punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Špatný volnoběh 1.5D
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Špatný volnoběh 1.5D

jarda7906
Zaslal: so listopad 08, 2014 8:36 am Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 08. 11. 2014 Příspěvky: 4 Bydliště: Pardubice
Ahoj všem.Prosím o radu,před cca 14dny mě začalo auto špatně startovat a vůbec netuším čím to může být.Co se týče vozu jedná se 1.5D 200tis km.Když byla zima tak auto chytnulo na cuk a motor trošku poskakoval,než se ohřál,ale poskakoval zanedbatelně v normě.Nyní také chytne na cuk,ale motor sebou hází jak kdyby měl vyskočit z pod kapoty,samozřejmě po ohřátí cca stačí 1 -2 min je vše v pořádku,Dříve dobře startoval i v -20 stupních nyní má tyto problémy i na nule.Žhaviče jsou nové od loňska,předpokládám,že když to chytne na cuk,tak jsou dobré,nebo nejsou???Čidlo teploty ukazuje,možná trošku jinak,ale za jízdy ho mám těsně pod 90 stupni,tedy cca ručička vodorovně.Nevíte někdo co může ještě ovlivňovat starty??Vůz má nové rozvody cca 2 měsíce,problém nebyl.Dík všem za radu...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Saxo888
Zaslal: ne listopad 09, 2014 7:41 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 08. 02. 2010 Příspěvky: 17 Bydliště: Čadca
Asi najedndoduchšie bude keď si ešte prejdeš tie žhaviče.
Žhaviče su spojené spolu káblom. Odpoj všetky zhaviče od seba a zober si jene štartovací kábel a pripevniho na + baterky. druhou stanou štartovacieho kábla potukaj po každom zhaviči zvlášť. Zhavič ktorí iskrý je v poriadku ale zhavič bez odozvi je pokazani. Ak budu všetky v poriadku tak to budú asi trisky ale to pochybujem. Mne sa stalo že som v obchode kupil BOSCH zhaviče a dva boly KO. Čo ma dosť zarazilo a odteraz si to kontrolujem. Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EiFFeL
Zaslal: ne listopad 09, 2014 8:23 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
osobně bych to viděl na nutnost vymezit ventilový vůle Wink
vlastní zkušenost z berlinga 1.9D, který po vymezení startovalo i v -20 na první otočení...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
v4s1m4
Zaslal: po listopad 10, 2014 6:46 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 09. 2010 Příspěvky: 392 Bydliště: Brno
sem taky pro žhaviče, stačí aby třeba 2 nabíhaly později nebo byly KO a je to, takže nekoukat, že jsou nový, vůle jsem u naftovýho zatím jen kontroloval (3 saxa kolem 200000-250000) a vše v pořádku, ale vyzkoušet se dá celkem rychle

_________________
1.5D 1998 červený 1.5D 1996 zelený 1.5D 1998 modrý


až ucítíte vůni friťáku, jedu před váma ve svým nafťáku...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
jarda7906
Zaslal: po listopad 10, 2014 6:52 am Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 08. 11. 2014 Příspěvky: 4 Bydliště: Pardubice
v4s1m4 napsal:
sem taky pro žhaviče, stačí aby třeba 2 nabíhaly později nebo byly KO a je to, takže nekoukat, že jsou nový, vůle jsem u naftovýho zatím jen kontroloval (3 saxa kolem 200000-250000) a vše v pořádku, ale vyzkoušet se dá celkem rychle
dík za komentáře,žhaviče vyměním nestojí svět,tak je dám nové a uvidí se,ještě jsem si říkal jestli nemám zajet na diagnostiku,jestli není třeba v háji nějaké čidlo....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
v4s1m4
Zaslal: po listopad 10, 2014 10:04 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 09. 2010 Příspěvky: 392 Bydliště: Brno
nevím jak ty ale já řídící jednotku nemám, a jediný co u mě řídí žhavení tak je relé žhavení nebo něco takovýh, je to u nádobky chladící kapaliny

_________________
1.5D 1998 červený 1.5D 1996 zelený 1.5D 1998 modrý


až ucítíte vůni friťáku, jedu před váma ve svým nafťáku...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
jarda7906
Zaslal: ne prosinec 21, 2014 8:51 am Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 08. 11. 2014 Příspěvky: 4 Bydliště: Pardubice
v4s1m4 napsal:
nevím jak ty ale já řídící jednotku nemám, a jediný co u mě řídí žhavení tak je relé žhavení nebo něco takovýh, je to u nádobky chladící kapaliny


takže vzřešeno. 1.vadné vstřiky a všechny čtyři,tekly a rozprašovaní nedokonalé...
2.vadné dva žhaviče.
3.něměl jsem tam regulátor předvstřiku,ikdyž i bez něho to chyytalo dříve na cuk.měl jsem tam v bloku motoru záslepku a ten váleček s lankem co vede na čerpadlo jsem tam neměl.....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved