punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Teplota motoru.
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Teplota motoru.

peter23p
Zaslal: po prosinec 05, 2011 4:06 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 10. 2011 Příspěvky: 30 Bydliště: Západní čechy
no já sem měnil zelené čidlo pro ECU spolu s termostatem ale žádná změna. Těsnění by mělo být ještě dobré protože voda je čistá.

_________________
1.4 55kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
peter23p
Zaslal: st prosinec 21, 2011 5:06 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 10. 2011 Příspěvky: 30 Bydliště: Západní čechy
Tak abych to shrnul, vyměnil sem těsnění pod hlavou, chladič, vodní pumpu, termostat, dal sem nové víčko chladiče no a nic nepomohlo. Teplota pořád leze nahoru a i v tomhle chladném počasí vyleze teplota při 100km/h do 3/4 budíku a kdybych jel rychleji tak vyleze až do červeného. Nějakej nápad co by to mohlo ještě způsobovat. Ještě chci zkusit čidlo ale musím vymyslet jak se k němu dostat protože tam překáží rozdělovač.

_________________
1.4 55kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
peter23p
Zaslal: po srpen 13, 2012 10:30 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 10. 2011 Příspěvky: 30 Bydliště: Západní čechy
jelikož jsem musel vrátit služební fabii tak jsem zase začal jezdit pravidelně pežotkem. Ale problém s přehříváním stále přetrvává, už nevím co stím poslední co asi zbývá je vyměnit motor ani v servise si stím neví rady, protože na volnoběh se to nijak neprojevuje. Ale když jedu přes 100km/h a nebo do delšího kopce tak teplota vyleze skoro až do červeného. Už jsem vyměnil chladiči s víčkem, dvakrát termostat všechny čidla, sahara je v pořádku, těsnění pod hlavou je děláno tak 2000km zpět, odvzdušněno je to několikrát. Nějaký nápad co to může ještě dělat.

_________________
1.4 55kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Adam6688
Zaslal: út srpen 14, 2012 9:14 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 14. 07. 2010 Příspěvky: 174 Bydliště: Uherské Hradiště
peter23p napsal:
jelikož jsem musel vrátit služební fabii tak jsem zase začal jezdit pravidelně pežotkem. Ale problém s přehříváním stále přetrvává, už nevím co stím poslední co asi zbývá je vyměnit motor ani v servise si stím neví rady, protože na volnoběh se to nijak neprojevuje. Ale když jedu přes 100km/h a nebo do delšího kopce tak teplota vyleze skoro až do červeného. Už jsem vyměnil chladiči s víčkem, dvakrát termostat všechny čidla, sahara je v pořádku, těsnění pod hlavou je děláno tak 2000km zpět, odvzdušněno je to několikrát. Nějaký nápad co to může ještě dělat.



no a to nejduležitější, vodní pumpu jsi vyměnil? (podle příspěvku nad teda asi jo) mimochodem ta hlava byla srovnaná když bylo měněné těsnění? ne vždy je to potřeba, jen pokud by byla hlava do vrtule tak by ti to při zátěži foukalo do vody a zavzdušňoval by se systém. vodu by to ani žrát nemuselo.

_________________
Nothing changes. But everything is changed.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
peter23p
Zaslal: út srpen 14, 2012 12:06 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 10. 2011 Příspěvky: 30 Bydliště: Západní čechy
těsnění i hlava se dělala, bylo trochu oleje ve vodě a tekl po motoru v levém rohu, na tohle oprava pomohla ale s tou teplotou je to pořád stejně blbý, při té příležitosti se dělala i pumpa.

_________________
1.4 55kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ceeeert
Zaslal: st srpen 15, 2012 8:47 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 15. 04. 2011 Příspěvky: 7 Bydliště: Plzeň
Treba je vadny ten budik...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
peter23p
Zaslal: st srpen 15, 2012 11:55 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 10. 2011 Příspěvky: 30 Bydliště: Západní čechy
to jsme si taky myslely, v servise tam zkoušel dát jiný a bylo to stejné Confused

_________________
1.4 55kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
peter23p
Zaslal: so září 22, 2012 4:43 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 10. 2011 Příspěvky: 30 Bydliště: Západní čechy
Dneska sem to projel na dálnici a vypozoroval sem zajímavé chování. Když jedu na 4 tak to můžu točit jak chci a nepřehřejvá se to. Ale jakmile tam dam 5 tak se to od 120Km/h začne přehřívat. Když poté podřadím zpět na 4 tak i když je motor vytočen cca o 1000 ot více tak se začne ochlazovat. Jakmile dám zpět 5 tak se zase začne přehřívat.

_________________
1.4 55kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rubiash
Zaslal: so září 22, 2012 5:31 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2011 Příspěvky: 222 Bydliště: Sedlčany
zajímavé..
a i když máš třeba 4000 ot na pětku tak se přehřívá..?

_________________
ex - Saxána 1.4 VTS MKI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
peter23p
Zaslal: so září 22, 2012 5:52 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 10. 2011 Příspěvky: 30 Bydliště: Západní čechy
vim kam míříš jako že by se to při nižších otáčkách nestíhalo chladit. Ale u 5 už tenhle efekt nenastává, tam jak vyleze teplota nahoru tak zůstane a když bych to honil dál tak už bych to asi uvařil. A ani nevím co by to nedostatečné chlazení mohlo způsobovat, pumpa i chladič je novej.

_________________
1.4 55kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: so září 22, 2012 6:08 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
treba zarostlej blok bordelem...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
peter23p
Zaslal: so září 22, 2012 6:24 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 10. 2011 Příspěvky: 30 Bydliště: Západní čechy
no a jak ho vyčistit? Rozebírat motor nehodlám, jedině zkusit nějakej čistící prostředek protože vodou už jsem ho proplachoval když se měnil chladič. A v servise když dával nový těsnění pod hlavu tak měl vlastně motor rozebranej a nic neříkal a to sem ho na to přehřejvání upozorňoval.

_________________
1.4 55kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mystic.Biker
Zaslal: so září 22, 2012 7:14 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 16. 06. 2009 Příspěvky: 579 Bydliště: Praha 10 Strašnice
vodní pumpa, nebo nespíná sahara

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
peter23p
Zaslal: so září 22, 2012 7:43 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 04. 10. 2011 Příspěvky: 30 Bydliště: Západní čechy
pumpa je nová, sahara spíná když to zaparkuju tak normálně běží.

_________________
1.4 55kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rubiash
Zaslal: ne září 23, 2012 11:35 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2011 Příspěvky: 222 Bydliště: Sedlčany
mužu ti dát na docela dobrý čistidlo typ.. jestli někde najdu tu pixlu od toho tak ti napišu jak se to menuje.. mě to vyčistilo dobře..Smile

_________________
ex - Saxána 1.4 VTS MKI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 3 z 3
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved