punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Kupuji Saxo
 
Autor Zpráva

<  Nákup/Prodej  ~  Kupuji Saxo

Václav Vintr
Zaslal: út leden 07, 2014 11:57 am Odpovědět s citátem
Anonymní
Zdravim panove,
Zaregistroval jsem se do Vaseho klubu,protoze se chystam koupit Citroena Saxo a rad bych se o nem nejprve neco dozvedel.
Vybiram si mezi 1,6 VTS,65Kw,rv.1998 najeto 183000 nebo 1,4i 55Kw najeto 165000 rv.2000.Nebo doporucujete nejakou jinou motorizaci?
2x za mesic taham karu s 5 metrakama a dvakrat za rok jedu 300 km trasu.
Jinak najezdim denne 20Km
Kolik takova auta zerou?N
a co si dat pozor pri koupi?
Ted mam prvni generaci Octavie a uz me nejak prestava bavit to zivit.
Spotreba kolem 10l na 100Km,drahe dily atd atd atd.
Tedy pokud se u Sayika vejdu se spotrebou do rekneme 7,5 l/100 tak to pro mne bude OK.

Diky za info a preji hezky den
Sifilda
Zaslal: út leden 07, 2014 12:10 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 19. 01. 2011 Příspěvky: 396 Bydliště: Opava
Čau, já mam doma 1.4 VTS 55kw rv.99 spotřeba okolo 5-6 L/100km.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Václav Vintr
Zaslal: út leden 07, 2014 12:22 pm Odpovědět s citátem
Anonymní
To zni velice dobre.A na co si dat bacha pri koupi?
Btw koukala jsem na ceny ND a ve srovnani s Octavii je to naprosta pohodicka.
Je to jeden z duvodu,proc jdu Saxa.
Václav Vintr
Zaslal: út leden 07, 2014 12:23 pm Odpovědět s citátem
Anonymní
Ne koukala ale koukal.... Laughing
NuF!k
Zaslal: út leden 07, 2014 2:08 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 29. 07. 2011 Příspěvky: 278 Bydliště: Plzeň
u toho VTS bude asi problém s tažným osobně jsem to ještě neviděl

na co si dát pozor asi na kozy v kufru já už vyvařoval ... a nekolik saxíků jsem viděl s korozí předních nosníků spít to bylo tím že to někdo za ně zvedal =)

_________________
GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Václav Vintr
Zaslal: út leden 07, 2014 2:18 pm Odpovědět s citátem
Anonymní
Diky za tipy.A jaka je "normalni" spotreba u 1,6?
Jinak s taznym jsem jednu videl tusim na Sauto.cz
NuF!k
Zaslal: út leden 07, 2014 3:29 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 29. 07. 2011 Příspěvky: 278 Bydliště: Plzeň
Václav Vintr napsal:
Diky za tipy.A jaka je "normalni" spotreba u 1,6?
Jinak s taznym jsem jednu videl tusim na Sauto.cz


Já jsem právě VTS s tažným neviděl ale jako je to možné já sním jezdím kolem tech 7l myslím že by se dalo za mín když má člověk VTS tak občas mu trochu dá ...

_________________
GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: út leden 07, 2014 4:32 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
ty motory jsou skoro stejné takže se spotřebou to bude podobné, do 7L se vejdeš u obou. Na tahání káry bude určitě lepší 1.6, přece jen těch 10kw na víc bude znát, 1.4 se s naloženým autem už dost pere a bude asi s károu i o něco hůře brzdit narozdíl od 1.6 protože ta má vzadu už kotouče. Normálně se rozdíl asi nepozná ale kára přece jen tlačí zadek dolů takže tam pak asi už rozdíl bude. Já osobně bych ale nejdříve šel po stavu konkrétních kusů, saxa už stárnou sám to vidím na svém takže šance že déle vydrží bude asi větší u toho novějšího s menším nájezdem.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: út leden 07, 2014 5:18 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
nooo...

ja s 16V měl dlouhodobej prumer 7,3l.... bylo v tom jezdeni do prace (15km), dlouhe trasy, ale i slalom, okruh apod...

jinak tazny na vts neni problem Wink

a jinak hlavne koukat do kufru pod koberec, jak moc je to zrezle... sledovat stav zadni napravy... olej ve vode.... loupajici poloosy atd atd...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Václav Vintr
Zaslal: st leden 08, 2014 8:14 am Odpovědět s citátem
Anonymní
Panove diky za tipy a informace.Urcite mi to pomuze pri koupi noveho rodinneho mazlika.Do kvetna dojezdim Octavii a jdu do Saxika.
Uz se na nej tesim a navic ve VTS verzi je to krasne auticko.
Libi se mi a motor 1,4 nebo dokonce 1,6 v ani ne tunu vazicim aute musi byt mazec.
MrChodnyCZ
Zaslal: st leden 08, 2014 8:30 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
no presedat z octavie do saxa bude pro tebe asi trochu sok.

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Václav Vintr
Zaslal: st leden 08, 2014 9:02 am Odpovědět s citátem
Anonymní
Proc myslis?
Resp. myslis to v dobrem smyslu slova?
Uz jsem si zkusil jedno Saxo asi pred rokem a jen asi na 8Km cestu a 1,1 motor,ale moc velky sok to nebyl......samozrejme,je to uplne neco jineho ( mensi,linejsi,chudsi interier,mensi kufr,ale prilis v soku jsem tenkrat nebyl.
V soku jsem ted,kdyz mi neco odejde na Octavii a jdu nakupovat.TO JSOU SOKY!!
Navic mam tu velmi casto diskutovanou motorizaci 1,8i 20V s pevnym sanim bez turba.Neni to zadnej med to udrzovat.
MrChodnyCZ
Zaslal: st leden 08, 2014 10:06 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
jo, tak jsem to myslel - octavka je proti saxu o tridu vys, navic ta 1.8ka se tusim davala jenom do SLX - nejvyssi vybavy. U saxa je vrchol vybavy manualni klima a elektricke zrcatka Very Happy .

Pravda, ta 1.8ka je nenazrana a celkove asi uplne nahovno.
Ja bych z octavky sel maximalne do 406ky.

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Václav Vintr
Zaslal: st leden 08, 2014 12:08 pm Odpovědět s citátem
Anonymní
No kdyz me se to Saxo jevi jako mene nakladne.
406 je krasne velke auto,ale ja uz tu velikost nejak neresim.
Koukam ted spis po necem mensim,mrstnejsim a s malymi provoznimi naklady.
Kecy typu Francouze nebrat neresim.
Mel jsem kdysi BX 1,4 a maximalni spokojenost.Akorat manzelce se to auto taaaak nelibilo,ze jsem ho vymenil tenkrat za Facko v plynu Very Happy
qaker
Zaslal: st leden 08, 2014 5:01 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 07. 10. 2011 Příspěvky: 208 Bydliště: Litvínov
Tady si taky plynuj vevnitř. A též se jí to nebude líbit Smile)
Václav Vintr napsal:
No kdyz me se to Saxo jevi jako mene nakladne.
406 je krasne velke auto,ale ja uz tu velikost nejak neresim.
Koukam ted spis po necem mensim,mrstnejsim a s malymi provoznimi naklady.
Kecy typu Francouze nebrat neresim.
Mel jsem kdysi BX 1,4 a maximalni spokojenost.Akorat manzelce se to auto taaaak nelibilo,ze jsem ho vymenil tenkrat za Facko v plynu Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved