Autor |
Zpráva |
< Servis ~ EGR Ventil u 1.5D |
Bishboun |
Zaslal: ne duben 04, 2010 9:57 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 01. 2007
Příspěvky: 165
Bydliště: Ústí n.L.
|
Ahoj, chci se optat jestli někdo má zkušenosti s EGR ventilem. Mám 1.5D a byl jsem překvapen že ho mám. s bráchou jsme dělali testík. Co jsem si četl tak jde jen o tom přepnout vzduch z výfuku zpět do motoru a ještě jednou ho přepálit --- snižuje to emise. Co jsme zkoušeli na D8 do tunelů (na diesla krpál jako svina) při stejném zatížení BEZ EGR jsem to mastil v tom nejprudším 125km/h a s EGR 115km/h a sílá motoru rapidně klesala. Je logický že při odpojení jde do motoru jen čistej vzduch a tedy bohatší na kyslik, ale co nevím je dlouhodobá vlastnost odpojení EGRU.
Ví někdo co to může dělat?? Např. vyšší spotřeba atd??
Díky za odpovědi B. |
_________________ Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne a 230V v autě najdu taky. |
|
Návrat nahoru |
|
pale123 |
Zaslal: po duben 05, 2010 10:23 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 13. 07. 2008
Příspěvky: 61
Bydliště: Trnava SVK
|
mam tiez 1.5D a uz cca rok mam odpojeny egr... vsetko funguje v pohode..
na stk mam znaamych takze s emisnou tiez nemam problem |
|
|
Návrat nahoru |
|
Bishboun |
Zaslal: po duben 12, 2010 8:57 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 01. 2007
Příspěvky: 165
Bydliště: Ústí n.L.
|
pale123 napsal: mam tiez 1.5D a uz cca rok mam odpojeny egr... vsetko funguje v pohode..
na stk mam znaamych takze s emisnou tiez nemam problem
A jak si na tom se spotřebou nafty?? respektive dojezd na 45litrů?? Já jsem ted najel 40% dálky a 60% po městě a celkem 870km. |
_________________ Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne a 230V v autě najdu taky. |
|
Návrat nahoru |
|
pale123 |
Zaslal: po duben 12, 2010 10:18 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 13. 07. 2008
Příspěvky: 61
Bydliště: Trnava SVK
|
no to je slusne.. ja mam taku skusenost. ze dost zaalezi aj to co tam daavam.. napr na shell v power som presiel 620 km z 29 timi litrami a to som auto voobec nesetril (3traja 80kg chlapi sme boli v aute)... na dialnici 3000 ot/110 km/h no a v meste tak 50-60km/h. ono to vyslo tak 4.8 az 5 litrov na 100 co je podla mna slusnee.. no a na omw alebo nejaku slovnaft by bola ta spotreba o nieco vyssia.. teraz planujem este menit vzduchovy filter.. ale neviem ci mi to vobec aspon trosiicku pomoze.. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Dj.Majk |
Zaslal: ne prosinec 29, 2013 2:16 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 29. 12. 2013
Příspěvky: 2
Bydliště: HE
|
Zdravim co presne treba odpojit na tom EGR potrebujem to dočastne vypnuť .. |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne prosinec 29, 2013 3:20 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
ja si myslim ze staci tam vyrobit podlozku a zaslepit to |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Dj.Majk |
Zaslal: ne prosinec 29, 2013 3:27 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 29. 12. 2013
Příspěvky: 2
Bydliště: HE
|
ja to nechcem na stalo odpojiť len skusiť ci ten ventil funuje ako ma tu som cital ze staci odpojit konektor alebo co ale neviem ktory... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Razy1993 |
Zaslal: čt leden 30, 2014 2:56 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 30. 01. 2014
Příspěvky: 25
Bydliště: Kopřivnice
|
Dj.Majk napsal: ja to nechcem na stalo odpojiť len skusiť ci ten ventil funuje ako ma tu som cital ze staci odpojit konektor alebo co ale neviem ktory...
No mě by taky zajímalo kde ten EGR je? |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt leden 30, 2014 6:24 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
tady je schema EGR z 1.5D rv. 97 co jsem měl doma
teorie odpojení konektoru je věc pěkná, ale pokud by měl být egr špatnej, tak může zůstat pootevřený a nic se nevyřeší... idealní stav je vystřihnout si kousek plechu a pod díl č. 2 z horního obrázku udělat zaslepovací podložku...
a pro představu, kde že to přesně je
|
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
v4s1m4 |
Zaslal: pá leden 31, 2014 1:33 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 09. 2010
Příspěvky: 392
Bydliště: Brno
|
mám ho odpojenej 14 dní a lítám jak drak.....ještě uvidím co spotřeba |
_________________ 1.5D 1998 červený 1.5D 1996 zelený 1.5D 1998 modrý
až ucítíte vůni friťáku, jedu před váma ve svým nafťáku... |
|
Návrat nahoru |
|
Rowen |
Zaslal: út únor 04, 2014 7:11 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 01. 2012
Příspěvky: 34
Bydliště: Zlín
|
Nevím, jak je tomu u saxa, ale já to na feldě zaslepoval kouskem tenkého plechu. Byl to jedinný způsob, jak se do VAGu nezapsala porucha. Nicméně kromě zasírání sání měl u feldy EGR ventil ještě i jeden příznivý vliv na prohřívání hlavy. Hlava se tak zahřívala rovnoměrnějc, ne jen od výfuku. V zimě to bylo taky hodně poznat. S funkčním EGR se auto dříve zahřálo. Jinak ale felda jezdí do těd se zaslepeným EGR a už má nalítané kolem 450tis a pořád jede jako oheň. Motor jako zvon... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Razy1993 |
Zaslal: ne únor 09, 2014 10:29 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 30. 01. 2014
Příspěvky: 25
Bydliště: Kopřivnice
|
EiFFeL napsal: tady je schema EGR z 1.5D rv. 97 co jsem měl doma
teorie odpojení konektoru je věc pěkná, ale pokud by měl být egr špatnej, tak může zůstat pootevřený a nic se nevyřeší... idealní stav je vystřihnout si kousek plechu a pod díl č. 2 z horního obrázku udělat zaslepovací podložku...
a pro představu, kde že to přesně je
No jo ale vždyť to je už příruba na výfuk. Tak jak to mám zaslepit. |
|
|
Návrat nahoru |
|
v4s1m4 |
Zaslal: ne únor 09, 2014 10:37 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 09. 2010
Příspěvky: 392
Bydliště: Brno
|
já to mám daný jak je na horním obrázku 72 a 71 |
_________________ 1.5D 1998 červený 1.5D 1996 zelený 1.5D 1998 modrý
až ucítíte vůni friťáku, jedu před váma ve svým nafťáku... |
|
Návrat nahoru |
|
Razy1993 |
Zaslal: ne březen 23, 2014 6:18 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 30. 01. 2014
Příspěvky: 25
Bydliště: Kopřivnice
|
No a tak jak mám udělat aby mi to jezdilo líp a když už tak i za míň. |
|
|
Návrat nahoru |
|
|