punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - 1.4 dlouho startuje a hodně točí
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  1.4 dlouho startuje a hodně točí

EiFFeL
Zaslal: čt září 20, 2012 11:31 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
pokud je to k budiku, tak to druhy.... v tech barvach sem mel vzdycky gulas...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
martanc
Zaslal: čt září 20, 2012 12:22 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
u mk1 je modrý dvouvývodový čidlo na budík, to by na to vliv mýt nemělo to je zapojený jen do budíku. Pro ECU je zelený.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Stivek
Zaslal: čt září 20, 2012 3:07 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 701 Bydliště: Mnichovo Hradiště
já z toho vyšrouboval modrý ale jen jednopinový....

_________________
Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS

Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS

Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: čt září 20, 2012 5:13 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
asi nemá budík teploty vody ale jen kontrolku. Na samotnou kontrolku je jen jednopinový.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Stivek
Zaslal: čt září 20, 2012 6:16 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 701 Bydliště: Mnichovo Hradiště
tákže opraveno, vyměněno zelené čidlo na termostatu Wink

_________________
Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS

Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS

Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: čt září 20, 2012 6:26 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
hosi... ja to rikal Wink

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Stivek
Zaslal: čt září 20, 2012 6:59 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 701 Bydliště: Mnichovo Hradiště
EiFFeL napsal:
hosi... ja to rikal Wink


mnohokrát děkuji

_________________
Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS

Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS

Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: čt září 20, 2012 7:24 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
ale stejně podle mě studené saxo občas zakopává, mě to dělaly obě, na současném už mám druhé čidlo a když delší dobu stojí většinou pár dní tak to udělá.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
josh
Zaslal: pá září 19, 2014 10:29 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 27. 05. 2005 Příspěvky: 259 Bydliště: Slovensko, Bratislava
Tak mne sa zdochýnanie tiež začalo prejavovať posledné mesiace, po prvom štarte po pridaní plynu motor zakape až skape, niekedy sa aj trasie, a keď vyšlapnem spojku (stále na volnobehu) tak sa to zmierni. Ale samozrejme rozbehnúť sa s tým poriadne nedá, treba čakať zo 2 minúty a trocha viac pridávať otáčky (najlepšie najprv s tou vyšlapnutou spojkou). Len neviem ako s tým budem jazdiť v zime, nezhorší sa to -aj trasenie, aj čakanie?

Už som si myslel že som problém odstránil, reakcie na plyn boli totiž prispaté aj pri jazde a nešlo mi ísť viac ako na 4000 otáčok, výnimočne 4500-5000 (a takmer vždy to vytočenie trvalo velmi dlho), k tomu motor velmi hučal.

Po vyčistení škrtiacej klapky (včera) to ide tak, že som si ani nepamätal že som takto rýchlo vôbec niekedy akceleroval; v momente je na 5500 +6500 otáčkach a pod. (saxo mám od novoty... zrejme som si pomaly navykol na jeho priemernosť do ktorej sa postupne nenápadne prepadával, pritom klapka nebola ani tak velmi zanesená).

Ale prekvapilo ma že dnes ráno mi to pri prvom štarte znova zdochlo.
Takže to boli zjavne dva problémy na odozvu pridávania plynu. Jeden pri otáčkach po štarte, druhý pri otáčkach pri jazde.

Diagnostika k tomuto nič neoznamuje, filtre mám všetky nové, sviečky rovnako, tak neviem či si tiež na tie studené štarty mám len zvykať a nerozbiehať sa hneď po prvom nasadnutí a štarte, alebo je už nato nejaký recept (najlepšie ten, kde netreba pokusne meniť 5-10 vecí do radu)

_________________
Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 2
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved