punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - motor S1600
 
Autor Zpráva

<  Nákup/Prodej  ~  motor S1600

Iceman
Zaslal: čt únor 14, 2013 9:06 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 17. 01. 2011 Příspěvky: 321 Bydliště: Košice
hmm to je motorcek Smile

NFU motor ma fakt trosku inu hlavu a vacsie sacie ventily ako saxacky motor. mam taku hlavu doma mozno ju raz nahodim na saxo Smile

_________________
Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
EiFFeL
Zaslal: čt únor 14, 2013 9:42 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
Iceman napsal:
.... mozno ju raz nahodim na saxo Smile


kdybys radsi nahodil remenice...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Iceman
Zaslal: čt únor 14, 2013 10:04 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 17. 01. 2011 Příspěvky: 321 Bydliště: Košice
EiFFeL napsal:
Iceman napsal:
.... mozno ju raz nahodim na saxo Smile


kdybys radsi nahodil remenice...


nj, uz som to davno chcel mat hotove, bohuzial mam vela prace a neviem sa k tomu dostat, saxanu som nevidel viac ako dva tyzdne

_________________
Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Marek
Zaslal: pá únor 15, 2013 10:20 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 02. 2005 Příspěvky: 181 Bydliště: SK-Niedere Tatra
olda77 napsal:
ano to urcite.Jen jsem chtel ukazat co stoji takovej motor.

http://www.ewrc.cz/ewrc/inzerce.php?advert=32472
196 PS a cena 85, komplet

_________________
Saxo VTS 1.6/16V/87kW-vitaz KW BC 2006/predane
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
franus
Zaslal: pá únor 15, 2013 10:32 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 25. 04. 2007 Příspěvky: 451 Bydliště: Kroměříž, Zlín
neni to s1600

_________________
Pug205gti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek
Zaslal: pá únor 15, 2013 10:34 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 02. 2005 Příspěvky: 181 Bydliště: SK-Niedere Tatra
franus napsal:
neni to s1600

No nie je, ale nestaci Ti 196 PS za cenu 85 t????

_________________
Saxo VTS 1.6/16V/87kW-vitaz KW BC 2006/predane
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
fingerol
Zaslal: pá únor 15, 2013 12:07 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2012 Příspěvky: 211 Bydliště: Šumperk
Za ty panize bych radsi sehnal ted tu 200 konovou 1,6 s turbem od citrona a nacpal bych to do saxany . Brano na zabavu ne na zavody a zavodni kategorie
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
SkR@Bi
Zaslal: pá únor 15, 2013 3:11 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 07. 12. 2005 Příspěvky: 933 Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
to bych radsi tech 200 koni bez turba Smile

_________________
...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
fingerol
Zaslal: pá únor 15, 2013 3:16 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2012 Příspěvky: 211 Bydliště: Šumperk
Jo to jako bude to mazec ale zase jak je to jinde cenove i kdyz tem motor s turbinou bude asi jeste drahej neni to zase tak stary jeste...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
radeklayer
Zaslal: pá únor 15, 2013 4:17 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 11. 01. 2012 Příspěvky: 16 Bydliště: Cheb
olda77 napsal:
TomVTS napsal:
Podle mě je ten dekl plastový kvůli odvětrání.

tak to je je jasny,ale proc jen jeden?


Zdravím, osobně si myslím, že je to proto, že c2 má odvětraná obě víka ventilů, což zřejmě citroen sportu nešlo pod vousy (nefungovalo), tak použili jedno ze saxa a druhý z c2
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Miki
Zaslal: pá únor 15, 2013 5:35 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 1262 Bydliště: Bratislava
FiFa_cze napsal:
Ten motor má hlavně oproti saxáckému větší kanály, ventily, vyšší kompresi atd, takže je vhodnější na úpravy, i když má v základu jen 80kW a to jen díky jiným vačkám, svodům, sání a ř.j. oproti saxáckému. Trochu tu chytračím, ale mám to naštudované Very Happy


no ale v takomto motore sú ventily kované, kanále sa zväčšujú takže tá výhoda sa stratí hneď na začiatku Wink Very Happy Very Happy ale je dobre že tu má niekdo aj niečo naštudované

_________________
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
TomVTS
Zaslal: pá únor 15, 2013 5:46 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2010 Příspěvky: 243 Bydliště: Vsetín
Co je lepší hliník nebo plast?V dnešní době kdy se šetří úplně na všem a věci co byly dříve z hliníku a nezničitelné dnes nahrazuje blbý křehký plast.Třeba příruba na termostat,po těch rokách je to totálně zkřehlé a loupe se to jak perník a nejvíc mě dostalo že na VTS se nedělá náhrada ale jedině origo.Stará dobrá 205 GTi kde je třeba příruba z hliníku a no problema i po 25letech a tak je to se vším.Takže můj názor je že museli použít jedno víko plastové aby to odvětraly a druhé je hliník protože je to prostě lepší než plast,nevím jak je řešeno olej.víčko na JP4,nebo utěsnění toho víka,možná že to starší lepší těsní a drží,to je moje doměnka a samotného by mě to zajímalo proč je to tak.Jelikož je fakt že je to takhle jen na továrních autech.

_________________
Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
FiFa_cze
Zaslal: so únor 16, 2013 1:52 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 20. 09. 2011 Příspěvky: 247 Bydliště: Šternberk
Miki napsal:
FiFa_cze napsal:
Ten motor má hlavně oproti saxáckému větší kanály, ventily, vyšší kompresi atd, takže je vhodnější na úpravy, i když má v základu jen 80kW a to jen díky jiným vačkám, svodům, sání a ř.j. oproti saxáckému. Trochu tu chytračím, ale mám to naštudované Very Happy


no ale v takomto motore sú ventily kované, kanále sa zväčšujú takže tá výhoda sa stratí hneď na začiatku Wink Very Happy Very Happy ale je dobre že tu má niekdo aj niečo naštudované


No jasně, že se kanály zvětšují, ale jestli je má ten "novější" motor v základu větší kanály, tak by se teoreticky měly dát ještě zvětšit ne? Smile Což je vlastně pořád jedna a ta samá výhoda Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 2
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved