punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - za tepla zlobí volnoběh
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  za tepla zlobí volnoběh

Andrew
Zaslal: ne listopad 16, 2014 7:05 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2013 Příspěvky: 89 Bydliště: RK
Čau, mám problém se saxem. Za studena je vše v pořádku, ale už podruhý v týdnu se mi stalo že jsem se zahřátým motorem přijel na křižovatku a auto si samo přidalo na nějakých 2000 otáček pak to spadlo pod 1000 a zase to samé. Dělá to jen občas. Minulý týden jsem byl nucen vzít na nějaký levné noname benzínce ( byl jsem už skoro nasuchu a dál bych nedojel) jinak beru na Benzině a problému jsem si nikdy nevšimnul. Je možný že by to dělal špatnej benzín ? jinak jsem se tady dočetl že by to mohl být krokovej motorek, snímač polohy klapky. Jde nějak poznat ktrá z těchto věcí to je ? Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lakinooo
Zaslal: ne listopad 16, 2014 8:55 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
Krokový motorček by blbol aj za studena.

Začal by som premeraním čidla teploty a rovno aj s vedením k RJ. Za studena má mať 3000ohm, za tepla 300ohm. Samozrejme kontrola netesností....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Andrew
Zaslal: po listopad 17, 2014 2:55 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2013 Příspěvky: 89 Bydliště: RK
čidlo teploty nasávaného vzduchu myslíš ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lakinooo
Zaslal: po listopad 17, 2014 9:04 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
čidlo teploty chladiacej kvapaliny.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Andrew
Zaslal: po listopad 17, 2014 9:54 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2013 Příspěvky: 89 Bydliště: RK
ok. Můžu se zeptat jak to způsobuje ten problém s volnoběhem ?díky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: po listopad 17, 2014 9:57 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
když čidlo kecá kraviny tak ECU podle toho špatně reguluje volnoběh.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Andrew
Zaslal: po listopad 17, 2014 10:02 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2013 Příspěvky: 89 Bydliště: RK
dobrá díky. ještě jedna věc... časem bude chtít udělat těsnění pod hlavou, v kapalině je trocha oleje, nemůže to být tím ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: po listopad 17, 2014 10:29 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
šel my olej do vody u obou sax a najel jsem tak několik tisíc km ale žádné projevy krom ubývajcího oleje jsem nepozoroval takže tomu bych to nepřisuzoval.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Andrew
Zaslal: po listopad 17, 2014 10:31 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2013 Příspěvky: 89 Bydliště: RK
jsem stejnýho názoru, ale radši se ptám. takže oprava vyčištěním nebo tak asi nepřichází v úvahu. nějaký tip na nový co se týče výrobce ? abych ho nemusel dávat za měsíc zase nový
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: po listopad 17, 2014 10:39 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
napřed ho proměr, někde je tu návod jaký má mýt odpor při určitých teplotách a podle toho pak kupuj nový. A nebo zajeď na diagnostiku a tam se ukáže co ukazuje. Aby si ho nekupoval zbytečně protože to co popisuješ může dělat i něco jiného tak aby si jen neměnil bez výsledku ale obecně je stima čidlama dost často problém ale spíše teda při studeném motoru.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Andrew
Zaslal: po listopad 17, 2014 10:43 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2013 Příspěvky: 89 Bydliště: RK
jo to bude nejlepší. Mně to dělá zatím jen za tepla
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Andrew
Zaslal: po listopad 17, 2014 10:43 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2013 Příspěvky: 89 Bydliště: RK
a spotřeba je vyšší
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Andrew
Zaslal: po listopad 17, 2014 11:04 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 03. 2013 Příspěvky: 89 Bydliště: RK
ještě se chci zeptat na barvu čidla ? čtu tady zelená, ale v servisním manuálu píší šedá Sad
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: út listopad 18, 2014 9:28 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
zelené pro ECU, modré pro budík/kontrolku

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lakinooo
Zaslal: út listopad 18, 2014 3:12 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
Určite tu nájdeš aj ktorý pin na RJ prináleží čidlu teploty, treba zmerať odpor aj tam, či nie je chyba vo vedení. Pri meraní kludne mixovať káblami....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved