
Zaslal: st srpen 29, 2012 6:20 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
lucas cerpadlo?

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Bonder15
Zaslal: st srpen 29, 2012 7:31 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 18. 02. 2012 Příspěvky: 85
Co Baterka? Mi se tohle taky občas stávalo než jsem koupil novou. Přesně jak popisuješ.

_________________
Saxo 1.4 VTS "Modrák"
Fabia RS 1.9 TDI ukradeno
Fabia RS 1.9 TDI "vanilla"
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vevercak2
Zaslal: st srpen 29, 2012 11:16 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 11. 04. 2012 Příspěvky: 10 Bydliště: Plzeň
Baterka točí jako čert, před rokem nová, ale i ta stará točila stejně.
Jaké mám čerpadlo nevím...
Že by mohla padat nafta, by mohlo být logické, zkusím to.
Teď ale je auto doma a já ne. Až v pátek. Pak napíšu co pomohlo..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vevercak2
Zaslal: po září 03, 2012 8:13 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 11. 04. 2012 Příspěvky: 10 Bydliště: Plzeň
Tak jsem zkusil pumpovat, nepomáhá to,
ale řekl bych, že to spíš obrátilo ----
nastartuje to studené jakžtakž docela dobře,
po vypnutí a znova natartování je to okamžitě,
a po době třeba 5-10 minut--- zas zlobí .>>>>napotřetí.
Vždy s plynem na podlaze(tedy to startování).

Dá se něco seřídit? Mám na mysli u palivového čerpadla,
ne, že bych to dělal sám, ale kdybych si to nechal seřídit,
jastli se něco seřizuje?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: po září 03, 2012 8:16 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
dej sem VIN at se muzu mrknout co presne tam mas


jinac to serizeni u nafty... je to takovy spis na prasaka... protoze jediny s cim se da v podstate pohnout je predvstrik a ten ja mel na konci zivota cerpadla uz postrcenej mimo znacky na rozvodech a motor startoval "dobre" ale sel strasne tvrde....

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
vevercak2
Zaslal: po září 03, 2012 8:35 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 11. 04. 2012 Příspěvky: 10 Bydliště: Plzeň
VIN dám....
Teď ale je auto a doklady doma a já zas ne. Dělám mimo. Až v pátek.
Tak zas za týden...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vevercak2
Zaslal: út září 11, 2012 5:24 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 11. 04. 2012 Příspěvky: 10 Bydliště: Plzeň
VIN je
VF7S1VJZF57119845
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: út září 11, 2012 8:33 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
tak podle vin v tom mas nejlepsi co muzes mit... starej poctivej bosch bez elektroniky...

takze uz me napada jen a pouze imobilizer

pak uz bych zacal asi s povolovanim vstrikovacich trubek a kontrolou jestli to tam tu naftu opravdu vali...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
vevercak2
Zaslal: út září 11, 2012 10:13 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 11. 04. 2012 Příspěvky: 10 Bydliště: Plzeň
A co tím myslíš, tím imobilizerem ?

A to povolování a kontrolu na to si sám netroufám, mě furt vrtá hlavou proč
se to stalo najednou, spíš si fakt myslím, že to chytá nějakej falešnej vzduch, tedy, že někde bude dírka.
Protože před časem se mi najednou stala, podobná věc...
Nastartoval jsem auto... A ujel jsem dejme tomu 100-500metrů...
Pak to chcíplo... Nastartoval jsem a po 100-500metrech zas stejná závada...
A pak v servisu zjistili, že je někde malá dírka a bere to vzduch.
Nastartováním se tam dostalo palivo, no a to se vyjelo, a chcíplo...Nějak to nestačilo asi dodávat...Já se moc neptal.
Ale v tom servisu kde to zjistili mně to už nezjistí, protože už neexistuje...
Zrušen....
A tak si myslím, že by to mohlo být podobné, ale někde jinde v trase paliva...
Nebo to padání, projdu ty hadičky dotáhnu ...budu mít konečně na to čas..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vevercak2
Zaslal: út září 18, 2012 12:04 am Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 11. 04. 2012 Příspěvky: 10 Bydliště: Plzeň
Tak jsem byl v servisu-(brzdy)a řekl jim, aby se podívali i na startování.
´"Přidali jsme něco na čerpadle, aby to dávalo kdy to má."
Předvedli, chytlo to.
Jenomže to bylo jen tam.Po vyzvednutí a startování za delší dobu,se závada opakovala.
Tak jsem si řekl někde to snad musí být vidět.A hned po příjezdu, z nákupu domů jsem zvedl kapotu, a tam něco teklo.Myslel jsem že ještě navíc praskla trubička k chladiči, ale ne - byla to ta malinká hadička která vede kolem akumulátoru, kde se (byla blízko) vibracema ošoupala a po zastavení vytekla nafta a pak to bralo falešný vzduch.
Po spravení to zase startuje na převalení.Ona je ta hadička schovaná pod tou větší co vede vzduch do filtru...A tak nebyla vidět..
Tak vyřešeno, a všem dík za rady.Ahoj
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved