punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - snizeni hlavy??
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  snizeni hlavy??

Fr3sh
Zaslal: so prosinec 13, 2014 10:40 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 423 Bydliště: Plzeň
Jelikoz nemam na vybrane pisty atd. Tak se ptam na snizeni hlavy a tim zvyseni komprese. Nebo jen snizene tesneni?? Diky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
LukasGTi
Zaslal: so prosinec 20, 2014 10:58 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 12. 04. 2014 Příspěvky: 214 Bydliště: Nymburk
Osobně v tom nevidím problém, určitě bych raději snižoval hlavu než kupovat drahé snížené těsnění které stejně kompresi moc nezvýší. Na výkonu je tahle úprava hodně znát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hasan
Zaslal: po prosinec 22, 2014 4:18 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 12. 2011 Příspěvky: 391 Bydliště: Sedlnice
nevim no. hlavu co jsem mel na saxu byla o neco nizsi nez z c2, kterou mam ted a pokud maji stejnou vysku, tak predchozi byla asi o 1mm snizena a ventily byly znatelne oznacene v pistech

_________________
VéTéeS power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
zura
Zaslal: po prosinec 22, 2014 5:30 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 01. 2007 Příspěvky: 152 Bydliště: Zlín-Malenovice
jo stejný problém jako hasis + vačky z větším zdvihem a ještě jako bonus destrukce motoru. No a na výkonu to poznat nešlo. Jinak většina úprav je stejně k ničemu bez úprav mapy v ŘJ. Pokud chcete někdo upravovat motor a nemáte peníze tak se na to vyse*te. Kupte si náporové sání lehce lízněte klapku, udělejte si kanály a hotovo.
Jo a hlavně odlehčete si setrvák. Všechno dohromady bude stát do 10tis. a bude to fungovat. Snižování hlavy mělo efekt někde u faforitů a starývh verglů kde byl nízký kompresní poměr. U moderních aut to má cenu jen v případě, že chceš z toho motoru dostat maximum. Mám v autě 175koní a 175Nm i se sériovou výškou hlavy a vyšším těsněním toš nějak takhle pro nezasvěcené. Laughing

_________________
1.6 16V 127kW
206 2.0 S16 100kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Fr3sh
Zaslal: po prosinec 22, 2014 6:59 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 423 Bydliště: Plzeň
Tohle sem chtel vedet, prtoto ten dotaz padnul. Dekuji
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
NuF!k
Zaslal: čt prosinec 25, 2014 7:51 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 29. 07. 2011 Příspěvky: 278 Bydliště: Plzeň
Když se ještě blbě zeptám zvětšoval jste někdo kanály nebo jen leštily čeká mě ted sundání hlavy na 8V tak bych tam rovnou rád něco udělal

Díky

_________________
GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LukasGTi
Zaslal: pá prosinec 26, 2014 12:42 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 12. 04. 2014 Příspěvky: 214 Bydliště: Nymburk
citace:
Když se ještě blbě zeptám zvětšoval jste někdo kanály nebo jen leštily čeká mě ted sundání hlavy na 8V tak bych tam rovnou rád něco udělal


Sežeň si hlavu ze 106 XSi, ta má větší kanály, ventily, i ostřejší vačku. Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NuF!k
Zaslal: pá prosinec 26, 2014 1:35 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 29. 07. 2011 Příspěvky: 278 Bydliště: Plzeň
Bude pasovat na můj spodek ? (NFZ 65kw)

_________________
GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LukasGTi
Zaslal: pá prosinec 26, 2014 7:56 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 12. 04. 2014 Příspěvky: 214 Bydliště: Nymburk
Jo bude pasovat. Sám to tak mám na závoďáku.

XSi má litinovej spodek stejně jako NFZ blok.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mirra306
Zaslal: pá prosinec 26, 2014 10:07 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 05. 06. 2013 Příspěvky: 4 Bydliště: Vsetín
o kolik má xsi větší kanály než nfz?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LukasGTi
Zaslal: pá prosinec 26, 2014 10:45 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 12. 04. 2014 Příspěvky: 214 Bydliště: Nymburk
To si nepamatuju přesně ale určitě by se to dalo dohledat na netu, je to napsaný v knížce Jak na to, když ji najdu tak to sem hodím.

Každopádně NFZ motor 65kw
KFZ (XSi) 69kw při obsahu 1360ccm
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NuF!k
Zaslal: pá prosinec 26, 2014 11:33 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 29. 07. 2011 Příspěvky: 278 Bydliště: Plzeň
LukasGTi napsal:
Jo bude pasovat. Sám to tak mám na závoďáku.

XSi má litinovej spodek stejně jako NFZ blok.


to si mi ted nasadil brouka do hlavy začnu hledat jinak teda vše co je na hlavě pasuje z mého NFZ ? střiky sání svody atd...

jinak díky moc

_________________
GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mirra306
Zaslal: so prosinec 27, 2014 9:56 am Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 05. 06. 2013 Příspěvky: 4 Bydliště: Vsetín
No já mám právě za to že xsi a 1,6 65kw mají ty ventily uplně stejné,ony by totiž měly být ty hlavy dle toho co sem viděl uplně stejné
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: so prosinec 27, 2014 10:02 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
dejte sem VIN a porovnáme to...

EDIT:

takže
saxo 1.6 8V 65kW - NFZ motor - kod hlavy na serviceboxu - 0200 G4
106 1.4 8V 69kW - KFX motor - kod hlavy na serviceboxu - 0200 E6

jinak blok to XSi skutecne nema s vlozkama jako 1.4 55kW
a ventily jsou identicke

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
LukasGTi
Zaslal: so prosinec 27, 2014 11:36 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 12. 04. 2014 Příspěvky: 214 Bydliště: Nymburk
Není to KFX, ten motor je ze první generace 106ky XSi a má kód KFZ.

http://nsa08.casimages.com/img/2009/06/29/090629084336689057.jpg

Blok je litinový stejně jako NFZ blok, KFX je hliník a má 75ps.

NuFik: Idéální by bylo ECU, hlava, sání, vstřiky prostě všechno z XSI a z tvýho auta nechat jenom blok motoru. Ale jinak by na sebe mělo pasovat víceméně všechno. I ty bloky motoru jsou na pohled k neroznání.
Smile

http://www.scribd.com/doc/25423642/Peugeot-Engine-Code-Reference-List#scribd - tady jsou vypsány motory co se montovaly do 106 tek.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved