Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Teplota motoru. |
peter23p |
Zaslal: po prosinec 05, 2011 4:06 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 10. 2011
Příspěvky: 30
Bydliště: Západní čechy
|
no já sem měnil zelené čidlo pro ECU spolu s termostatem ale žádná změna. Těsnění by mělo být ještě dobré protože voda je čistá. |
_________________ 1.4 55kw |
|
Návrat nahoru |
|
peter23p |
Zaslal: st prosinec 21, 2011 5:06 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 10. 2011
Příspěvky: 30
Bydliště: Západní čechy
|
Tak abych to shrnul, vyměnil sem těsnění pod hlavou, chladič, vodní pumpu, termostat, dal sem nové víčko chladiče no a nic nepomohlo. Teplota pořád leze nahoru a i v tomhle chladném počasí vyleze teplota při 100km/h do 3/4 budíku a kdybych jel rychleji tak vyleze až do červeného. Nějakej nápad co by to mohlo ještě způsobovat. Ještě chci zkusit čidlo ale musím vymyslet jak se k němu dostat protože tam překáží rozdělovač. |
_________________ 1.4 55kw |
|
Návrat nahoru |
|
peter23p |
Zaslal: po srpen 13, 2012 10:30 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 10. 2011
Příspěvky: 30
Bydliště: Západní čechy
|
jelikož jsem musel vrátit služební fabii tak jsem zase začal jezdit pravidelně pežotkem. Ale problém s přehříváním stále přetrvává, už nevím co stím poslední co asi zbývá je vyměnit motor ani v servise si stím neví rady, protože na volnoběh se to nijak neprojevuje. Ale když jedu přes 100km/h a nebo do delšího kopce tak teplota vyleze skoro až do červeného. Už jsem vyměnil chladiči s víčkem, dvakrát termostat všechny čidla, sahara je v pořádku, těsnění pod hlavou je děláno tak 2000km zpět, odvzdušněno je to několikrát. Nějaký nápad co to může ještě dělat. |
_________________ 1.4 55kw |
|
Návrat nahoru |
|
Adam6688 |
Zaslal: út srpen 14, 2012 9:14 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 07. 2010
Příspěvky: 174
Bydliště: Uherské Hradiště
|
peter23p napsal: jelikož jsem musel vrátit služební fabii tak jsem zase začal jezdit pravidelně pežotkem. Ale problém s přehříváním stále přetrvává, už nevím co stím poslední co asi zbývá je vyměnit motor ani v servise si stím neví rady, protože na volnoběh se to nijak neprojevuje. Ale když jedu přes 100km/h a nebo do delšího kopce tak teplota vyleze skoro až do červeného. Už jsem vyměnil chladiči s víčkem, dvakrát termostat všechny čidla, sahara je v pořádku, těsnění pod hlavou je děláno tak 2000km zpět, odvzdušněno je to několikrát. Nějaký nápad co to může ještě dělat.
no a to nejduležitější, vodní pumpu jsi vyměnil? (podle příspěvku nad teda asi jo) mimochodem ta hlava byla srovnaná když bylo měněné těsnění? ne vždy je to potřeba, jen pokud by byla hlava do vrtule tak by ti to při zátěži foukalo do vody a zavzdušňoval by se systém. vodu by to ani žrát nemuselo. |
_________________ Nothing changes. But everything is changed. |
|
Návrat nahoru |
|
peter23p |
Zaslal: út srpen 14, 2012 12:06 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 10. 2011
Příspěvky: 30
Bydliště: Západní čechy
|
těsnění i hlava se dělala, bylo trochu oleje ve vodě a tekl po motoru v levém rohu, na tohle oprava pomohla ale s tou teplotou je to pořád stejně blbý, při té příležitosti se dělala i pumpa. |
_________________ 1.4 55kw |
|
Návrat nahoru |
|
ceeeert |
Zaslal: st srpen 15, 2012 8:47 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 15. 04. 2011
Příspěvky: 7
Bydliště: Plzeň
|
Treba je vadny ten budik... |
|
|
Návrat nahoru |
|
peter23p |
Zaslal: st srpen 15, 2012 11:55 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 10. 2011
Příspěvky: 30
Bydliště: Západní čechy
|
to jsme si taky myslely, v servise tam zkoušel dát jiný a bylo to stejné |
_________________ 1.4 55kw |
|
Návrat nahoru |
|
peter23p |
Zaslal: so září 22, 2012 4:43 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 10. 2011
Příspěvky: 30
Bydliště: Západní čechy
|
Dneska sem to projel na dálnici a vypozoroval sem zajímavé chování. Když jedu na 4 tak to můžu točit jak chci a nepřehřejvá se to. Ale jakmile tam dam 5 tak se to od 120Km/h začne přehřívat. Když poté podřadím zpět na 4 tak i když je motor vytočen cca o 1000 ot více tak se začne ochlazovat. Jakmile dám zpět 5 tak se zase začne přehřívat. |
_________________ 1.4 55kw |
|
Návrat nahoru |
|
Rubiash |
Zaslal: so září 22, 2012 5:31 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2011
Příspěvky: 222
Bydliště: Sedlčany
|
zajímavé..
a i když máš třeba 4000 ot na pětku tak se přehřívá..? |
_________________ ex - Saxána 1.4 VTS MKI |
|
Návrat nahoru |
|
peter23p |
Zaslal: so září 22, 2012 5:52 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 10. 2011
Příspěvky: 30
Bydliště: Západní čechy
|
vim kam míříš jako že by se to při nižších otáčkách nestíhalo chladit. Ale u 5 už tenhle efekt nenastává, tam jak vyleze teplota nahoru tak zůstane a když bych to honil dál tak už bych to asi uvařil. A ani nevím co by to nedostatečné chlazení mohlo způsobovat, pumpa i chladič je novej. |
_________________ 1.4 55kw |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so září 22, 2012 6:08 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
treba zarostlej blok bordelem... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
peter23p |
Zaslal: so září 22, 2012 6:24 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 10. 2011
Příspěvky: 30
Bydliště: Západní čechy
|
no a jak ho vyčistit? Rozebírat motor nehodlám, jedině zkusit nějakej čistící prostředek protože vodou už jsem ho proplachoval když se měnil chladič. A v servise když dával nový těsnění pod hlavu tak měl vlastně motor rozebranej a nic neříkal a to sem ho na to přehřejvání upozorňoval. |
_________________ 1.4 55kw |
|
Návrat nahoru |
|
Mystic.Biker |
Zaslal: so září 22, 2012 7:14 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 16. 06. 2009
Příspěvky: 579
Bydliště: Praha 10 Strašnice
|
vodní pumpa, nebo nespíná sahara |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
peter23p |
Zaslal: so září 22, 2012 7:43 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 04. 10. 2011
Příspěvky: 30
Bydliště: Západní čechy
|
pumpa je nová, sahara spíná když to zaparkuju tak normálně běží. |
_________________ 1.4 55kw |
|
Návrat nahoru |
|
Rubiash |
Zaslal: ne září 23, 2012 11:35 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2011
Příspěvky: 222
Bydliště: Sedlčany
|
mužu ti dát na docela dobrý čistidlo typ.. jestli někde najdu tu pixlu od toho tak ti napišu jak se to menuje.. mě to vyčistilo dobře.. |
_________________ ex - Saxána 1.4 VTS MKI |
|
Návrat nahoru |
|
|