Odvzdušňuje se zásadně u teplého motoru. Když naběhne ventilátor, je to známka, že je motor nejvíce ohřátý a jde se na věc.
Odvzdušňováky povoluji všechny 3, pomalu přes nějaký hadr vícekrát přeložený a při zvýšených otáčkách motoru cca 2000rpm. I tak se člověk trochu spálí, je třeba s tím počítat a vydržet. Víčko na nádobce mám v tu dobu zavřené.
Při výměně kapaliny se při dolévání nové směsi otevřou všechny odvzdušňováky a do expanzní nádobky prodlouženou o nějakou další nádobu, tak aby se zvedla hladina na nejvyšší úroveň, se pak pomalu kapalina dolévá. Pokud hladina dosáhne od spoda prvního ventilu, tak ten se zavře a dolévá se dále, dokud kapalina samovolně nevytéká z druhého ventilu atd. Pak se motor ohřeje na provozní teplotu a dále viz první odstavec.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru