Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ Škrtici klapka z 1.3 rallye na 1.4 8v 55kw |
kubajz.b |
Zaslal: po červenec 14, 2014 2:25 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 22. 05. 2014
Příspěvky: 9
Bydliště: Letkov
|
Zdravim panove. Mam doma saci svody a skrtici klapku ze 106 1.3 rallye a potrebuju to napasovat na 1.4 8v 55kw. Spis bych potreboval prosim vas poradit, jak prestekrovat elektriku aby ta klapka fungovala. Na Peugeot clubu sem nic nenasel a na 106owners semnou nejak nekomunikuji :/ Diky vsem |
|
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: út červenec 15, 2014 6:31 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
už jsi to na nějakym autě viděl, nebo proč chceš jít zrona touhle cestou? |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: út červenec 15, 2014 8:42 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
to nemuze byt tak slozite ne?
kdyz to vemu po porade tak
- vstriky - max. jinej konektor, funkce porad stejna
- teplota vzduchu - to je odpor, takze taky porad stejny
- poloha plynu - v podstate taky odpor
- map - mozna ten jinej, ale zas by se urcite dal namontovat puvodni
a to je asi tak vsechno co me napada co by na klapce mohlo byt... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
kubajz.b |
Zaslal: út červenec 15, 2014 10:57 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 22. 05. 2014
Příspěvky: 9
Bydliště: Letkov
|
Už sem to na nějakych autech viděl. Nedělá mi problém něco zkoušet, ale jakmile jde o elektriku, tak sem vyřízenej. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Fr3sh |
Zaslal: so srpen 09, 2014 10:38 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 423
Bydliště: Plzeň
|
jak ktery auto, delal jsem to pred tydnem u kamarada, jedinna vec je poloha skrtici klapky, tam nesedi diry z 1.4. takze tam jenom kutil dodela kus plechu a je to. vse ostatni jde jen plug and play spis je vetsi srani s podtlakama a musis tak udelat diru na map senzor. |
|
|
Návrat nahoru |
|
kubajz.b |
Zaslal: so srpen 16, 2014 2:41 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 22. 05. 2014
Příspěvky: 9
Bydliště: Letkov
|
Kabi to jsem ja, Kubajz ......jinak podtlaky jsou fakt hruza. Kdyz to nastartuju tak studene ma kolisavy volnobeh mezi 500-900.......stalej volnobeh je pak 900ot/ min ......postnu sem fotku zapojeni co ted mam, treba nekdo poradi
Fotky zde: http://kubajz92.rajce.idnes.cz/nastenka/ |
_________________ Peugeot 406 Coupe, 2.2 HDi -zatím 170 HP
Peugeot 106 Quiksilver, 1.4 55kW |
|
Návrat nahoru |
|
Salamos |
Zaslal: út srpen 19, 2014 8:52 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 13. 04. 2011
Příspěvky: 22
Bydliště: Brno
|
Zkusil bych zaslepit ty dva maly otvory na sání, kde u rallye jeden slouží pro MAP a ten druhej je k regulátoru tlaku paliva, případně jeden nechat průchozí na doladění volnoběhu. Pak bych ještě zkusil zaslepit ten černej vstup u klapky, který má být pro odvětrání hlavy a na druhej napoj hadičku od aktivniho uhlí.. Nechápu ale, proč máš vzádu v tom sání díru s přirubou a navedou hadičku k odvětrání hlavy a na druhym konci ještě oddechovej filtr?? De tam hrozně moc vzduchu.. |
|
|
Návrat nahoru |
|
kubajz.b |
Zaslal: pá srpen 22, 2014 5:36 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 22. 05. 2014
Příspěvky: 9
Bydliště: Letkov
|
To nevim proc je tam priruba. Co sem koukal na fotky, tak to takhle delal nekdo na 1.4 vtr. Takze momentalne mam na prirube odvetrani nadrze. Na tom cernym na klapce mam odvetrani hlavy a druhej zaslepenej. Ty dva male vzadu mam jeden zaslepenej a druhej otevrenej kvuli volnobehu, jinak to chcipne. Tam jak mam filtr tak nevim co s tim jineho. Leda ze ji napojit do sani??? Kdokoliv nejaky nazor .....jinak za studena po nastartovani kolisa volnobeh 1000-500 .....kdyz je motor zahratej tak drzi volnobeh 1000 nebo 900. |
_________________ Peugeot 406 Coupe, 2.2 HDi -zatím 170 HP
Peugeot 106 Quiksilver, 1.4 55kW |
|
Návrat nahoru |
|
Salamos |
Zaslal: pá srpen 22, 2014 9:58 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 13. 04. 2011
Příspěvky: 22
Bydliště: Brno
|
Stou přírubou se to tak řeší u motorů co mají volnoběžný motorek mimo sání a je tam potřeba nějak dostat vzduch... 1.3 ho má přímo u klapky. Takže to uplně zaslep, ovětrání nádrže napoj tam kde má být(u klapky), ovětrání hlavy dej do oiltanku a uvidíš. Já to řešli u Rallye S2 kde je to trochu jiny než už 1,4. Vyhřívání klapky a teplotu nasávanyho vzduchu máš zapojeny? |
|
|
Návrat nahoru |
|
kubajz.b |
Zaslal: pá srpen 22, 2014 2:56 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 22. 05. 2014
Příspěvky: 9
Bydliště: Letkov
|
Kabely na teplotu vzduchu a vyhrivani klapky tam ani nemam :/ |
_________________ Peugeot 406 Coupe, 2.2 HDi -zatím 170 HP
Peugeot 106 Quiksilver, 1.4 55kW |
|
Návrat nahoru |
|
|