Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ snizeni hlavy?? |
Fr3sh |
Zaslal: so prosinec 13, 2014 10:40 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 423
Bydliště: Plzeň
|
Jelikoz nemam na vybrane pisty atd. Tak se ptam na snizeni hlavy a tim zvyseni komprese. Nebo jen snizene tesneni?? Diky |
|
|
Návrat nahoru |
|
LukasGTi |
Zaslal: so prosinec 20, 2014 10:58 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 04. 2014
Příspěvky: 214
Bydliště: Nymburk
|
Osobně v tom nevidím problém, určitě bych raději snižoval hlavu než kupovat drahé snížené těsnění které stejně kompresi moc nezvýší. Na výkonu je tahle úprava hodně znát. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hasan |
Zaslal: po prosinec 22, 2014 4:18 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 12. 2011
Příspěvky: 391
Bydliště: Sedlnice
|
nevim no. hlavu co jsem mel na saxu byla o neco nizsi nez z c2, kterou mam ted a pokud maji stejnou vysku, tak predchozi byla asi o 1mm snizena a ventily byly znatelne oznacene v pistech |
_________________ VéTéeS power |
|
Návrat nahoru |
|
zura |
Zaslal: po prosinec 22, 2014 5:30 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 01. 2007
Příspěvky: 152
Bydliště: Zlín-Malenovice
|
jo stejný problém jako hasis + vačky z větším zdvihem a ještě jako bonus destrukce motoru. No a na výkonu to poznat nešlo. Jinak většina úprav je stejně k ničemu bez úprav mapy v ŘJ. Pokud chcete někdo upravovat motor a nemáte peníze tak se na to vyse*te. Kupte si náporové sání lehce lízněte klapku, udělejte si kanály a hotovo.
Jo a hlavně odlehčete si setrvák. Všechno dohromady bude stát do 10tis. a bude to fungovat. Snižování hlavy mělo efekt někde u faforitů a starývh verglů kde byl nízký kompresní poměr. U moderních aut to má cenu jen v případě, že chceš z toho motoru dostat maximum. Mám v autě 175koní a 175Nm i se sériovou výškou hlavy a vyšším těsněním toš nějak takhle pro nezasvěcené. |
_________________ 1.6 16V 127kW
206 2.0 S16 100kW |
|
Návrat nahoru |
|
Fr3sh |
Zaslal: po prosinec 22, 2014 6:59 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 423
Bydliště: Plzeň
|
Tohle sem chtel vedet, prtoto ten dotaz padnul. Dekuji |
|
|
Návrat nahoru |
|
NuF!k |
Zaslal: čt prosinec 25, 2014 7:51 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
Když se ještě blbě zeptám zvětšoval jste někdo kanály nebo jen leštily čeká mě ted sundání hlavy na 8V tak bych tam rovnou rád něco udělal
Díky |
_________________ GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono
|
|
Návrat nahoru |
|
LukasGTi |
Zaslal: pá prosinec 26, 2014 12:42 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 04. 2014
Příspěvky: 214
Bydliště: Nymburk
|
citace: Když se ještě blbě zeptám zvětšoval jste někdo kanály nebo jen leštily čeká mě ted sundání hlavy na 8V tak bych tam rovnou rád něco udělal
Sežeň si hlavu ze 106 XSi, ta má větší kanály, ventily, i ostřejší vačku. |
|
|
Návrat nahoru |
|
NuF!k |
Zaslal: pá prosinec 26, 2014 1:35 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
Bude pasovat na můj spodek ? (NFZ 65kw) |
_________________ GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono
|
|
Návrat nahoru |
|
LukasGTi |
Zaslal: pá prosinec 26, 2014 7:56 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 04. 2014
Příspěvky: 214
Bydliště: Nymburk
|
Jo bude pasovat. Sám to tak mám na závoďáku.
XSi má litinovej spodek stejně jako NFZ blok. |
|
|
Návrat nahoru |
|
mirra306 |
Zaslal: pá prosinec 26, 2014 10:07 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 05. 06. 2013
Příspěvky: 4
Bydliště: Vsetín
|
o kolik má xsi větší kanály než nfz? |
|
|
Návrat nahoru |
|
LukasGTi |
Zaslal: pá prosinec 26, 2014 10:45 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 04. 2014
Příspěvky: 214
Bydliště: Nymburk
|
To si nepamatuju přesně ale určitě by se to dalo dohledat na netu, je to napsaný v knížce Jak na to, když ji najdu tak to sem hodím.
Každopádně NFZ motor 65kw
KFZ (XSi) 69kw při obsahu 1360ccm |
|
|
Návrat nahoru |
|
NuF!k |
Zaslal: pá prosinec 26, 2014 11:33 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
LukasGTi napsal: Jo bude pasovat. Sám to tak mám na závoďáku.
XSi má litinovej spodek stejně jako NFZ blok.
to si mi ted nasadil brouka do hlavy začnu hledat jinak teda vše co je na hlavě pasuje z mého NFZ ? střiky sání svody atd...
jinak díky moc |
_________________ GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono
|
|
Návrat nahoru |
|
mirra306 |
Zaslal: so prosinec 27, 2014 9:56 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 05. 06. 2013
Příspěvky: 4
Bydliště: Vsetín
|
No já mám právě za to že xsi a 1,6 65kw mají ty ventily uplně stejné,ony by totiž měly být ty hlavy dle toho co sem viděl uplně stejné |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so prosinec 27, 2014 10:02 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
dejte sem VIN a porovnáme to...
EDIT:
takže
saxo 1.6 8V 65kW - NFZ motor - kod hlavy na serviceboxu - 0200 G4
106 1.4 8V 69kW - KFX motor - kod hlavy na serviceboxu - 0200 E6
jinak blok to XSi skutecne nema s vlozkama jako 1.4 55kW
a ventily jsou identicke |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
LukasGTi |
Zaslal: so prosinec 27, 2014 11:36 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 04. 2014
Příspěvky: 214
Bydliště: Nymburk
|
|
Návrat nahoru |
|
|