Autor |
Zpráva |
< Servis ~ universální DO |
Andrew |
Zaslal: po listopad 18, 2013 5:21 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2013
Příspěvky: 89
Bydliště: RK
|
Čau, saxo odemykám ručně, protože jsem to koupil jen s jedním dálkáčem a ještě k tomu nefunkční, baterka ani mikrospínač nepomohl. Nejde jenom klíček jinak je to ok. Takže se ptám jaká nejlevnější možnost je to dát do funkčního stavu. Našel jsem na netu tady ten univerzál [url]http://alarmtuning.cz/dalkove-ovladani-centralniho-zamykani/dalkove-ovladani-centralniho-zamykani-keetec-cz-100-new.htm , jenže nevím jak je to se spolehlivostí dosahem atd. navíc nějak nevim jak to zapojit . sice tam je manuál ale nevim jak to vypadá v autě. Poradí někdo ? [/url] |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po listopad 18, 2013 6:44 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
tenhle jsem mel taky...
funguje to dobre, dosah v pohode.... zapojeni pouzijes variantu pro ovladani kostrou |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Andrew |
Zaslal: po listopad 18, 2013 6:50 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2013
Příspěvky: 89
Bydliště: RK
|
A ty kábly do tý řídící jednotky co k tomu je ty jsou v autě v nějakým svazku zakončeným konektorem nebo každej zvlášť ? jo a je tam k něčemu potřeba ta stará jednotka ? |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po listopad 18, 2013 6:57 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
tady tu jednotku pripojis paralelne k seriove v aute je konektor, kabelaz pripojis pred konektor... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Andrew |
Zaslal: po listopad 18, 2013 7:01 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2013
Příspěvky: 89
Bydliště: RK
|
a k tomu paralelnímu propojení musím nějaký dráty přidat a napájet nebo jsou v tej sadě ? já jsem se bál toho že ty kabely budu muset tahat po jednom jestli to je jen na zacvaknutí do sebe tak je to OK jo a modro/hnědej a zeleno hnědej musím ještě píchnout na kostru jestli tomu dobře rozumím ? |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po listopad 18, 2013 7:12 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
k tomu DO ti prijde jednotka a bude k ni cca 50cm kabelaze...
zapojis 12V
zapojis kostru
zapojis 2x ten ovladaci drat
zapojis kostry od ovladani
kdyz tady poradne pohledas tak najdes i prispevek kde je presnej popis dratu v puvodni kabelazi, protoze musis vedet co kam pripojit... vsechno odpichnes u puvodni jednotky, zadny dodatkovy tahani kabelu te neceka... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Andrew |
Zaslal: po listopad 18, 2013 7:24 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2013
Příspěvky: 89
Bydliště: RK
|
takže dost kabelů zůstane nevyužitých z toho svazku co k tomu příjde. Ten zbytek se nemusí zapojit ? ty kabely mám natáhnout do tý nový nebo starý jednotky a jak je mám teda bez nějakýho pájení propojit ? teďka tě asi moc nechápu jak to myslíš |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po listopad 18, 2013 7:37 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
do stavajici jednotky vede cca 9 dratu...
ty tam nechej jak jsou...
k novy jednotce pri prijde i kousek svazku (konektor do novy jednotky + kabely)
z tech zapojis ty vyse uvedene, pripadne k nim muzes pridat blinkry...
a mas pravdu ze ti jich dost zbyde... to bud ustrihnout pripadne zaizolovat konce a nekde schovat do palubovky spolu s novou jednotkou... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Andrew |
Zaslal: po listopad 18, 2013 7:58 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2013
Příspěvky: 89
Bydliště: RK
|
takže pro pořádek abych to měl v cajku do starý jednotky vede svazek drátů , cca 9 jde do tý jednotky a ve svazku je nezapojenej konektor, kterej píchnu do nový jednotky a k tý ještě píchnu zem, + 12 a 2 ovládací dráty ? zbytek nechám zaizolovaný a nezapojený. Myslel si to tak nebo jsem to špatně pochopil , ono to asi není složitý ale já jsem to v reálu ani jedno neviděl zatím to jen plánuju tak vůbec nevim jak to tam vypadá takže dík za ochotu a že to vysvětluješ jak pro tupce |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po listopad 18, 2013 11:51 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
svazek do stary jednotky...
zadnej konektor na novou jednotku tam na tebe neceka, ten ti prijde v balicku s novou jednotkou... a ty ho musis pripojit ke svazku v aute... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Andrew |
Zaslal: út listopad 19, 2013 8:42 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2013
Příspěvky: 89
Bydliště: RK
|
takže já si z tý kabeláže od nový jednotky natahnu těch pár drátu ke starý jednotce kde je napájím ke svazku ? tím to bude paralelně spojený. |
Naposledy upravil Andrew dne út listopad 19, 2013 11:03 am, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: út listopad 19, 2013 11:46 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
jo presne tak...
jinak origo jednotka je na panelu s pojistkama pod volanem... na zadni strane toho panelu |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Andrew |
Zaslal: út listopad 19, 2013 11:59 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2013
Příspěvky: 89
Bydliště: RK
|
super myslel jsem že se vyhnu pájení na původní kabely, ale to je už maličkost proti tomu odemykat v noci po tmě klíčkem . http://s485.photobucket.com/user/E1FFeL/media/saxo/64ff6902.jpg.html to je asi ten konektor u původní jednotky co ? první pin zapojím 12 V od baterky přes pojistku, na druhej pin zem. 3 a 4 piny jsou popsaný jako silové ovládací vodiče k motorům tak tam píchnu vodiče na zamykání a odemykání a uzemním je .akorát nevim kterej pin je odemykací a kterej zamykací, to tam není napsaný. a ještě by mě zajmalo kde mám napíchnout blinkry aby to zablikalo.[/url] |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: út listopad 19, 2013 12:29 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
noo ja bych to resil asi takhle...
1. pin pripajet kablik pro napajeni pridane jednotky (pojistku muzes nechat origo spolecnou, ta to zvladne)
2. kostra
3. + 4. kdyz to das nahodou naopak tak se nic nestane, jen to bude mit opacnou funkci...
blinkry sem mel odpichnuty z kulatyho konektoru pod volantem... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Andrew |
Zaslal: út listopad 19, 2013 12:42 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 03. 2013
Příspěvky: 89
Bydliště: RK
|
a na ten 3 a 4 pin půjde na každej jenom jeden vodič nebo 2 ono v tom návodu je jen jeden naznačenej ale je tam nakreslenej spínací kontakt a tudíž 2 vodiče na každej pin nebo se pletu ? |
|
|
Návrat nahoru |
|
|