SAXOKLUBÁKZaložen: 03. 10. 2011Příspěvky: 51Bydliště: Říčany u Prahy
sorry za ot ale jak jsi to vyndal? ja za to vzal a ulomila se mi jedna ta packa (na tom kříži) tak sem tam dal nějakej palivovej filtr benzinovej- plechovka se vstupem a vystupem. ale asi to nebude uplne tak filtrovat jak má a novej filtr sem kouúpil ale už ho nemužu vrátit když sem ho napustil naftou...
_________________ na zahradě se mi válí nabouraný saxo 1.5d 5dveří na předek o sloup takže blatníky ok.. rozprodám
máte moc drahý pojištění? napište..
sorry za ot ale jak jsi to vyndal? ja za to vzal a ulomila se mi jedna ta packa (na tom kříži) tak sem tam dal nějakej palivovej filtr benzinovej- plechovka se vstupem a vystupem. ale asi to nebude uplne tak filtrovat jak má a novej filtr sem kouúpil ale už ho nemužu vrátit když sem ho napustil naftou...
slabým šroubovákem vyloupneš tu vějířovitou podložku a kulatýma kleštěma na segrovky tim pootáčej a pomalu to vytahuj, při výměně o-kroužku je lepší starý vyříznout aby ti nepraskla ta umělá hmota. Při zpětné montáži to naklepni zpět gumovou nebo dřevěnou paličkou, vějířovku srovnej a natlač zpět
_________________ Když všechno funguje , je to paráda.
možná máš zparafinovanou naftu ve filtru jak jsi stál z kopce, tak to všechno steklo tam a možná taky už špatný magnet na čerpadle a neutáhne to hustější do čerpadla. tohle mi dělalo AXo v naftě.
dreamer_zl napsal:
Zdravim panove,
je to cca 2 tydny, co zacalo Saxo zlobit pri startovani. Kdyz delsi dobu stoji ( treba pres noc... ), tak musim rano dlouho tocit, nez nastartuju. Stejny problem mam, i kdyz treba ujedu jenom 3 km, necham auto hodinku stat a zase dlouze startuju... treba i 10 sekund. Nekdy nechci dlouho trapit baterku, tak startuju na 2x nebo na 3x. Z minule zimy jsem zvykly, ze i kdyz bylo -15, tak Saxo chytalo na tuknuti... ale ted nic moc... baterka je temer nova a toci jak zbesila. Pri dlouhem startovani to vetsinou parkrat skytne a pak naskoci a dal jede normalne.
Jeden postrech: Tyto problemy MOZNA zacaly ve chvili, kdy jsem stal cumakem dolu z hodne prudkeho kopce. To jsem poprve mel velke problemy nastartovat. Do te doby bez problemu. Kopec jsem sjel s vypnutym motorem na neutral, ale dole jsem mel poprve problemy nastartovat (startoval jsem asi na 3x 10s).
Zadna kontrola nesviti a nakonec jsem zatim vzdycky nastartoval...
Mate tedy nekdo napad, cim by to mohlo byt? Dekuji za vsechny tipy.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru