Autor |
Zpráva |
|
pican |
Zaslal: pá říjen 19, 2012 10:03 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 07. 02. 2010
Příspěvky: 34
Bydliště: Liberec
|
Zdarec,
jaké jsou vůle ventilů saxo1.1 44kw?chystam se seřizovat.
Díky. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Iceman |
Zaslal: so říjen 20, 2012 8:18 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 01. 2011
Příspěvky: 321
Bydliště: Košice
|
0.15 sanie a 0.30 vyfuk ak sa nemylim. |
_________________ Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG |
|
Návrat nahoru |
|
v4s1m4 |
Zaslal: st prosinec 05, 2012 5:30 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 09. 2010
Příspěvky: 392
Bydliště: Brno
|
můžete pls někdo napsat postup jak změřit a případně vyměnit podložky ventilů a taky co je potřeba, listová měrka atd. díky |
_________________ 1.5D 1998 červený 1.5D 1996 zelený 1.5D 1998 modrý
až ucítíte vůni friťáku, jedu před váma ve svým nafťáku... |
|
Návrat nahoru |
|
frenky963 |
Zaslal: pá prosinec 07, 2012 4:41 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 03. 2010
Příspěvky: 31
Bydliště: Košice
|
saci 20vyfuk 40 podla prirucky |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: pá prosinec 07, 2012 6:09 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
jenze vy ste uplne mimo misu panove...
nejde o to vymezit vuli na ventilech na zdvihatkach, ale vymezit vuli ktera vznika opotrebenim a ma za nasledek spatnou tesnost ventilu, tim padem pokles komprese (u nafty celkem zasadni) a tim padem spatny starty v zime... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
v4s1m4 |
Zaslal: pá prosinec 07, 2012 6:21 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 09. 2010
Příspěvky: 392
Bydliště: Brno
|
ono to chytne na brnknuti ale pak to 20 vterin docela mlátí tak sem si říkal zjistím co a jak než to případně někam zavezu chtěl sem vědět jak náročný to je, jestli teda je to tento problem |
_________________ 1.5D 1998 červený 1.5D 1996 zelený 1.5D 1998 modrý
až ucítíte vůni friťáku, jedu před váma ve svým nafťáku... |
|
Návrat nahoru |
|
Casper626 |
Zaslal: so prosinec 29, 2012 3:20 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 11. 2009
Příspěvky: 74
Bydliště: Velka Maca
|
no ventily sa zabrusuju, nie vymedzuju pokial ti ide o tu tesnost..... postup hlava valcov von z auta- vizualna kontrola ventilov(tie ktore su zle tak vyhodit)- zabrusovanie pomocou pasty na hrubo, potom pomocou dalsej pasty najemno- kontrola tesnosti .... no pokial si to este nerobil sam sa do toho ani nepustaj |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so prosinec 29, 2012 6:44 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
na slovensku je vsechno jinak |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Vitu |
Zaslal: ne leden 06, 2013 4:40 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 05. 01. 2013
Příspěvky: 12
Bydliště: Šumperk
|
EiFFeL napsal: jenze vy ste uplne mimo misu panove...
nejde o to vymezit vuli na ventilech na zdvihatkach, ale vymezit vuli ktera vznika opotrebenim a ma za nasledek spatnou tesnost ventilu, tim padem pokles komprese (u nafty celkem zasadni) a tim padem spatny starty v zime...
tam jde o to že musíš vyndat vačkovou hřídel,jenak se k tomu nedostaneš |
_________________ Když všechno funguje , je to paráda. |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne leden 06, 2013 7:59 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
no konecne nekdo kdo vi o co jde |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
|