Autor |
Zpráva |
|
Vojcek |
Zaslal: ne leden 11, 2015 1:16 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 29. 08. 2010
Příspěvky: 19
Bydliště: Ústí nad Orlicí
|
Ahoj. Nevíte jestli by si nějaký šikovný elektrikář poradil s úpravou kabeláže tří konektorové ECU 1AW na na jednokonektorovou 1.AP?
Zajímalo by mě jestli to vůbec jde. Díky za rady.... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Sandman |
Zaslal: ne leden 11, 2015 1:27 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
ide to, anglani to robia bezne, ale ak kto chces kvoli cup jednotke, musis tomu dat aj vacky, na catcams 708/ 743 alebo newmann ph3 to nebude ono, radsej remap povodnej... |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
Návrat nahoru |
|
P.E.T.R |
Zaslal: ne leden 11, 2015 3:41 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
Já mam třeba Challenge ECU na Cat cams 743 a přijde mi, že to funguje dost dobře. |
_________________ 2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho! |
|
Návrat nahoru |
|
Vojcek |
Zaslal: ne leden 11, 2015 3:45 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 29. 08. 2010
Příspěvky: 19
Bydliště: Ústí nad Orlicí
|
zbyl mi motor s jednotkou a kabelama z predchoziho auta a ctel bych prave zatim jen vymenit jednotku. tak se prave ptam jestli pujdou prehodit ty konektory
tak se to musi nejako prepajet? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Vojcek |
Zaslal: ne leden 11, 2015 3:46 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 29. 08. 2010
Příspěvky: 19
Bydliště: Ústí nad Orlicí
|
chci ro dat na seriovy motor. ten predchozi s 1AP byl taky seriovy... |
|
|
Návrat nahoru |
|
P.E.T.R |
Zaslal: ne leden 11, 2015 3:59 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
Pokud máš 1 pinový motorový svazek, tak by mělo stačit ho vyměnit kus za kus, je to jednodušší než to přepojovat. |
_________________ 2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho! |
|
Návrat nahoru |
|
Vojcek |
Zaslal: ne leden 11, 2015 4:13 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 29. 08. 2010
Příspěvky: 19
Bydliště: Ústí nad Orlicí
|
to prave asi nepujde. na konci svazku pro jednotku 1AW je jeden velky sroubovaci konektor a u toho druheho pro 1AP jsou dva menší šroubovací konektory. leda že by se to nechalo nějak upravit |
|
|
Návrat nahoru |
|
P.E.T.R |
Zaslal: ne leden 11, 2015 4:18 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
Bylo několik druhů kabeláže, to je pravda, ale přijde mi jednodušší přeházet piny v těch kulatých konektorech než předělávat ten konektor u ECU. |
_________________ 2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho! |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne leden 11, 2015 7:50 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
sroubovaci konektory bych neresil... to jsou blbosti do kabiny... pro to aby to vrcelo je treba mit v cajku to co vede z jednotky na cidla, vstriky atd... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Vojcek |
Zaslal: po leden 12, 2015 12:38 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 29. 08. 2010
Příspěvky: 19
Bydliště: Ústí nad Orlicí
|
takze bude lepsi nechat predelat konektor na jednotku? |
|
|
Návrat nahoru |
|
|