Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Nedobíjím,prosím o radu :( |
Chobot |
Zaslal: so únor 22, 2014 9:48 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 02. 01. 2014
Příspěvky: 21
Bydliště: Týnec n.Sáz.
|
Zdravím vás a žádám o radu měnil jsem na saxu 1,4vts spojku a poté když se dalo vše dohromady auto přestalo dobíjet napřed kontrolka svítila jen tak slabonce a potom najednou víc až auto přestalo dobíjet úplně.Dal sem i nový altík a je to pořád stejné.Překontroloval sem i ukostření,při sundavání převodovky jsem odpojil 2kostry a ty jsem zase připojil.nebo jsem mohl na něco zapomenout?
Tímto vás prosím o radu už nevím co s tím Děkuji za každý postřeh |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: so únor 22, 2014 11:04 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
vypadá to že si někde něco odpojil nebo ti někde něco vypadlo. Máš správně zapojenej ten novej atík? Bude to chtít projít kabely od atíku po motorovym prostoru. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Chobot |
Zaslal: so únor 22, 2014 3:44 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 02. 01. 2014
Příspěvky: 21
Bydliště: Týnec n.Sáz.
|
martanc napsal: vypadá to že si někde něco odpojil nebo ti někde něco vypadlo. Máš správně zapojenej ten novej atík? Bude to chtít projít kabely od atíku po motorovym prostoru.
Jenže vzhledem k tomu že to svítilo úplně nepatrně a najednouúplně si nemyslím že bych zapomněl na nějaký kabel spíš si myslím že to někde bude špatně kostřit ale kde? nebo kdybych to kostřil extra znovu tak odkud kam? |
|
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: so únor 22, 2014 7:00 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
To že nedobíja súdiš len podľa svietiacej kontrolky, alebo si to aj reálne premeral? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Chobot |
Zaslal: so únor 22, 2014 7:06 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 02. 01. 2014
Příspěvky: 21
Bydliště: Týnec n.Sáz.
|
lakinooo napsal: To že nedobíja súdiš len podľa svietiacej kontrolky, alebo si to aj reálne premeral?
No tak leze do baterky nějakých 8amper a udrží se motor jen v dosti závodních otáčkách jinak hned zdechne |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: so únor 22, 2014 7:43 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
proud není až tak podstatnej ten záleží na kondici baterky. Mělo by tě zajímat napětí. Jinak motor na volnoběh udrží i skoro ůplně vybytá baterka nějakou dobu bez dobíjení, samotnej motor moc velkou spotřebu proudu nemá. Spíš to vypadá že máš problém někde jinde. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Nick |
Zaslal: ne únor 23, 2014 9:42 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 08. 2008
Příspěvky: 637
Bydliště: Otrokovice
|
podivej se na kábl co vede do altíku může byt někde zrada mezi nim, to se stalo i mě, vyměnil jsem kábl a je klid, respektive vem si nějaký silný drát a propoj ho přímo na baterku z altíku a uvidiš hned zda dobijí, pokud ne tak je problém v altíku, nikde jinde probém byt nemůže |
|
|
Návrat nahoru |
|
qaker |
Zaslal: ne únor 23, 2014 7:16 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 07. 10. 2011
Příspěvky: 208
Bydliště: Litvínov
|
Přesně. Já měl jen zoxidované připojení kabelu. okem nepoznáš. povolit očistit a zkusit. Prostě tam sem tam šťáva šla. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Chobot |
Zaslal: ne únor 23, 2014 8:02 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 02. 01. 2014
Příspěvky: 21
Bydliště: Týnec n.Sáz.
|
qaker napsal: Přesně. Já měl jen zoxidované připojení kabelu. okem nepoznáš. povolit očistit a zkusit. Prostě tam sem tam šťáva šla.
ted se ještě zeptám jako úplnej tupec ten kabel s očkem co tam jde pod tu matku je kostra?sem z toho už celej zmatenej |
|
|
Návrat nahoru |
|
P.E.T.R |
Zaslal: ne únor 23, 2014 8:17 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
Jestli myslíš na altíku, tak to je výstup z altíku na baterku, tam bys měl naměřit při nastartovaném motoru kolem 14V. Vedle je konektor, kterým se spíná altík, takže když po nastartování nebude na tom výstupu napětí, tak zkus altík sepnout manuálně. Kabelem od baterky přiveď 12V na ten spínaný kontakt a altík by měl sepnout a začít dobíjet, stačí se jenom dotknout, nemusíš to tam držet. Pokud tímhle začne dobíjet, tak zkontroluj pojistky, bude to pravděpodobně v nich, když to předtím dobíjelo normálně. |
_________________ 2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho! |
|
Návrat nahoru |
|
Chobot |
Zaslal: ne únor 23, 2014 8:47 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 02. 01. 2014
Příspěvky: 21
Bydliště: Týnec n.Sáz.
|
P.E.T.R napsal: Jestli myslíš na altíku, tak to je výstup z altíku na baterku, tam bys měl naměřit při nastartovaném motoru kolem 14V. Vedle je konektor, kterým se spíná altík, takže když po nastartování nebude na tom výstupu napětí, tak zkus altík sepnout manuálně. Kabelem od baterky přiveď 12V na ten spínaný kontakt a altík by měl sepnout a začít dobíjet, stačí se jenom dotknout, nemusíš to tam držet. Pokud tímhle začne dobíjet, tak zkontroluj pojistky, bude to pravděpodobně v nich, když to předtím dobíjelo normálně.
DEobrá vyzkouším a dám vědět na spínavý kontakt ale vedou dva kablíky kterej z nich mám skusit?abych to neodrovnal |
|
|
Návrat nahoru |
|
|