Autor |
Zpráva |
|
Iceman |
Zaslal: čt únor 14, 2013 9:06 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 01. 2011
Příspěvky: 321
Bydliště: Košice
|
hmm to je motorcek
NFU motor ma fakt trosku inu hlavu a vacsie sacie ventily ako saxacky motor. mam taku hlavu doma mozno ju raz nahodim na saxo |
_________________ Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt únor 14, 2013 9:42 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
Iceman napsal: .... mozno ju raz nahodim na saxo
kdybys radsi nahodil remenice... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Iceman |
Zaslal: čt únor 14, 2013 10:04 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 01. 2011
Příspěvky: 321
Bydliště: Košice
|
EiFFeL napsal: Iceman napsal: .... mozno ju raz nahodim na saxo
kdybys radsi nahodil remenice...
nj, uz som to davno chcel mat hotove, bohuzial mam vela prace a neviem sa k tomu dostat, saxanu som nevidel viac ako dva tyzdne |
_________________ Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG |
|
Návrat nahoru |
|
Marek |
Zaslal: pá únor 15, 2013 10:20 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 02. 2005
Příspěvky: 181
Bydliště: SK-Niedere Tatra
|
|
Návrat nahoru |
|
franus |
Zaslal: pá únor 15, 2013 10:32 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 25. 04. 2007
Příspěvky: 451
Bydliště: Kroměříž, Zlín
|
neni to s1600 |
_________________ Pug205gti |
|
Návrat nahoru |
|
Marek |
Zaslal: pá únor 15, 2013 10:34 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 02. 2005
Příspěvky: 181
Bydliště: SK-Niedere Tatra
|
franus napsal: neni to s1600
No nie je, ale nestaci Ti 196 PS za cenu 85 t???? |
_________________ Saxo VTS 1.6/16V/87kW-vitaz KW BC 2006/predane |
|
Návrat nahoru |
|
fingerol |
Zaslal: pá únor 15, 2013 12:07 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2012
Příspěvky: 211
Bydliště: Šumperk
|
Za ty panize bych radsi sehnal ted tu 200 konovou 1,6 s turbem od citrona a nacpal bych to do saxany . Brano na zabavu ne na zavody a zavodni kategorie |
|
|
Návrat nahoru |
|
SkR@Bi |
Zaslal: pá únor 15, 2013 3:11 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 07. 12. 2005
Příspěvky: 933
Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
|
|
Návrat nahoru |
|
fingerol |
Zaslal: pá únor 15, 2013 3:16 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2012
Příspěvky: 211
Bydliště: Šumperk
|
Jo to jako bude to mazec ale zase jak je to jinde cenove i kdyz tem motor s turbinou bude asi jeste drahej neni to zase tak stary jeste... |
|
|
Návrat nahoru |
|
radeklayer |
Zaslal: pá únor 15, 2013 4:17 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 11. 01. 2012
Příspěvky: 16
Bydliště: Cheb
|
olda77 napsal: TomVTS napsal: Podle mě je ten dekl plastový kvůli odvětrání.
tak to je je jasny,ale proc jen jeden?
Zdravím, osobně si myslím, že je to proto, že c2 má odvětraná obě víka ventilů, což zřejmě citroen sportu nešlo pod vousy (nefungovalo), tak použili jedno ze saxa a druhý z c2 |
|
|
Návrat nahoru |
|
Miki |
Zaslal: pá únor 15, 2013 5:35 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
|
Návrat nahoru |
|
TomVTS |
Zaslal: pá únor 15, 2013 5:46 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Vsetín
|
Co je lepší hliník nebo plast?V dnešní době kdy se šetří úplně na všem a věci co byly dříve z hliníku a nezničitelné dnes nahrazuje blbý křehký plast.Třeba příruba na termostat,po těch rokách je to totálně zkřehlé a loupe se to jak perník a nejvíc mě dostalo že na VTS se nedělá náhrada ale jedině origo.Stará dobrá 205 GTi kde je třeba příruba z hliníku a no problema i po 25letech a tak je to se vším.Takže můj názor je že museli použít jedno víko plastové aby to odvětraly a druhé je hliník protože je to prostě lepší než plast,nevím jak je řešeno olej.víčko na JP4,nebo utěsnění toho víka,možná že to starší lepší těsní a drží,to je moje doměnka a samotného by mě to zajímalo proč je to tak.Jelikož je fakt že je to takhle jen na továrních autech. |
_________________ Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
FiFa_cze |
Zaslal: so únor 16, 2013 1:52 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 09. 2011
Příspěvky: 247
Bydliště: Šternberk
|
Miki napsal: FiFa_cze napsal: Ten motor má hlavně oproti saxáckému větší kanály, ventily, vyšší kompresi atd, takže je vhodnější na úpravy, i když má v základu jen 80kW a to jen díky jiným vačkám, svodům, sání a ř.j. oproti saxáckému. Trochu tu chytračím, ale mám to naštudované
no ale v takomto motore sú ventily kované, kanále sa zväčšujú takže tá výhoda sa stratí hneď na začiatku ale je dobre že tu má niekdo aj niečo naštudované
No jasně, že se kanály zvětšují, ale jestli je má ten "novější" motor v základu větší kanály, tak by se teoreticky měly dát ještě zvětšit ne? Což je vlastně pořád jedna a ta samá výhoda |
|
|
Návrat nahoru |
|
|