punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - EGR Ventil u 1.5D
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  EGR Ventil u 1.5D

Bishboun
Zaslal: ne duben 04, 2010 9:57 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 20. 01. 2007 Příspěvky: 165 Bydliště: Ústí n.L.
Ahoj, chci se optat jestli někdo má zkušenosti s EGR ventilem. Mám 1.5D a byl jsem překvapen že ho mám. s bráchou jsme dělali testík. Co jsem si četl tak jde jen o tom přepnout vzduch z výfuku zpět do motoru a ještě jednou ho přepálit --- snižuje to emise. Co jsme zkoušeli na D8 do tunelů (na diesla krpál jako svina) při stejném zatížení BEZ EGR jsem to mastil v tom nejprudším 125km/h a s EGR 115km/h a sílá motoru rapidně klesala. Je logický že při odpojení jde do motoru jen čistej vzduch a tedy bohatší na kyslik, ale co nevím je dlouhodobá vlastnost odpojení EGRU.

Ví někdo co to může dělat?? Např. vyšší spotřeba atd??

Díky za odpovědi B.

_________________
Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne Smile a 230V v autě najdu taky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
pale123
Zaslal: po duben 05, 2010 10:23 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 13. 07. 2008 Příspěvky: 61 Bydliště: Trnava SVK
mam tiez 1.5D a uz cca rok mam odpojeny egr... vsetko funguje v pohode..
na stk mam znaamych takze s emisnou tiez nemam problem Razz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bishboun
Zaslal: po duben 12, 2010 8:57 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 20. 01. 2007 Příspěvky: 165 Bydliště: Ústí n.L.
pale123 napsal:
mam tiez 1.5D a uz cca rok mam odpojeny egr... vsetko funguje v pohode..
na stk mam znaamych takze s emisnou tiez nemam problem Razz


A jak si na tom se spotřebou nafty?? respektive dojezd na 45litrů?? Já jsem ted najel 40% dálky a 60% po městě a celkem 870km.

_________________
Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne Smile a 230V v autě najdu taky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
pale123
Zaslal: po duben 12, 2010 10:18 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 13. 07. 2008 Příspěvky: 61 Bydliště: Trnava SVK
no to je slusne.. ja mam taku skusenost. ze dost zaalezi aj to co tam daavam.. napr na shell v power som presiel 620 km z 29 timi litrami a to som auto voobec nesetril (3traja 80kg chlapi sme boli v aute)... na dialnici 3000 ot/110 km/h no a v meste tak 50-60km/h. ono to vyslo tak 4.8 az 5 litrov na 100 co je podla mna slusnee.. no a na omw alebo nejaku slovnaft by bola ta spotreba o nieco vyssia.. teraz planujem este menit vzduchovy filter.. ale neviem ci mi to vobec aspon trosiicku pomoze..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dj.Majk
Zaslal: ne prosinec 29, 2013 2:16 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 29. 12. 2013 Příspěvky: 2 Bydliště: HE
Zdravim co presne treba odpojit na tom EGR potrebujem to dočastne vypnuť ..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: ne prosinec 29, 2013 3:20 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
ja si myslim ze staci tam vyrobit podlozku a zaslepit to Wink

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Dj.Majk
Zaslal: ne prosinec 29, 2013 3:27 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 29. 12. 2013 Příspěvky: 2 Bydliště: HE
ja to nechcem na stalo odpojiť len skusiť ci ten ventil funuje ako ma Smile tu som cital ze staci odpojit konektor alebo co ale neviem ktory...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Razy1993
Zaslal: čt leden 30, 2014 2:56 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 30. 01. 2014 Příspěvky: 25 Bydliště: Kopřivnice
Dj.Majk napsal:
ja to nechcem na stalo odpojiť len skusiť ci ten ventil funuje ako ma Smile tu som cital ze staci odpojit konektor alebo co ale neviem ktory...

No mě by taky zajímalo kde ten EGR je?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: čt leden 30, 2014 6:24 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
tady je schema EGR z 1.5D rv. 97 co jsem měl doma

teorie odpojení konektoru je věc pěkná, ale pokud by měl být egr špatnej, tak může zůstat pootevřený a nic se nevyřeší... idealní stav je vystřihnout si kousek plechu a pod díl č. 2 z horního obrázku udělat zaslepovací podložku...



a pro představu, kde že to přesně je


_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
v4s1m4
Zaslal: pá leden 31, 2014 1:33 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 09. 2010 Příspěvky: 392 Bydliště: Brno
mám ho odpojenej 14 dní a lítám jak drak.....ještě uvidím co spotřeba Smile

_________________
1.5D 1998 červený 1.5D 1996 zelený 1.5D 1998 modrý


až ucítíte vůni friťáku, jedu před váma ve svým nafťáku...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Rowen
Zaslal: út únor 04, 2014 7:11 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 08. 01. 2012 Příspěvky: 34 Bydliště: Zlín
Nevím, jak je tomu u saxa, ale já to na feldě zaslepoval kouskem tenkého plechu. Byl to jedinný způsob, jak se do VAGu nezapsala porucha. Nicméně kromě zasírání sání měl u feldy EGR ventil ještě i jeden příznivý vliv na prohřívání hlavy. Hlava se tak zahřívala rovnoměrnějc, ne jen od výfuku. V zimě to bylo taky hodně poznat. S funkčním EGR se auto dříve zahřálo. Jinak ale felda jezdí do těd se zaslepeným EGR a už má nalítané kolem 450tis a pořád jede jako oheň. Motor jako zvon...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Razy1993
Zaslal: ne únor 09, 2014 10:29 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 30. 01. 2014 Příspěvky: 25 Bydliště: Kopřivnice
EiFFeL napsal:
tady je schema EGR z 1.5D rv. 97 co jsem měl doma

teorie odpojení konektoru je věc pěkná, ale pokud by měl být egr špatnej, tak může zůstat pootevřený a nic se nevyřeší... idealní stav je vystřihnout si kousek plechu a pod díl č. 2 z horního obrázku udělat zaslepovací podložku...



a pro představu, kde že to přesně je



No jo ale vždyť to je už příruba na výfuk. Tak jak to mám zaslepit.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
v4s1m4
Zaslal: ne únor 09, 2014 10:37 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 09. 2010 Příspěvky: 392 Bydliště: Brno
já to mám daný jak je na horním obrázku 72 a 71

_________________
1.5D 1998 červený 1.5D 1996 zelený 1.5D 1998 modrý


až ucítíte vůni friťáku, jedu před váma ve svým nafťáku...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Razy1993
Zaslal: ne březen 23, 2014 6:18 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 30. 01. 2014 Příspěvky: 25 Bydliště: Kopřivnice
No a tak jak mám udělat aby mi to jezdilo líp a když už tak i za míň.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved