Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Vnitřní manžeta poloosy |
Rowen |
Zaslal: ne únor 02, 2014 6:24 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 01. 2012
Příspěvky: 34
Bydliště: Zlín
|
Zdravím. V pátek jsem si v dobrém rozmaru přijel z technické a že si jeětě vyměním olej. Lehnu pod to a zjístím, že mi někde z vnitřní manžety pravé poloosy začíná vytékat tuk. Chci se zeptat, zda se dá tato manžeta samodomo vyměnit nebo alespoň nějak opravit. Napadla mne samovulkanizační páska a nebo nějaká ta převlékací manžeta Moc se mi nechce měnit celá poloosa. Díky... |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne únor 02, 2014 7:18 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
manzetu koupis a vymenit jen je to poloosa ven a nejlip i novy gufero do prevodovky - vetsinou to zacalo krvacet kdyz se nevymenilo... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Rowen |
Zaslal: ne únor 02, 2014 7:22 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 01. 2012
Příspěvky: 34
Bydliště: Zlín
|
No a jak se to s tim plechem dela. Nemusi se to nejak lisovat nebo neco? |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne únor 02, 2014 7:24 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
gumova cast je do plechove vsunuta, a plechova cast je rozklepana na konci aby to drzelo.... zadne slozitosti nehledej...
jen moje zkusenosti s polskejma manzetama jsou takove, ze plech nechat puvodni, bo polskej je kratkej... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
lazik |
Zaslal: po únor 03, 2014 3:39 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 05. 2009
Příspěvky: 689
Bydliště: Ostrava/Brno
|
Nebo jestli najdes dirku a nebude moc velka, muzes ji zkusit zalepit nejakym dobrym lepidlem. Nekdo uz to tady zkousel a snad se to obcas i povedlo. Kazdopadne je to o hodne min prace, tak to mozna za pokus stoji |
_________________ VTS 1.6i 16v rv 98
http://lazarracing.webnode.cz |
|
Návrat nahoru |
|
marek1306 |
Zaslal: po únor 03, 2014 4:47 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 09. 2008
Příspěvky: 142
Bydliště: Olomouc
|
Nu ono sundat poloosu u saxa je někdy pořádná nervačina...tisícihran řádně zarzelý v náboji že šel stáhnout jen stahovákem a pořádným poklepem na šroub stahováku...kulové čepy apod. Kdysi jsem u Forda manžetu zvenku řádně odmastil benzínem a na díru pořádně naplikovat "žížalu" červeného silikonu a mírně rozplácat nasliněným prstem aby se pokryla větší plocha a silikon pořádně držel a drželo to roky... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hasan |
Zaslal: po únor 03, 2014 5:32 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
jo chochu, musis porad neco menit, aby to nezarezlo
me jednou takhle pomohla izolacka na 205tce, kdyz jsem to nechtel sundavat |
Naposledy upravil Hasan dne po únor 03, 2014 10:03 pm, celkově upraveno 1 krát _________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: po únor 03, 2014 5:53 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
Já to mám provizorně omotaný mikrotenovou fólií a vydřelo už i jeden závod |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Rowen |
Zaslal: po únor 03, 2014 9:40 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 01. 2012
Příspěvky: 34
Bydliště: Zlín
|
Tak jsem si vzal vase rady k srdci a vyresil jsem to lepidlem . Ocistil jsem to benzinem, smirchlem obrousil, znovu odmastil a pouzil vulkanizacni lepidlo a zaplatu na duse. Svete div se, drzi to naprosto luxusne. Byla tam jen mala dirka, cca 5mm. Zrejme jsem loni pri vymene prevodovky pouzival kladivo na zasunuti poloosy a do rany se mi pripletla i manzeta . Mam ale jeste jeden dotaz. Nevite nekdo, jak se da poznat vychozeny rozvodak? Mam saxika 2 roky, moc jsem toho nenajel, ale netusim, kdy se naposledy menil. V sobotu ho beru na valaskou stopu a tam dostane poradne garde. Takze z neho velke obavy. Diky moc za rady, pekne mne nakoply... |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po únor 03, 2014 11:09 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
a to je takovej problem koupit novej remen za 500 a mit klid?? kdyz nechces udelat cely rozvody...
a to se radsi ani neptam, kdy jsi naposled menil remen na alternator.... je to krasny prekvapeni, kdyz ho pak vymotavas z rozvodu |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Rowen |
Zaslal: út únor 04, 2014 7:01 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 01. 2012
Příspěvky: 34
Bydliště: Zlín
|
Nestras. Na saxu jsem jeste rozvody nemenil, takze ani poradne nevim, jak na to. Zadne rysky ani aretovaci dirky jsem nenasel. |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: út únor 04, 2014 7:31 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
nestrasim, setkavam se s tim celkem pravidelne.... naposled minuly tyden volvo, ktery ma na vymenu rozvodu x stovek km, remen ve stavu ze ho roztrhnes rukou a majitel se strasne divi, kdyz to ty km jeste nenajelo... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Rowen |
Zaslal: út únor 04, 2014 1:19 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 01. 2012
Příspěvky: 34
Bydliště: Zlín
|
Ukecal jsi mne. Jaky rozvodak doporucujes? Aktualne tam mam nejaky s popisem powergrip (asi gates) a je to motor 1.6 16V. Diky... |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: út únor 04, 2014 3:05 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
lety ozkousene je dayco... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Rowen |
Zaslal: út únor 04, 2014 6:27 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 01. 2012
Příspěvky: 34
Bydliště: Zlín
|
No tak ten asi neseženu. V kelly mají celou sadu INA za 2400,- a v autobenex sadu contitech za 3300,-(kladky INA). Dayco mají v sadě SNR, ale nedostupné . Zkusím ještě další šopy. Jen samotný řemen contitech cca 900,-, gates 640,-, ale asi bych rovnou měnil i kladky. |
|
|
Návrat nahoru |
|
|