Autor |
Zpráva |
|
Václav Vintr |
Zaslal: út leden 07, 2014 11:57 am |
|
|
Anonymní
|
Zdravim panove,
Zaregistroval jsem se do Vaseho klubu,protoze se chystam koupit Citroena Saxo a rad bych se o nem nejprve neco dozvedel.
Vybiram si mezi 1,6 VTS,65Kw,rv.1998 najeto 183000 nebo 1,4i 55Kw najeto 165000 rv.2000.Nebo doporucujete nejakou jinou motorizaci?
2x za mesic taham karu s 5 metrakama a dvakrat za rok jedu 300 km trasu.
Jinak najezdim denne 20Km
Kolik takova auta zerou?N
a co si dat pozor pri koupi?
Ted mam prvni generaci Octavie a uz me nejak prestava bavit to zivit.
Spotreba kolem 10l na 100Km,drahe dily atd atd atd.
Tedy pokud se u Sayika vejdu se spotrebou do rekneme 7,5 l/100 tak to pro mne bude OK.
Diky za info a preji hezky den |
|
|
Návrat nahoru |
|
Sifilda |
Zaslal: út leden 07, 2014 12:10 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 19. 01. 2011
Příspěvky: 396
Bydliště: Opava
|
Čau, já mam doma 1.4 VTS 55kw rv.99 spotřeba okolo 5-6 L/100km. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Václav Vintr |
Zaslal: út leden 07, 2014 12:22 pm |
|
|
Anonymní
|
To zni velice dobre.A na co si dat bacha pri koupi?
Btw koukala jsem na ceny ND a ve srovnani s Octavii je to naprosta pohodicka.
Je to jeden z duvodu,proc jdu Saxa. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Václav Vintr |
Zaslal: út leden 07, 2014 12:23 pm |
|
|
Anonymní
|
Ne koukala ale koukal.... |
|
|
Návrat nahoru |
|
NuF!k |
Zaslal: út leden 07, 2014 2:08 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
u toho VTS bude asi problém s tažným osobně jsem to ještě neviděl
na co si dát pozor asi na kozy v kufru já už vyvařoval ... a nekolik saxíků jsem viděl s korozí předních nosníků spít to bylo tím že to někdo za ně zvedal =) |
_________________ GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono
|
|
Návrat nahoru |
|
Václav Vintr |
Zaslal: út leden 07, 2014 2:18 pm |
|
|
Anonymní
|
Diky za tipy.A jaka je "normalni" spotreba u 1,6?
Jinak s taznym jsem jednu videl tusim na Sauto.cz |
|
|
Návrat nahoru |
|
NuF!k |
Zaslal: út leden 07, 2014 3:29 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
Václav Vintr napsal: Diky za tipy.A jaka je "normalni" spotreba u 1,6?
Jinak s taznym jsem jednu videl tusim na Sauto.cz
Já jsem právě VTS s tažným neviděl ale jako je to možné já sním jezdím kolem tech 7l myslím že by se dalo za mín když má člověk VTS tak občas mu trochu dá ... |
_________________ GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: út leden 07, 2014 4:32 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
ty motory jsou skoro stejné takže se spotřebou to bude podobné, do 7L se vejdeš u obou. Na tahání káry bude určitě lepší 1.6, přece jen těch 10kw na víc bude znát, 1.4 se s naloženým autem už dost pere a bude asi s károu i o něco hůře brzdit narozdíl od 1.6 protože ta má vzadu už kotouče. Normálně se rozdíl asi nepozná ale kára přece jen tlačí zadek dolů takže tam pak asi už rozdíl bude. Já osobně bych ale nejdříve šel po stavu konkrétních kusů, saxa už stárnou sám to vidím na svém takže šance že déle vydrží bude asi větší u toho novějšího s menším nájezdem. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: út leden 07, 2014 5:18 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
nooo...
ja s 16V měl dlouhodobej prumer 7,3l.... bylo v tom jezdeni do prace (15km), dlouhe trasy, ale i slalom, okruh apod...
jinak tazny na vts neni problem
a jinak hlavne koukat do kufru pod koberec, jak moc je to zrezle... sledovat stav zadni napravy... olej ve vode.... loupajici poloosy atd atd... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Václav Vintr |
Zaslal: st leden 08, 2014 8:14 am |
|
|
Anonymní
|
Panove diky za tipy a informace.Urcite mi to pomuze pri koupi noveho rodinneho mazlika.Do kvetna dojezdim Octavii a jdu do Saxika.
Uz se na nej tesim a navic ve VTS verzi je to krasne auticko.
Libi se mi a motor 1,4 nebo dokonce 1,6 v ani ne tunu vazicim aute musi byt mazec. |
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: st leden 08, 2014 8:30 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
no presedat z octavie do saxa bude pro tebe asi trochu sok. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
Václav Vintr |
Zaslal: st leden 08, 2014 9:02 am |
|
|
Anonymní
|
Proc myslis?
Resp. myslis to v dobrem smyslu slova?
Uz jsem si zkusil jedno Saxo asi pred rokem a jen asi na 8Km cestu a 1,1 motor,ale moc velky sok to nebyl......samozrejme,je to uplne neco jineho ( mensi,linejsi,chudsi interier,mensi kufr,ale prilis v soku jsem tenkrat nebyl.
V soku jsem ted,kdyz mi neco odejde na Octavii a jdu nakupovat.TO JSOU SOKY!!
Navic mam tu velmi casto diskutovanou motorizaci 1,8i 20V s pevnym sanim bez turba.Neni to zadnej med to udrzovat. |
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: st leden 08, 2014 10:06 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
jo, tak jsem to myslel - octavka je proti saxu o tridu vys, navic ta 1.8ka se tusim davala jenom do SLX - nejvyssi vybavy. U saxa je vrchol vybavy manualni klima a elektricke zrcatka .
Pravda, ta 1.8ka je nenazrana a celkove asi uplne nahovno.
Ja bych z octavky sel maximalne do 406ky. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
Václav Vintr |
Zaslal: st leden 08, 2014 12:08 pm |
|
|
Anonymní
|
No kdyz me se to Saxo jevi jako mene nakladne.
406 je krasne velke auto,ale ja uz tu velikost nejak neresim.
Koukam ted spis po necem mensim,mrstnejsim a s malymi provoznimi naklady.
Kecy typu Francouze nebrat neresim.
Mel jsem kdysi BX 1,4 a maximalni spokojenost.Akorat manzelce se to auto taaaak nelibilo,ze jsem ho vymenil tenkrat za Facko v plynu |
|
|
Návrat nahoru |
|
qaker |
Zaslal: st leden 08, 2014 5:01 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 07. 10. 2011
Příspěvky: 208
Bydliště: Litvínov
|
Tady si taky plynuj vevnitř. A též se jí to nebude líbit )
Václav Vintr napsal: No kdyz me se to Saxo jevi jako mene nakladne.
406 je krasne velke auto,ale ja uz tu velikost nejak neresim.
Koukam ted spis po necem mensim,mrstnejsim a s malymi provoznimi naklady.
Kecy typu Francouze nebrat neresim.
Mel jsem kdysi BX 1,4 a maximalni spokojenost.Akorat manzelce se to auto taaaak nelibilo,ze jsem ho vymenil tenkrat za Facko v plynu |
|
|
Návrat nahoru |
|
|