punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Nestartuje Saxo 1.6 16V VTS
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Nestartuje Saxo 1.6 16V VTS

petrnewmen
Zaslal: st červenec 03, 2013 11:44 am Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 23. 05. 2013 Příspěvky: 5 Bydliště: Rokycany
Zdravím pánové,
Saxo mám jen pár měsíců, takže ještě moc nevím kam co francouzi dali a kam šahnout. Mám problém s nastartováním. V neděli jsme byli s kámošem na letišti ve Lnářích trochu si zablbnout. Jezdil jsem asi půl hodiny, pak další půl hodiny auto stálo. když jsem chtěl po té půlhodině jéct, motor nechtěl točit víc jak 3500-4000 ot/min. Radši jsem zastavil a nechal auto pořádně vychladnout, ze strachu že jsem ho utavil. Po hodině jsem sednul do auta a pořád to samé. nechal jsem ho tedy ještě chladnout. když jsem chtěl poté nastartovat abych to zkusil, nechtělo auto vůbec chytnout. několikrát jsem zkusil nastartovat a nic. Odpojil jsem na chvíli baterku a zkusil vypojit volnoběžný ventil a znovu ho zapojit(odpojil jsem i ty další dva štekry co jsou u klapky). Auto potom docela ochotně chytlo, stále byl ale problém s otáčkami motoru. Nedalo se nic dělat musel jsem zkusit dojet domu do Rokycan. Hned asi po kilometru začalo auto při jízdě škubat a nakonec chcíplo. Zastavil jsem nastartoval a jel dál. Toto se ještě několikrát opakovalo, ale cestou se to výrazně zlepšilo, Dokonce se motor nechal i vytočit. Druhý den ráno jsem se strachem co bude sedl do auta a nastartoval. Auto v pohodě chytlo. Ujel jsem kousek a hned u první křižovatky motor neudržel volnoběh. Na další křižovatce to samé. Ujel jsem asi 25km a tuto cestu se volnoběh srovnal a auto jelo zcela v pohodě. Po zahřatí motoru jsem zkusil motor vytočit a šel jak pila. Volnoběch jsem tedy přisuzoval tomu, že jsem den předtim odpojil volnoběžný ventil. Večer jsem do auta sedl, krásně nastartovalo a jelo jak má. Druhý den ráno už to bylo ovšem jinak. Saxo nechtělo nastartovat, opět jsem odpojil baterku a odpojil ventil a motor poté opět naskočil. Dnes jsem přišel k autu a ať se snažím jakkoli motor nenaskočí. Zkoušel jsem odpojit a připojit to relé pod ECU a nepomohlo. Při otočení klíčkem v zapalovámí je slyšet čerpadlo, takže benzím by k motoru měl normálně jít. Svíčky jsou tam před nedávnem dané nové a jezdilo to na ně v pořádku. Už si nevím rady čím by to mohlo být. Poradí někdo? Předem děkuji za odpověď
S pozdravem Petr
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
SMECOHOLIK
Zaslal: pá červenec 05, 2013 10:10 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 07. 09. 2011 Příspěvky: 341 Bydliště: Rokycany ( Plzeň )
lidi poraďte, jsme docela bezradní Wink ještě zkusime v neděli dát auto na diagnostiku a zkusit jestli tam neni jen nějaká chyba, všechno šlape, startér točí, když zapnem klíčky je slyšet čerpadlo vše vypadá ok, co nějaký čidlo?

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
MrChodnyCZ
Zaslal: pá červenec 05, 2013 10:16 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
Jedine cidlo, ktere vubec nedovoli nastartovat motor, je to na prevodovce, co snima otacky...

Svicky hazi jiskru? Vstriky pousti benal?

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
EiFFeL
Zaslal: so červenec 06, 2013 8:37 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
vstriky ven, zastartovat, nevstrikuje - dvourele pod jednotkou nebo imobilizer

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
petrnewmen
Zaslal: so červenec 06, 2013 9:58 am Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 23. 05. 2013 Příspěvky: 5 Bydliště: Rokycany
EiFFeL napsal:
vstriky ven, zastartovat, nevstrikuje - dvourele pod jednotkou nebo imobilizer


Děkuji za rady, zkusim ty svicky zda hazi a uvidime. Imo vypadá že funguje problikne jen při otočení zapalování, což by mělo být ok...

Je těžké vyndat ty vstřiky? Ty jsou někde pod tim sáním?

Petr
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
petrnewmen
Zaslal: ne červenec 07, 2013 10:12 am Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 23. 05. 2013 Příspěvky: 5 Bydliště: Rokycany
Ještě mě napadlo, nemůže to dělat nějaký ukostřeni motoru, nebo ŘJ....?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
petrnewmen
Zaslal: ne červenec 07, 2013 5:10 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 23. 05. 2013 Příspěvky: 5 Bydliště: Rokycany
Tak je vyreseno....
Byl to spatnej stekr k cidlu na setrvaku.
Dekuji za pomoc.
Petr
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved