Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Startování Saxo 1,5D |
vevercak2 |
Zaslal: út srpen 28, 2012 11:51 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 11. 04. 2012
Příspěvky: 10
Bydliště: Plzeň
|
Prosím poradí mě někdo?
Mám Saxo 1,5D, které vždy startovalo na cvrnknutí,
ale teď je to napoprvně, když to dlouze podržím, a přidám plyn( což jsem dřív nedělal) spíš chytne napodruhé nebo napotřetí.
Vyměnili mě v servisu žhavící svíčky, (prý to je jimi)ale problém zůstává.
Vyzkoušel jsem i naftu od jiného výrobce...stejné.
Po nastartování a opětovném startování do půl hodiny to startuje jako dřív.
Tedy je to pouze při studeném startu. Jinak to jede stejně, víc to nežere, nic nekouří, žádná jiná změna.
Čím to může být , jak to opravím ?
Děkuji za rady, náměty. |
|
|
Návrat nahoru |
|
v4s1m4 |
Zaslal: st srpen 29, 2012 5:05 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 09. 2010
Příspěvky: 392
Bydliště: Brno
|
možná ti padá nafta zkus než ráno nastartuješ napumpovat balonkem a pak to nakopnout |
_________________ 1.5D 1998 červený 1.5D 1996 zelený 1.5D 1998 modrý
až ucítíte vůni friťáku, jedu před váma ve svým nafťáku... |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: st srpen 29, 2012 6:20 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
lucas cerpadlo? |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Bonder15 |
Zaslal: st srpen 29, 2012 7:31 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 02. 2012
Příspěvky: 85
|
Co Baterka? Mi se tohle taky občas stávalo než jsem koupil novou. Přesně jak popisuješ. |
_________________ Saxo 1.4 VTS "Modrák"
Fabia RS 1.9 TDI ukradeno
Fabia RS 1.9 TDI "vanilla" |
|
Návrat nahoru |
|
vevercak2 |
Zaslal: st srpen 29, 2012 11:16 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 11. 04. 2012
Příspěvky: 10
Bydliště: Plzeň
|
Baterka točí jako čert, před rokem nová, ale i ta stará točila stejně.
Jaké mám čerpadlo nevím...
Že by mohla padat nafta, by mohlo být logické, zkusím to.
Teď ale je auto doma a já ne. Až v pátek. Pak napíšu co pomohlo.. |
|
|
Návrat nahoru |
|
vevercak2 |
Zaslal: po září 03, 2012 8:13 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 11. 04. 2012
Příspěvky: 10
Bydliště: Plzeň
|
Tak jsem zkusil pumpovat, nepomáhá to,
ale řekl bych, že to spíš obrátilo ----
nastartuje to studené jakžtakž docela dobře,
po vypnutí a znova natartování je to okamžitě,
a po době třeba 5-10 minut--- zas zlobí .>>>>napotřetí.
Vždy s plynem na podlaze(tedy to startování).
Dá se něco seřídit? Mám na mysli u palivového čerpadla,
ne, že bych to dělal sám, ale kdybych si to nechal seřídit,
jastli se něco seřizuje? |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po září 03, 2012 8:16 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
dej sem VIN at se muzu mrknout co presne tam mas
jinac to serizeni u nafty... je to takovy spis na prasaka... protoze jediny s cim se da v podstate pohnout je predvstrik a ten ja mel na konci zivota cerpadla uz postrcenej mimo znacky na rozvodech a motor startoval "dobre" ale sel strasne tvrde.... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
vevercak2 |
Zaslal: po září 03, 2012 8:35 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 11. 04. 2012
Příspěvky: 10
Bydliště: Plzeň
|
VIN dám....
Teď ale je auto a doklady doma a já zas ne. Dělám mimo. Až v pátek.
Tak zas za týden... |
|
|
Návrat nahoru |
|
vevercak2 |
Zaslal: út září 11, 2012 5:24 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 11. 04. 2012
Příspěvky: 10
Bydliště: Plzeň
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: út září 11, 2012 8:33 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
tak podle vin v tom mas nejlepsi co muzes mit... starej poctivej bosch bez elektroniky...
takze uz me napada jen a pouze imobilizer
pak uz bych zacal asi s povolovanim vstrikovacich trubek a kontrolou jestli to tam tu naftu opravdu vali... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
vevercak2 |
Zaslal: út září 11, 2012 10:13 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 11. 04. 2012
Příspěvky: 10
Bydliště: Plzeň
|
A co tím myslíš, tím imobilizerem ?
A to povolování a kontrolu na to si sám netroufám, mě furt vrtá hlavou proč
se to stalo najednou, spíš si fakt myslím, že to chytá nějakej falešnej vzduch, tedy, že někde bude dírka.
Protože před časem se mi najednou stala, podobná věc...
Nastartoval jsem auto... A ujel jsem dejme tomu 100-500metrů...
Pak to chcíplo... Nastartoval jsem a po 100-500metrech zas stejná závada...
A pak v servisu zjistili, že je někde malá dírka a bere to vzduch.
Nastartováním se tam dostalo palivo, no a to se vyjelo, a chcíplo...Nějak to nestačilo asi dodávat...Já se moc neptal.
Ale v tom servisu kde to zjistili mně to už nezjistí, protože už neexistuje...
Zrušen....
A tak si myslím, že by to mohlo být podobné, ale někde jinde v trase paliva...
Nebo to padání, projdu ty hadičky dotáhnu ...budu mít konečně na to čas.. |
|
|
Návrat nahoru |
|
vevercak2 |
Zaslal: út září 18, 2012 12:04 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 11. 04. 2012
Příspěvky: 10
Bydliště: Plzeň
|
Tak jsem byl v servisu-(brzdy)a řekl jim, aby se podívali i na startování.
´"Přidali jsme něco na čerpadle, aby to dávalo kdy to má."
Předvedli, chytlo to.
Jenomže to bylo jen tam.Po vyzvednutí a startování za delší dobu,se závada opakovala.
Tak jsem si řekl někde to snad musí být vidět.A hned po příjezdu, z nákupu domů jsem zvedl kapotu, a tam něco teklo.Myslel jsem že ještě navíc praskla trubička k chladiči, ale ne - byla to ta malinká hadička která vede kolem akumulátoru, kde se (byla blízko) vibracema ošoupala a po zastavení vytekla nafta a pak to bralo falešný vzduch.
Po spravení to zase startuje na převalení.Ona je ta hadička schovaná pod tou větší co vede vzduch do filtru...A tak nebyla vidět..
Tak vyřešeno, a všem dík za rady.Ahoj |
|
|
Návrat nahoru |
|
|