Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ CAE zkrácené řazení |
EiFFeL |
Zaslal: út duben 16, 2013 6:35 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
moje slova... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: út duben 16, 2013 10:53 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Difuzor bude, ale nevim co po me chcete vsak ho vyrobte sami... není to nic těžkého, stejně bych neměl čas jich dělat 10kusů... zatím ho nebudu delat, nemel bych ho kam dat... zavazi mi origo výfuk... co se tyka toho razeni jeste uvidim, mozna zustanu jen u te kulisy s unibalem a hotovo.
U difuzoru se držte sklonu plochy oproti vodorovne rovine auta od 7 - max 10°, nejidealnejsi by bylo 7-8... potrebujete minimalně dve žebra a je hotovo ... stačí 1mm plech polotvrdý hliník... celková váha by měla být okolo 5kg (když zaberete cely spodek vzadu coz by bylo nejidealnejsi)
Difuzor by zakrýval podstatnou část zadku až k nádrži... samozřejmě kdo by to chtěl hnát uplně do extrému, tak zakrýt celou podlahu by bylo nejideálnější... poté udělat přední splitter (jeho vysunutí si nastavit podle potřeby - jelikož nikdo z nás nemá k dispozici tunel)... co se týká větších úhlů toho difuzoru, nemají smysl více než 10, pokud nemáte další aerodynamické prvky (funkční větší křídlo, nebo splitter), pote je nejlepší dát cele auto ci model do tunelu a následně zmeřit přesně úhel který by byl ideální pro vaši sestavu. |
Naposledy upravil Allante dne út duben 16, 2013 2:42 pm, celkově upraveno 1 krát _________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: út duben 16, 2013 2:39 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
já to nemyslel tak jako že mi jeden vyrobíš já to na auto dávat nechci..ale jako jestli realizace nevyšuměla |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: út duben 16, 2013 2:43 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Jo tak to pak jo ... realizace nevyšumela, jen nemam vubec ted behem skoly na auto cas a penez taky prd, budu rad kdyz do pulky kvetna stihnu vsadit rám a vsechno okolo abych mohl na vrchy. |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
TomVTS |
Zaslal: út duben 16, 2013 4:33 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Vsetín
|
Řadící tyčka za bratru tisíc ojro to je teda nářez.Lepší bude investice do diferenciálu a pokud to chceš vyrábět tak to bude zmařený čas. Pokud chceš mermomocí lanovody tak bude určitě stačit obyč kulisa a na konstrukci ji postavit výše.Já ale zastánce lanovodů nejsem a určitě bych si je do svého auta nedal.
Třeba jako tady:http://www.rallymedia.cz/?co=galerie/vypis&akce=238&typ=foto&nazev=MMČR Nyirád - HU |
_________________ Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: út duben 16, 2013 8:30 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
TomVTS napsal: Řadící tyčka za bratru tisíc ojro to je teda nářez.Lepší bude investice do diferenciálu a pokud to chceš vyrábět tak to bude zmařený čas. Pokud chceš mermomocí lanovody tak bude určitě stačit obyč kulisa a na konstrukci ji postavit výše.Já ale zastánce lanovodů nejsem a určitě bych si je do svého auta nedal.
Třeba jako tady:http://www.rallymedia.cz/?co=galerie/vypis&akce=238&typ=foto&nazev=MMČR Nyirád - HU
Však co tu celou dobu píšu, koupila by se kulisa udelal by se domecek z hliniku a trada mechanizmus z kulisy do noveho domecku zvyseneho + jedno tahlo navic a delsi radici páka, ale nevim no asi by to stejne vyslo draho, zustanu u unibalu a origo tycek razeni.
Jinak co je na těch lanech špatného? |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
TomVTS |
Zaslal: pá duben 19, 2013 6:47 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Vsetín
|
Projeď se v nějákém autě co má lanovody a pak v něčem co má klasické táhla,samozřejmě v nějákém slušném stavu bez enormních vůlí a uvidíš.Můžeš sem pak klidně napsat svůj poznatek.Já to psal že bych to nechtěl do svého auta ale samozřejmě každému může sedět něco jiného,porovnej a uděláš si názor vlastní.Druhá věc je že jsem ještě neviděl prasklou tyč od řazení lanovod tak spolehlivý není. |
_________________ Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: pá duben 19, 2013 10:21 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
ok díky za poznatek, je možné že jsem už auto s lanovodem řídil ale ani o tom nevím ... no každopádně uvidím co s tím udělám, asi nejdřív zkusím nechat tyčky tam kde jsou a jen udělám ten vysoký domeček s unibalem a vyšší pákou jak jsem chtěl... do toho domečku by se ty lanovody dali dodelat kdyz nebudu spokojeny s unibalem ale asi budu jak se znam |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
|