Autor |
Zpráva |
|
DAVE_FM |
Zaslal: st leden 31, 2007 10:46 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 11. 2006
Příspěvky: 176
Bydliště: Vojkovice, okr. Frýdek.Místek
|
no, snad to nebude tak vyrezivělé.. jinak bodnout to nebude problém.. no, zkusím to nahřát, to mě nenapadlo.. uvidíme.. snad si poradíme.. když tak to budu muset zavézt kámošovi na lis...
dík za radu.. každá rada je dobrá.. jinak on to musel mít docela v pohodě.. já se s tím trápil 4 hodiny a nešel ani jeden čep... ((
tak uvidíme.. jdu na to v sobotu, pak dám vědět výsledek |
|
|
Návrat nahoru |
|
trafikant |
Zaslal: čt únor 01, 2007 11:15 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 26. 05. 2006
Příspěvky: 165
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
|
Záleží taky jaký máš ramena - jestli plechový, tak by to mělo jít ven lehce, ale tomu přivaření se asi nevyhneš. V kovanejch ramenech to drží jako prase, ale zase tam dobře drží nově nalisovaný čepy. Když máš venku ramena, mělo by to jít v pohodě ve svěráku: podložíš rameno kouskem trubky, aby vnitřní průměr byl malinko větší než osazení čepu a na ten váleček, co se upíná do náboje tlačíš čelistí svěráku. |
_________________ SAXO 1.0i 1999 modrá je dobrá |
|
Návrat nahoru |
|
mattell |
Zaslal: pá únor 02, 2007 7:34 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 07. 2006
Příspěvky: 168
Bydliště: Ostrava
|
Nevím jak se liší typy ramen a čepů u jednotlivých vezrí sax, ale mám 1.4VTS r. 98 a když jsem měl v čudu dolní čep na řidičově straně, tygr co mi to dělal, zvedl auto na velký zvedák, povolil, vyklepnul, zaklepnul nový čep, dotáhl a jel jsem... Teď mám super mechanika přímo z citroenu a ten mě strašil, že na VTSku se mění celé ramena, že je tam čep zalisovaný na fest, když tam přijel člověk (ale s 1.6 16V VTS),tak se s tím srala celá dílna, mlátili do toho, znásilňovali to a nic... Když jsem mu říkal že mi to jiný tygr vyměnil tak za cca 10 min normálně s autem ve vzduchu, tak nechápal nic... |
|
|
Návrat nahoru |
|
rdandy |
Zaslal: pá únor 02, 2007 9:32 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 02. 2005
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
|
Mám podobnou zkušenost. V Citroenu mi vyměnili pouze čepy (aspoň doufám ), a jiný mechanik mi říkal, že je potřeba vyměnit celý ramena, že je to tam zalisovaný. Tak nevím, asi se s tím nechtěl srát, nebo je na to potřeba nějakej speciální přípravek.... |
|
|
Návrat nahoru |
|
DAVE_FM |
Zaslal: so únor 03, 2007 3:21 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 11. 2006
Příspěvky: 176
Bydliště: Vojkovice, okr. Frýdek.Místek
|
Tak čepy vyměněny.... dík trafic za radu.... to nahřátí pomohlo... jsme vytáhli ramena, podložili trubkou a kladivem vybili... prostě jako minule, ale museli jsme to nahřát... já mám ty kované ramena, takže nové jsme tam zalisovali na domácím lisu a v poho.....
takže ještě jednou dík za radu s nahřátím.... všem při případných potížích doporučuji |
|
|
Návrat nahoru |
|
trafikant |
Zaslal: so únor 03, 2007 3:26 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 26. 05. 2006
Příspěvky: 165
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
|
|
_________________ SAXO 1.0i 1999 modrá je dobrá |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: po květen 21, 2007 11:04 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Tak mám první závadu. Na STK mi odhalili vadný spodní čep. Byl jsem u toho a na té jejich mašině to bylo krásně cítit když jsem na čep dal ruku. No jo tak to budu muset nechat u kámoše vyměnit, aby se mi nesjela špatně pneu.
Zatím se ten čep projevoval akusticky jen velmi málo. Trochu někdy lousklo v pravém kole, když jsem se rozjížděl na zpátečku a také ťukal při levém rejdu na nerovnostech ( např. odbočování vlevo přes tramvajový pás ) atd. |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: po květen 21, 2007 2:28 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
|
Návrat nahoru |
|
|