punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - sliším vodu
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  sliším vodu

regius
Zaslal: po říjen 15, 2012 4:16 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 10. 10. 2012 Příspěvky: 27 Bydliště: Šumperk
chlapi je to možné že po nastartovaní je slišet jako by tekla někde voda přes trubky ? bublá jak v ustřžedním topení .

_________________
SAXO 1.1i 3dvř. r.v.99 44kw / PEUGEOT 406
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sandman
Zaslal: po říjen 15, 2012 4:51 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 05. 08. 2008 Příspěvky: 1500 Bydliště: Piesok
Skus to ovzdusnit

_________________
Silver 16V - "Holobyt"

Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Stivek
Zaslal: po říjen 15, 2012 5:15 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 701 Bydliště: Mnichovo Hradiště
jj odvzdušni chladící soustavu

_________________
Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS

Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS

Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
regius
Zaslal: po říjen 15, 2012 5:23 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 10. 10. 2012 Příspěvky: 27 Bydliště: Šumperk
Sandman napsal:
Skus to ovzdusnit
a prosím kde je odvzušnovák konkrétně ? teťka doma si to neumím představit.

_________________
SAXO 1.1i 3dvř. r.v.99 44kw / PEUGEOT 406
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rubiash
Zaslal: po říjen 15, 2012 5:25 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2011 Příspěvky: 222 Bydliště: Sedlčany
jeden na chladiči vlevo, pak u termostatu a pak vlevo nahoře od motoru je .. tam vipadá jak ventilek u kola..Smile

_________________
ex - Saxána 1.4 VTS MKI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
regius
Zaslal: po říjen 15, 2012 5:48 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 10. 10. 2012 Příspěvky: 27 Bydliště: Šumperk
dík zítra to skusím . A musí to být jak ohřáty?

_________________
SAXO 1.1i 3dvř. r.v.99 44kw / PEUGEOT 406
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: po říjen 15, 2012 7:11 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
tohle bublání vody je u saxa celkem typické mě to bublalo i po důkladném odvzdušení. Pak sem nechal udělat těsnění pod hlavou, sice se to trochu zlepšilo ale bublá to stejně hlavně když nastartuju po delší době. Jak se ta voda tlačí do radiátoru tak to prostě asi dělá kravál. Pokud to topý a nepřehřívá se to tak bych to zkusil maximálně odvzdušnit ale dál bych to neřešil.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Stivek
Zaslal: po říjen 15, 2012 7:19 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 701 Bydliště: Mnichovo Hradiště
mě to bublalo cca rok a pul Very Happy ted když jsem dělal výměnu tak jsem to dukladne odvzdušnil a zatim je klid...

_________________
Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS

Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS

Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
regius
Zaslal: po říjen 15, 2012 7:26 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 10. 10. 2012 Příspěvky: 27 Bydliště: Šumperk
jo chlapi dík zkusím to a uvidíme

_________________
SAXO 1.1i 3dvř. r.v.99 44kw / PEUGEOT 406
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rubiash
Zaslal: po říjen 15, 2012 7:27 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2011 Příspěvky: 222 Bydliště: Sedlčany
no je to asi lepší když to máš ohřátí.. to skus až od někad přijedeš..
a měj zapnutý topení..
a bacha u toho chladiče to docela stříká když to je natlakovaný..Smile

_________________
ex - Saxána 1.4 VTS MKI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
regius
Zaslal: po říjen 15, 2012 7:28 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 10. 10. 2012 Příspěvky: 27 Bydliště: Šumperk
jo dám pozor Laughing

_________________
SAXO 1.1i 3dvř. r.v.99 44kw / PEUGEOT 406
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Stivek
Zaslal: po říjen 15, 2012 7:34 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 701 Bydliště: Mnichovo Hradiště
nesmyslt otevírat chladič když to je ohřátý, jediný bezpečný místo je odvzdušnovák na termostatu, stačí o pár otáček povolit a uslyšíš syčení, když tlak poleví teprve pak otvírej chladič Wink

_________________
Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS

Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS

Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rubiash
Zaslal: po říjen 15, 2012 7:39 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2011 Příspěvky: 222 Bydliště: Sedlčany
já bych řek že to i tak vyprskne ne?
taky to ti francouzi mohly vymyslet líp..Smile

_________________
ex - Saxána 1.4 VTS MKI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Stivek
Zaslal: po říjen 15, 2012 7:42 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 701 Bydliště: Mnichovo Hradiště
právě že ten přetlak ujde závitem + je imbus ješt dutej s dirkou na boku takže ho ani nemusíš celej šroubovat ven a dělá se to cajkem takže u toho nemáš bezprostředně ruce...

_________________
Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS

Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS

Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: út říjen 16, 2012 8:03 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
je pravda že na termostatu se to odvzdušnuje nejlépe ale není to nejviší místo takže nějaký vzduch v topení může zůstat, proto tam je ta čepička na hadici k topení. Doporučuju odvzdušnovat v rukavicích když je to nastartovaný protože běží pumpa a není tam takovej tlak, já jsem to jednou povolil když jsem chcípnul teplej motor a jak je známo horká voda se tlačila ven tak metr vysoko.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved