punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Tlaky vo valcoch
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Tlaky vo valcoch

fingerol
Zaslal: ne leden 19, 2014 1:32 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2012 Příspěvky: 211 Bydliště: Šumperk
a když se to zlepší co pak ? ja mam delanou hlavu a taky mam 12-13 bar :-/
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Rowen
Zaslal: ne leden 19, 2014 1:47 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 08. 01. 2012 Příspěvky: 34 Bydliště: Zlín
Uz si tlaky moc nepamatuju, ale u kazdeho motoru je to trochu jinak. Nejbeznejsi je opravdu kolem 14-15atm, ale treba u renaultu byly psane tlaky 11-12atm. S tim olejem to neni spatny napad. Otestuj taky, jake ma tlaky za studena i za tepla.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
fingerol
Zaslal: ne leden 19, 2014 1:49 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2012 Příspěvky: 211 Bydliště: Šumperk
no a když se to zlepší po přidaní toho oleje co to znamená vymenit kroužky nebo to chce vybrus pac si myslím že vybrus bude celkem darda ne ? plus pisty atd ..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Brabi
Zaslal: ne leden 19, 2014 9:28 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2008 Příspěvky: 365 Bydliště: Třebíč
Tlaky na N/A motoru se meri jen na studenym motoru s !!!plne!!! otevrenou skrtici klapkou(plnym plynem).Pokud se to po oleji radove zlepsi,tak je to na zmereni ovality,pokud je OK pak novy krouzky.Nebo podfukuje jeden z ventilu popripade tesneni hlavy,ale to by se asi davno projevilo..,pokud je valec vylitanej tak jedine vybrus.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brabi
Zaslal: ne leden 19, 2014 9:52 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2008 Příspěvky: 365 Bydliště: Třebíč
Nejvetsi blbost podle je davat novy krouzky do vybehanyho motoru,tim se nic nespravi.Jinak tlaky ve valcich jsou odvozeny od dynamickeho kompresniho pomeru,ne od statickeho.Proto na jejich velikost ma vliv spoustu faktoru,od vacek,pres casovani (ktery nfx vackovy kola umoznujou)atd...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
fingerol
Zaslal: ne leden 19, 2014 10:35 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2012 Příspěvky: 211 Bydliště: Šumperk
No ja mam nfx akorat se ta ovalita mela zmerit kdyz to bylo rozhozene ale jink jako auto v porovnani s jinym sagem prej tahne o dost lip tak nevin :-\[/i]
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 2
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved