Autor |
Zpráva |
< Servis ~ sliším vodu |
regius |
Zaslal: po říjen 15, 2012 4:16 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 10. 10. 2012
Příspěvky: 27
Bydliště: Šumperk
|
chlapi je to možné že po nastartovaní je slišet jako by tekla někde voda přes trubky ? bublá jak v ustřžedním topení . |
_________________ SAXO 1.1i 3dvř. r.v.99 44kw / PEUGEOT 406 |
|
Návrat nahoru |
|
Sandman |
Zaslal: po říjen 15, 2012 4:51 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
Skus to ovzdusnit |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: po říjen 15, 2012 5:15 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
jj odvzdušni chladící soustavu |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
regius |
Zaslal: po říjen 15, 2012 5:23 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 10. 10. 2012
Příspěvky: 27
Bydliště: Šumperk
|
Sandman napsal: Skus to ovzdusnit a prosím kde je odvzušnovák konkrétně ? teťka doma si to neumím představit. |
_________________ SAXO 1.1i 3dvř. r.v.99 44kw / PEUGEOT 406 |
|
Návrat nahoru |
|
Rubiash |
Zaslal: po říjen 15, 2012 5:25 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2011
Příspěvky: 222
Bydliště: Sedlčany
|
jeden na chladiči vlevo, pak u termostatu a pak vlevo nahoře od motoru je .. tam vipadá jak ventilek u kola.. |
_________________ ex - Saxána 1.4 VTS MKI |
|
Návrat nahoru |
|
regius |
Zaslal: po říjen 15, 2012 5:48 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 10. 10. 2012
Příspěvky: 27
Bydliště: Šumperk
|
dík zítra to skusím . A musí to být jak ohřáty? |
_________________ SAXO 1.1i 3dvř. r.v.99 44kw / PEUGEOT 406 |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: po říjen 15, 2012 7:11 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
tohle bublání vody je u saxa celkem typické mě to bublalo i po důkladném odvzdušení. Pak sem nechal udělat těsnění pod hlavou, sice se to trochu zlepšilo ale bublá to stejně hlavně když nastartuju po delší době. Jak se ta voda tlačí do radiátoru tak to prostě asi dělá kravál. Pokud to topý a nepřehřívá se to tak bych to zkusil maximálně odvzdušnit ale dál bych to neřešil. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: po říjen 15, 2012 7:19 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
mě to bublalo cca rok a pul ted když jsem dělal výměnu tak jsem to dukladne odvzdušnil a zatim je klid... |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
regius |
Zaslal: po říjen 15, 2012 7:26 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 10. 10. 2012
Příspěvky: 27
Bydliště: Šumperk
|
jo chlapi dík zkusím to a uvidíme |
_________________ SAXO 1.1i 3dvř. r.v.99 44kw / PEUGEOT 406 |
|
Návrat nahoru |
|
Rubiash |
Zaslal: po říjen 15, 2012 7:27 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2011
Příspěvky: 222
Bydliště: Sedlčany
|
no je to asi lepší když to máš ohřátí.. to skus až od někad přijedeš..
a měj zapnutý topení..
a bacha u toho chladiče to docela stříká když to je natlakovaný.. |
_________________ ex - Saxána 1.4 VTS MKI |
|
Návrat nahoru |
|
regius |
Zaslal: po říjen 15, 2012 7:28 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 10. 10. 2012
Příspěvky: 27
Bydliště: Šumperk
|
jo dám pozor |
_________________ SAXO 1.1i 3dvř. r.v.99 44kw / PEUGEOT 406 |
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: po říjen 15, 2012 7:34 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
nesmyslt otevírat chladič když to je ohřátý, jediný bezpečný místo je odvzdušnovák na termostatu, stačí o pár otáček povolit a uslyšíš syčení, když tlak poleví teprve pak otvírej chladič |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
Rubiash |
Zaslal: po říjen 15, 2012 7:39 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2011
Příspěvky: 222
Bydliště: Sedlčany
|
já bych řek že to i tak vyprskne ne?
taky to ti francouzi mohly vymyslet líp.. |
_________________ ex - Saxána 1.4 VTS MKI |
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: po říjen 15, 2012 7:42 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
právě že ten přetlak ujde závitem + je imbus ješt dutej s dirkou na boku takže ho ani nemusíš celej šroubovat ven a dělá se to cajkem takže u toho nemáš bezprostředně ruce... |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: út říjen 16, 2012 8:03 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
je pravda že na termostatu se to odvzdušnuje nejlépe ale není to nejviší místo takže nějaký vzduch v topení může zůstat, proto tam je ta čepička na hadici k topení. Doporučuju odvzdušnovat v rukavicích když je to nastartovaný protože běží pumpa a není tam takovej tlak, já jsem to jednou povolil když jsem chcípnul teplej motor a jak je známo horká voda se tlačila ven tak metr vysoko. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
|