punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Škrtici klapka z 1.3 rallye na 1.4 8v 55kw
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  Škrtici klapka z 1.3 rallye na 1.4 8v 55kw

kubajz.b
Zaslal: po červenec 14, 2014 2:25 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 22. 05. 2014 Příspěvky: 9 Bydliště: Letkov
Zdravim panove. Mam doma saci svody a skrtici klapku ze 106 1.3 rallye a potrebuju to napasovat na 1.4 8v 55kw. Spis bych potreboval prosim vas poradit, jak prestekrovat elektriku aby ta klapka fungovala. Na Peugeot clubu sem nic nenasel a na 106owners semnou nejak nekomunikuji :/ Diky vsem Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Stivek
Zaslal: út červenec 15, 2014 6:31 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 701 Bydliště: Mnichovo Hradiště
už jsi to na nějakym autě viděl, nebo proč chceš jít zrona touhle cestou?

_________________
Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS

Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS

Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: út červenec 15, 2014 8:42 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
to nemuze byt tak slozite ne?

kdyz to vemu po porade tak
- vstriky - max. jinej konektor, funkce porad stejna
- teplota vzduchu - to je odpor, takze taky porad stejny
- poloha plynu - v podstate taky odpor
- map - mozna ten jinej, ale zas by se urcite dal namontovat puvodni

a to je asi tak vsechno co me napada co by na klapce mohlo byt...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
kubajz.b
Zaslal: út červenec 15, 2014 10:57 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 22. 05. 2014 Příspěvky: 9 Bydliště: Letkov
Už sem to na nějakych autech viděl. Nedělá mi problém něco zkoušet, ale jakmile jde o elektriku, tak sem vyřízenej.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fr3sh
Zaslal: so srpen 09, 2014 10:38 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 423 Bydliště: Plzeň
jak ktery auto, delal jsem to pred tydnem u kamarada, jedinna vec je poloha skrtici klapky, tam nesedi diry z 1.4. takze tam jenom kutil dodela kus plechu a je to. vse ostatni jde jen plug and play Smile spis je vetsi srani s podtlakama a musis tak udelat diru na map senzor.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
kubajz.b
Zaslal: so srpen 16, 2014 2:41 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 22. 05. 2014 Příspěvky: 9 Bydliště: Letkov
Kabi to jsem ja, Kubajz Very Happy Very Happy......jinak podtlaky jsou fakt hruza. Kdyz to nastartuju tak studene ma kolisavy volnobeh mezi 500-900.......stalej volnobeh je pak 900ot/ min ......postnu sem fotku zapojeni co ted mam, treba nekdo poradi Smile

Fotky zde: http://kubajz92.rajce.idnes.cz/nastenka/

_________________
Peugeot 406 Coupe, 2.2 HDi -zatím 170 HP

Peugeot 106 Quiksilver, 1.4 55kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Salamos
Zaslal: út srpen 19, 2014 8:52 am Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 13. 04. 2011 Příspěvky: 22 Bydliště: Brno
Zkusil bych zaslepit ty dva maly otvory na sání, kde u rallye jeden slouží pro MAP a ten druhej je k regulátoru tlaku paliva, případně jeden nechat průchozí na doladění volnoběhu. Pak bych ještě zkusil zaslepit ten černej vstup u klapky, který má být pro odvětrání hlavy a na druhej napoj hadičku od aktivniho uhlí.. Nechápu ale, proč máš vzádu v tom sání díru s přirubou a navedou hadičku k odvětrání hlavy a na druhym konci ještě oddechovej filtr?? Shocked De tam hrozně moc vzduchu..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kubajz.b
Zaslal: pá srpen 22, 2014 5:36 am Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 22. 05. 2014 Příspěvky: 9 Bydliště: Letkov
To nevim proc je tam priruba. Co sem koukal na fotky, tak to takhle delal nekdo na 1.4 vtr. Takze momentalne mam na prirube odvetrani nadrze. Na tom cernym na klapce mam odvetrani hlavy a druhej zaslepenej. Ty dva male vzadu mam jeden zaslepenej a druhej otevrenej kvuli volnobehu, jinak to chcipne. Tam jak mam filtr tak nevim co s tim jineho. Leda ze ji napojit do sani??? Kdokoliv nejaky nazor Smile .....jinak za studena po nastartovani kolisa volnobeh 1000-500 .....kdyz je motor zahratej tak drzi volnobeh 1000 nebo 900.

_________________
Peugeot 406 Coupe, 2.2 HDi -zatím 170 HP

Peugeot 106 Quiksilver, 1.4 55kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Salamos
Zaslal: pá srpen 22, 2014 9:58 am Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 13. 04. 2011 Příspěvky: 22 Bydliště: Brno
Stou přírubou se to tak řeší u motorů co mají volnoběžný motorek mimo sání a je tam potřeba nějak dostat vzduch... 1.3 ho má přímo u klapky. Takže to uplně zaslep, ovětrání nádrže napoj tam kde má být(u klapky), ovětrání hlavy dej do oiltanku a uvidíš. Já to řešli u Rallye S2 kde je to trochu jiny než už 1,4. Vyhřívání klapky a teplotu nasávanyho vzduchu máš zapojeny?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kubajz.b
Zaslal: pá srpen 22, 2014 2:56 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 22. 05. 2014 Příspěvky: 9 Bydliště: Letkov
Kabely na teplotu vzduchu a vyhrivani klapky tam ani nemam Very Happy :/

_________________
Peugeot 406 Coupe, 2.2 HDi -zatím 170 HP

Peugeot 106 Quiksilver, 1.4 55kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved